Експансія краси: плани мережі косметики ISEI щодо експансії польського ринку

Експансія краси: плани мережі косметики ISEI щодо експансії польського ринку

Сьогодні
  199
rau

Перший магазин мережі косметики ISEI відкрився у Варшаві 16 листопада 2024 року. Інвестиції у це відкриття склали $200 000. Які плани у компанії на Польщу та європейський ринок.

Українська мережа косметики сегменту «середній плюс» ISEI відкрила свій перший фізичний магазин за кордоном. Він розмістився у торговому центрі Targówek у Варшаві. Це один з великих торгових центрів польської столиці – майже 60 000 кв. м. Площа нового магазину – 70 кв. м, і зараз це найбільший магазин у мережі, говорить співзасновниця ISEI Ануш Товмасян

Дві країни, один ринок

Одним із пріоритетів ISEI є диверсифікація, каже Товмасян. «Польщу ми обрали через схожість менталітетів наших людей і велику кількість українців, які туди мігрували», – додає вона. 

У Польщі існує подібний до українського принцип організації ритейлу: зосередження великої кількості споживачів у торгових центрах та схожі формати магазинів, вважає бізнес-леді. Це дозволило ISEI вибудувати прогнози для подальшого розвитку за «українським лекалом».

Працюють у Варшаві українці. «Ми вирішили працювати тільки з українською командою, бо вони вже довго живуть у Польщі, знають мову та менталітет поляків», – каже Ануш Товмасян. За її словами, ISEI планує залучати поляків до роботи у разі виникнення необхідності. 

У перший, тестовий, магазин Товмасян інвестувала $100 000 і розраховує на окупність до трьох років. Загалом у проєкт експансії, який передбачає також інтернет-магазин, інвестують $200 000. Виторг ТОВ «ТД «Магнус Трейд», яка володіє українською торговою маркою ISEI, за девʼять місяців 2024 року зріс на 12%, до 117,3 млн грн, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, свідчать дані YouControl. Прибуток компанії зріс на 153,7%, до 7,4 млн грн. 

Двічі по 50

«Основні складнощі – різниця у підходах до побудови співпраці з новими партнерами, зокрема швидкість реалізації рішень», – констатує співвласниця бренду. Водночас, за її словами, через законодавчі обмеження на імпорт продукції у Польщу ISEI довелося переглянути асортимент товарів. «Усі великі гравці, які продають косметику в Польщі, стали нашими конкурентами: Sephora, Rossman, Douglas, Hebe», – перераховує вона.

Що далі? «Плануємо побудувати мережу у Європі», – розповідає Товмасян. У 2025 році ISEI відкриє кілька власних магазинів у великих польських містах, які стануть базою для запуску франчайзингової моделі. До кінця наступного року компанія має намір розпочати співпрацю з партнерами, а протягом двох років – розширити мережу до 50 магазинів за кордоном. Стільки ж мережа зараз має і в Україні.

Довідка. ISEI – український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи. Компанія продає, зокрема, декоративну косметику, засоби для догляду за тілом і волоссям, лікувальні зубні пасти.

На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal. Мережа входить у холдинг FMCG-дистрибʼютора Imperia Holding, власником якого є громадянин Вірменії Гайк Товмасян. Окрім ISEI, холдинг володіє 15 бізнесами, зокрема інвестував у сервіс Liki24, та є франчайзером міжнародної мережі косметики NYX в Україні.

Виторг компаній, засновником яких є Imperia Holding, у 2023 році зріс на 36%, до 3,4 млрд грн, свідчать дані YouControl. Прибуток холдингу зріс майже до 130 млн грн. 

ДжерелоForbes Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Генеральний директор Епіцентр К Петро Михайлишин розповів Delo.ua як три роки великої війни змінили компанію, які рішення...
time icon  
  368
Усі новини ринку