Бізнес на відомому бренді: рейтинг популярних франшиз в Україні

Бізнес на відомому бренді: рейтинг популярних франшиз в Україні

Сьогодні
  284
rau

Співробітництво за моделлю франчайзингу в Україні пропонують понад 550 компаній. Які франшизи популярні в Україні.

Портал InVenture склав короткий огляд та рейтинг “Топ-50 франшиз в України у 2024 році” у найбільш затребуваних сферах діяльності. RAU обрала ті, які повєязані зі сферами громадського харчування та ритейлу. 

 Франшизи у сфері громадського харчування

  • Джигіт – мережа ресторанів грузинської кухні у форматі Fast-Casual. Обсяг інвестицій – від $30 000. Вступний внесок – від $8000 до $15 000 в залежності від формату ресторану. Роялті – 3%. Період окупності – від 9 до 12 місяців.
  • Good Beer – міжнародна мережа спеціалізованих магазинів розливного пива та пабів. Обсяг інвестицій залежить від розміру франчайзингової точки та уточнюється з кожним франчайзі окремо. Роялті – 2%. Вступного внеску немає. Термін окупності – від 3 місяців.
  • Mucho Gusto – мережа магазинів іспанської гастрономії (хамони, сири, вина, делікатеси, ексклюзивна продукція прямо з Іспанії). Спеціальна промо-вартість франшизи для магазинів Mucho Gusto Україна – 9999 євро. Окупність від 6 місяців.
  • Pizza Celentano Ristorante – перша та найбільша мережа піцерій в Україні. Паушальний внесок – від $10 000 до $20 000. Обсяг інвестицій – від $60 000 до $180 000, залежно від площі ресторану. Термін окупності – від 12 місяців.
  • Salateira – міжнародна мережа ресторанів здорового харчування. Необхідний обсяг інвестицій для запуску фуд-корту становить $200 000, а для відкриття ресторану – $300 000. Розмір роялті в Україні – 3% (в інших країнах – 4%). Вступний внесок – $20 000. Період окупності – від 36 місяців.
  • Kartofan – франшиза мережі швидкого харчування. Сума інвестицій складає від $15 000 до $30 000. Вступний внесок – $1000. Роялті – 5% від обороту. Термін окупності – від 6 до 18 місяців.
  • Lviv Croissants – львівський концепт мережі пекарень швидкого харчування. Обсяг інвестицій становить від $30 000 до $70 000, вступний внесок – $10 000. Розмір роялті – 3% від виторгу. Термін окупності інвестицій – від 12 до 24 місяців.
  • Aroma Kava – одна з найбільших мереж кав’ярень в Україні. Залежно від розміру закладу обсяг інвестицій може становити від 250 000 до 850 000 гривень. Сума паушального внеску — 75 000 гривень. Термін окупності — від 6 місяців. Розмір роялті — 2% від обороту.
  • Grill Pab – міжнародна мережа гриль-ресторанів. Вступного внеску немає, сума інвестицій для запуску фуд-корту стартує від $28 100, а для відкриття стаціонарного закладу – від $33 800. Роялті – 2% від обороту. Термін повернення інвестицій – від 6 місяців.
  • Mafia – мережа ресторанів японської та італійської кухні. Вступний внесок 9000 євро. Обсяг інвестицій становить від 600 євро за кв. м, а розмір роялті у перший рік роботи закладу – 3,5% від обороту (далі розмір роялті збільшується до 5% від обороту). Маркетинговий платіж – 2% від продажу. Термін окупності – від 18 місяців.
  • I Love kebab – франчайзингова мережа ресторанів швидкого харчування. Сума інвестицій – від $18 000. Роялті – 2%. Вартість франшизи становить $4000 для населених пунктів з чисельністю населення менше 100 000 осіб, або $6000 для міст, в яких проживає більше 100 000 осіб. Термін окупності – від 10 місяців.
  • Сімейна пекарня – це мережа магазинів свіжої випічки. Обсяг інвестицій – від $18 000. Вступний внесок – від $5000 до $8000, роялті відсутні (роялті виплачується лише з продажу піци, розмір відрахувань становить 3% від виторгу). Мінімальний період окупності – від 10 місяців.
  • Gemini espresso club – кавова мережа з 20-річною історією. Обсяг інвестицій – від 300 000 гривень. Розмір вступного внеску – від 28 000 до 56 000 гривень. Маркетинговий внесок – від 1000 до 2000 гривень на місяць.
  • Mr.Grill Hotdogs&Burger – мережа хот-дог барів. Розмір паушального внеску становить від $5000 до $10 000, обсяг інвестицій – від $52 000 до $90 000. Термін окупності – від 22 місяців. Роялті – 2% від доходу закладу.
  • Молоко від фермера – фуд-бренд натуральних продуктів власного виробництва, концепт якого поєднує магазин та кав’ярню. Розмір інвестицій – від $30 000 до $50 000. Вступний внесок – $60 000. Роялті – 5% від обороту. Термін окупності – не більше 11 місяців.
  • Перша пекарня твого міста – українська мережа пекарень. Обсяг інвестицій – від $18 000. Вступний внесок – від $4000 до $5000. Роялті – 3,5% від обсягу продажу. Період окупності – від 9 місяців.
  • IQ Pizza – мережа піцерій. Інвестиції – від 30 000$. Вступний внесок – $5000. Роялті – 3,5%. Рекламний внесок – 1% доходу. Термін окупності – від 12 місяців.
  • C&T CoffeeTea shop – вдале поєднання двох форматів: магазину з широким асортиментом кави та чаю з усього світу та кафе з дегустаційним залом та широким вибором супутніх товарів. Розмір інвестицій – від 30 000 євро. Вступний внесок – від 11 000 євро, роялті – 3%. Термін окупності – від 9 місяців.

