Ролики тижня: Novus, Varus, Solo for Diamonds, Сільпо та Аврора Мультимаркет

Ролики тижня: Novus, Varus, Solo for Diamonds, Сільпо та Аврора Мультимаркет

1 день тому
  436
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Novus

Мережа Novus презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою – Дашею Астаф’євою. Кампанія присвячена фестивалю власних марок “Щедрі знижки, бо своє”, який триває з 23 січня до 5 лютого. Головна ідея ролика – не лише заохотити до вигідних покупок, а й нагадати про важливість благодійності.

У новому ролику Даша Астаф’єва тримає в руках цукор ТМ Novus і закликає підсолодити боротьбу разом із власною маркою мережі. Ця кампанія стала другою частиною історії, що почалася у 2024 році. Тоді Novus запустив першу серію в підтримку благодійної ініціативи “Воля”: Даша Астаф’єва пропонувала «насолити ворогу» за допомогою Соледарської солі «Воля», весь прибуток з якої мережа передавала на дрони для передової.

У продовженні рекламної кампанії у 2025 році, акцент зроблено вже на цукрі ТМ Novus. Як і в першій частині – з благодійною метою, адже з кожного проданого товару власної марки 1 гривня спрямовується на підтримку українських військових – 3 ОШБр. Завдяки ініціативі з власною маркою вже передано 21 млн грн, які пішли на закупівлю автомобілів, антидронових рушниць і приладів нічного бачення.

Ця ідея продовжує об’єднувати клієнтів Novus у спільній справі, показуючи, як кожна покупка може наближати перемогу.

«Ми в Novus завжди шукаємо способи зробити більше для наших клієнтів і країни, – коментує директор з маркетингу мережі Максим Бєлов. – У цій рекламній кампанії ми вирішили об’єднати два важливих аспекти: вигідні покупки та реальну допомогу нашим захисникам. Даша Астаф’єва чудово передала наш меседж – якість, смак і благодійність можуть йти пліч-о-пліч».

Varus

Новий анімований ролик від Varus демонструє, як виглядає справжня сила доставки. У центрі сюжету — Варусятко, фірмовий персонаж бренду. Не важливо, скільки пакунків ви замовите, — Варусятко донесе все, попри сніг, вітер чи інші несподіванки. Він готовий долати будь-які перешкоди, щоб замовлення потрапило до клієнтів вчасно. 

Утім швидкість і зручність — то ще не все, бо Варусятко пропонує ще й вигідні умови для нових користувачів. На перші три замовлення з varus.ua з доставкою діятиме знижка 100 грн. Це ще один стимул спробувати послугу, яка стане ідеальним рішенням для тих, хто цінує комфорт і якість.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Офiцiйна сторiнка мережі супермаркетів VARUS (@varus.ua)

Solo for Diamonds

Українська тенісистка Еліна Світоліна стала амбасадоркою бренду вирощених українських діамантів Solo for Diamonds. “Вона — грація, сила та історія українського спорту. Вона офіційний бренд-амбасадор Solo for diamonds”, – зазначається в дописі під відео.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от SOLO for diamonds (@solo_for_diamonds)

Колекція, яку рекламує тенісистка, включає каблучки, кольє, сережки та браслети з вирощеними в Україні діамантами.

«Це не просто партнерство, а симбіоз краси, української ідентичності та сили. Еліна уособлює цінності, які ми поділяємо: стійкість, амбіції й дію, спрямовану на популяризацію України у світі», — зазначав бренд.

Сільпо

Мережа Сільпо створила жартівливо-пізнавальний ролик про постачання свіжої норвезької риби двічі на тиждень. Головною героїнею ролики стала чайка, яка жаліється, що здобувати свіжу форель стало значно складніше, адже її майже з-під дзьоба забирає Сільпо. “Зізнаємося, є своя правда в цих словах чайки, але все в межах розумного. Ми справді самі їздимо по свіжу рибу в Норвегію двічі на тиждень. Але тільки для того, щоб і ви змогли оцінити свіжість та смак червоної рибки в Сільпо. Не все ж пернатим мешканцям Норвегії

P. S. Просимо вибачення у всіх чайок, яким не вдалося доловити свіжу рибку через нас”, – з гумором прокоментував ритейлер своє нове відео.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Аврора Мультимаркет

Мережа мультимаркетів креативно оголосила про зимовий розпродаж в магазинах: у ролику консультант магазину співає про те, що скоро весна, а тому бабак, який зазвичай сповіщає про прихід весни, будить знижки в Аврорі. “Підспівуй та збирайся скоріш на шопінг в Аврору. Бабак будить знижки цього тижня. Тож не пропусти”,  – закликає ритейлер.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Аврора Мультимаркет (@avrora.multimarket)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку