Підсумки 2024 року від Budhouse Group: 22 млн відвідувачів, плюс 33% товарообігу та 34 нових орендарі у діючих ТЦ

Підсумки 2024 року від Budhouse Group: 22 млн відвідувачів, плюс 33% товарообігу та 34 нових орендарі у діючих ТЦ

2 дні(в) тому
  415
Костянтин Симоненко

Девелоперська компанія Budhouse Group підбила підсумки 2024 року та поділилася своїми досягненнями. Наполеглива робота команди та підтримка клієнтів принесли компанії також низку престижних нагород.

Нагороди та премії 2024 року

ТРЦ Forum Lviv завоював перше місце у номінації «Кращий середній ТРЦ у містах мільйонниках» на RAU Awards. Своєю чергою ТРЦ Nikolsky отримав перше місце у номінації «Кращий великий ТРЦ у містах мільйонниках» (RAU Awards).

На фото: Ганна Корягіна, міжнародна комерційна директорка Nhood Holding та Оксана Маланюк, Multi Corporation Marketing Manager ТРЦ Forum Lviv

Окрім цього житловий комплекс сучасного дизайну Linden Luxury Residences у Києві був визнаний кращим проєктом року за версією європейської премії CEEQA 2024.

Відвідуваність ТРЦ стала більш цільовою

Торгові центри Budhouse Group у 2024 році відвідали 22 млн людей. Відвідуваність не змінилася порівняно з 2023 роком. У ТРЦ Nikolsky внаслідок масованих обстрілів Харкова та великої частки тривог у першій половині 2024 року відвідуваність впала, відновившись тільки восени 2024 року. У ТРЦ Lubava та Forum Lviv відвідуваність поступово зростала протягом року. У середньому на 1000 кв. м орендної площі припадає 565 відвідувачів.

Але клієнти ТРЦ стають більш цільовими. На це вказують ряд індикаторів – кількість відвідуваних магазинів, тривалість візиту, доля випадкових відвідувачів ТЦ, конверсія відвідувача в покупця. Зокрема, конверсія (частка покупців серед відвідувачів), збільшилась на 5%, а тривалість візиту навпаки – зменшилась на 11% порівняно з довоєнним часом. Також суттєво (на 30%) зменшилась кількість торгівельних точок, які клієнт відвідав за один візит, хоча мета візиту до ТРЦ залишилась тією ж. Водночас на 10% приросла частка відвідувачів, що планували такий візит.

Товарообіг має тенденцію до приросту

Загальний товарообіг всіх ТЦ компанії досяг у 2024 році 12,2 млрд грн, що на 33% більше ніж у 2023-му (+20% у євро). Однак порівняно з 2021 роком, товарообіг торгових центрів збільшився тільки у гривневому еквіваленті – на 17%. У валюті загальний товарообіг ТЦ порівняно з довоєнним часом скоротився на 14%. Головною причиною цього є закриття ТРЦ Fabrika та важка ситуація у Харкові на початку року. Але неушкоджені торгові центри значно перевищили рівень 2021 року у валюті. Так, ТРЦ Lubava перевищив цей показник на 16%, а ТРЦ Forum Lviv – на 32%.

Майже нульова вакантність

У 2024 році вдалося зберегти мінімальну вакантність торгівельних центрів на рівні 0,9%. Такий же показник фіксувався у 2021-му, та у 2023 році. Крім того, залишаються зачиненими магазини групи Inditex та H&M у ТРЦ Nikolsky.

Ротація орендарів минулого року була меншою ніж у 2023 році. Так, у 2024-му було підписано 34 нових договори оренди в діючих ТЦ проти 44-х в попередній рік. Але загальна площа, яку зайняли нові орендарі приміщень, була більша – 4600 кв. м проти 3000 кв. м у 2023 році. Найбільш значними новими орендарями стали Adidas, Nike у ТРЦ Forum Lviv, Sinsay у ТРЦ Nikolsky та ТРЦ Lubava. Також значною подією стало відкриття на мінус третьому поверсі Nikolsky Pop-up center, де орендарі ТРЦ мали змогу працювати під час тривог.

Просування онлайн

У 2024 році торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних ресурсах склала 103 млн, що удвічі більше за показники 2023 року.

Загальна кількість послідовників у соціальних мережах становила 765 300. Приріст порівняно з 2023 роком склав 10%. При цьому кількість послідовників ТРЦ Fabrika, попри пошкодження торгівельного центру, за останній рік фактично не змінилася. Акаунти в Instagram ТРЦ Fabrika та ТРЦ Forum Lviv, вже багато років залишаються на першому та другому місці в рейтингу українських ТЦ за кількістю послідовників.

Відвідувачі ТРЦ все більше занурюються в соціальні мережі. Значно зріс відсоток тих, хто зареєстрований в YouTube, Telegram та Tik-Tok. Найбільші темпи зростання серед відвідувачів ТЦ демонструє Tik-Tok. Частка людей, що зареєстровані у цій мережі збільшилася на 30% за рік. Вірогідно, це пов’язано також зі змінами у віковій структурі відвідувачів. Тепер майже 50% відвідувачів мають акаунт у Tik-Tok. До повномасштабного вторгнення ця частка складала близько 20%.

Маркетингові заходи

У 2024 році в ТЦ Budhouse Group відбулось 370 різних заходів. Це на 8% менше ніж у 2023 році. Зменшення кількості заходів відбулось внаслідок меншої активності у Харкові у першій половині 2024 року. Масовані обстріли міста вплинули на кількість заходів. Найбільш значними івентами 2024 року були День народження, Косплей та Хелловін у Lubava, День народження та різдвяні свята у ТРЦ  Forum Lviv, Хелловін та новорічні свята у ТРЦ Nikolsky. Відкриттям року став новий захід у ТРЦ Nikolsky – Караоке на екрані (з використанням мультимедійних екранів ТРЦ).

Девелопмент на паузі

Протягом 2024 року в ТРЦ Lubava було добудовано 600 кв. м орендних площ, внаслідок чого була збільшена площа магазинів House, Brands outlet та дитячого розважального центру. Розпочаті ж у 2021 році будівельні роботи на ТРЦ Khortitsa mall у Запоріжжі та ТРЦ Yessa в Одесі наразі призупинені на час бойових дій. Роботи з відновлення ТРЦ Fabrika також планується розпочати тільки після припинення обстрілів м. Херсон.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку