
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
In-house продакшен Moyo показав як правильно натякати на подарунки. Відео були створені власним продакшеном компанії, який вже не перший рік тішить глядачів якісним рекламним контентом.
За даними опитування, проведеного серед аудиторії Moyo, більшість пар у довготривалих стосунках відмовляються від спонтанних сюрпризів на користь конкретних побажань. Хоча дехто все ще намагається зберегти елемент несподіванки, вдаючись до тонких натяків.
Саме цю реальність сучасних стосунків і відобразили у роликах.
Креативна команда in-house продакшену Moyo передала впізнавані ситуації з життя закоханих пар, додавши до них легкий гумор та романтичну атмосферу. Ролики нагадують глядачам, що в Moyo завжди можна знайти ідеальний подарунок для коханої людини – варто лише прислухатися до її натяків.
Uklon презентував нову інформаційну кампанію, спрямовану на українців, які прагнуть професійного розвитку та відкриті до нових можливостей. В ній бренд розповідає про драйв команди, показуючи атмосферу всередині компанії та привертає увагу людей, що сягнули «стелі» на професійному шляху.
Згідно з дослідженням Gradus, українці щодня стикаються з високим рівнем стресу, адже війна принесла нові емоційні виклики. Хоча страх вже не домінує, він поступився місцем втомі, напруженості, роздратуванню і навіть розчаруванню. Та все ж поряд з цими емоціями присутня надія, що свідчить про стійкість і здатність українців продовжувати жити навіть у складні часи. Активна залученість людей до співпраці з українськими компаніями, що в свою чергу тримають економіку, дозволяє підтримувати сили оборони, волонтерські та гуманітарні ініціативи. Саме це є ще однією з точок стійкості українців в тилу.
Дані цього опитування надихнули Uklon на створення нової інформаційної кампанії, яка показує важливість професійного розвитку та реалізації, закликає не боятись шукати свій драйв та відкриває бренд зсередини.
Головний відеоролик показує внутрішню атмосферу в компанії та розповідає про людей в команді. Тих, хто любить, коли несеться та про тих, хто завжди прагне більшого. Компанія прагне знайти своїх людей — в кого теж є драйв всередині та задати вектор для їхнього кроку вперед.
Разом із відео Uklon презентував віжуали, демонструючи, як через страх змін люди не помічають, якими тісними стають звичні стіни. Розмістивши великих людей в замалих офісах, бренд хоче надихнути амбітних спеціалістів виходити за рамки та оцінювати свої можливості.
Розробкою кампанії займалось креативне агентство Bickerstaff.834.
Сільпо продовжує знайомити свою аудиторію з нордичними чайками, які конкурують з мережею за найсвіжішу рибу. І поки весь світ слідкує за політичною ареною, норвезькі чайки, переймаються, що їх уряд віддає Сільпо найкращий оселедець.
Цією історією Сільпо прямо натякає, що в її магазинах можна купити найсвіжіший та найсмачніший норвезький оселедець.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Файно Маркет – це соціально відповідальний бізнес, що не лише розвивається та масштабується, а й разом із партнерами та завдяки нашим сусідам – допомагає тим, хто цього потребує. Мережа підтримує захисників, дітей, волонтерів, зоозахисні організації, культурні проєкти, лікарні та медустанови. Прозорість, відповідальність і добрі справи – фундамент компанії. Саме про ці цінності, а також про соціальні ініціативи та розповідається в новому ролику мережі
Герої мережі Comfy – Пуш та конячка – у новому ролику висловили своє бажання, щоб пройшла зима. А великі знижки – це явна ознака, що скоро прийде весна. Тож, якщо ви планували покупки, але чекали зручного моменту, він настав – у Comfy весняні знижки до 50%.