Франшизи у сфері торгівлі

  • О Маркет – франшиза мережі магазинів пива та напоїв. $23 000 середньомісячний оборот однієї точки та 8,3% середньомісячна рентабельність продажів. Вихід у точку беззбитковості з 6-го місяця. 62 000 – 150 000 грн чистий прибуток щомісяця в перший рік роботи. Інвестиції від $34 000. Період окупності інвестицій – 20 місяців.
  • DniproM – франшиза магазинів із продажу інструментів для будівництва та ремонту, а також садово-паркової техніки. Заробіток партнера програми – від 650 000 грн на рік, окупність – від 18-24 місяців. Розмір інвестицій – від 1 млн грн.
  • Еко-Лавка – мережа магазинів, що спеціалізуються на реалізації екологічно чистої та натуральної продукції, яка вирощується та виробляється фермерськими господарствами. Обсяг інвестицій становить від 650 000 до 750 000 гривень. Вступний внесок – 65 000 гривень. Роялті – 3%. Термін окупності – від 12 до 24 місяців.
  • Novus – одна із найбільших в Україні мереж супермаркетів. Сума інвестицій може становити від $40 000 до $100 000, залежно від формату супермаркету. Роялті – 1% від товарообігу, рекламні відрахування – 1% від виторгу. Термін окупності – від 18 до 36 місяців.
  • Zarina – ювелірний бренд, який випускає власну колекцію прикрас та володіє мережею магазинів. Вступного внеску немає. Обсяг інвестицій – від $350 000. Окупність – від 6 до 12 місяців.
  • Насолода – мережа роздрібних інтим-магазинів. Розмір інвестицій – від $3000 до $20 000. Паушальний внесок відсутній.
  • Columbia – мережа фірмових магазинів одягу та взуття для активного відпочинку американського бренду. Розмір інвестицій – від $25 000. Термін окупності – від 12 до 18 місяців. Вступного внеску немає.
  • Hobby Games – мережа магазинів настільних ігор. Роялті та паушальний внесок відсутні. Обсяг інвестицій – від 500 000 гривень. Термін окупності – від 12 місяців.
  • Budusushi – мережа суші-магазинів формату Take Away із сервісом доставки. Вступний внесок – $5000. Розмір інвестицій від $25 000 до $40 000. Роялті – 3% від виторгу. Маркетинговий збір – 1% від виторгу. Термін окупності – від 8 місяців.
  • ПивоБанк – мережа магазинів розливного пива. Паушальний внесок – $5000. Сума інвестицій – від $12 000. Роялті – 3% від обороту. Період окупності – від 14 до 18 місяців.
  • Сирне королівство – мережа спеціалізованих сирних магазинів європейського формату. Паушальний внесок – 10 000 євро. Обсяг інвестицій – від 23 000 євро. Роялті – 4%. Термін окупності – від 12 до 18 місяців.
  • Andre Tan — франшиза магазинів авторських моделей одягу від одного із найуспішніших українських дизайнерів. Обсяг інвестицій – від $10 000. Роялті – 2%. Термін окупності – від 12 до 18 місяців.
  • Santan – мережа магазинів сантехніки. Розмір інвестицій – від $21 885. Термін окупності – від 11 місяців. Вступний внесок – від $1500.
  • Суші Wok – франшиза мережі магазинів take-away. Вступний внесок – від $4500. Сума інвестицій – від $30 000. Термін окупності – від 6 до 12 місяців. Роялті – 3,5%.
  • Gasanova – український бренд жіночого одягу та аксесуарів. Вступний внесок – від $20 000. Обсяг інвестицій – від $120 000. Роялті – 5%. Період окупності – від 14 місяців.
  • Tardi outlet – всеукраїнська мережа магазинів брендового одягу. Паушальний внесок – $5 500$. Сума інвестицій – від $105 000. Термін окупності – від 18 до 24 місяців. Роялті – 5%.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку