Перший магазин мережі косметики ISEI відкрився у Варшаві 16 листопада 2024 року. Інвестиції у це відкриття склали $200 000. Які плани у компанії на Польщу та європейський ринок.
Українська мережа косметики сегменту «середній плюс» ISEI відкрила свій перший фізичний магазин за кордоном. Він розмістився у торговому центрі Targówek у Варшаві. Це один з великих торгових центрів польської столиці – майже 60 000 кв. м. Площа нового магазину – 70 кв. м, і зараз це найбільший магазин у мережі, говорить співзасновниця ISEI Ануш Товмасян.
Дві країни, один ринок
Одним із пріоритетів ISEI є диверсифікація, каже Товмасян. «Польщу ми обрали через схожість менталітетів наших людей і велику кількість українців, які туди мігрували», – додає вона.
У Польщі існує подібний до українського принцип організації ритейлу: зосередження великої кількості споживачів у торгових центрах та схожі формати магазинів, вважає бізнес-леді. Це дозволило ISEI вибудувати прогнози для подальшого розвитку за «українським лекалом».
Працюють у Варшаві українці. «Ми вирішили працювати тільки з українською командою, бо вони вже довго живуть у Польщі, знають мову та менталітет поляків», – каже Ануш Товмасян. За її словами, ISEI планує залучати поляків до роботи у разі виникнення необхідності.
У перший, тестовий, магазин Товмасян інвестувала $100 000 і розраховує на окупність до трьох років. Загалом у проєкт експансії, який передбачає також інтернет-магазин, інвестують $200 000. Виторг ТОВ «ТД «Магнус Трейд», яка володіє українською торговою маркою ISEI, за девʼять місяців 2024 року зріс на 12%, до 117,3 млн грн, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, свідчать дані YouControl. Прибуток компанії зріс на 153,7%, до 7,4 млн грн.
Двічі по 50
«Основні складнощі – різниця у підходах до побудови співпраці з новими партнерами, зокрема швидкість реалізації рішень», – констатує співвласниця бренду. Водночас, за її словами, через законодавчі обмеження на імпорт продукції у Польщу ISEI довелося переглянути асортимент товарів. «Усі великі гравці, які продають косметику в Польщі, стали нашими конкурентами: Sephora, Rossman, Douglas, Hebe», – перераховує вона.
Що далі? «Плануємо побудувати мережу у Європі», – розповідає Товмасян. У 2025 році ISEI відкриє кілька власних магазинів у великих польських містах, які стануть базою для запуску франчайзингової моделі. До кінця наступного року компанія має намір розпочати співпрацю з партнерами, а протягом двох років – розширити мережу до 50 магазинів за кордоном. Стільки ж мережа зараз має і в Україні.
Довідка. ISEI – український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи. Компанія продає, зокрема, декоративну косметику, засоби для догляду за тілом і волоссям, лікувальні зубні пасти.
На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal. Мережа входить у холдинг FMCG-дистрибʼютора Imperia Holding, власником якого є громадянин Вірменії Гайк Товмасян. Окрім ISEI, холдинг володіє 15 бізнесами, зокрема інвестував у сервіс Liki24, та є франчайзером міжнародної мережі косметики NYX в Україні.
Виторг компаній, засновником яких є Imperia Holding, у 2023 році зріс на 36%, до 3,4 млрд грн, свідчать дані YouControl. Прибуток холдингу зріс майже до 130 млн грн.
Джерело – Forbes Ukraine