
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


За даними різних маркетингових досліджень, напередодні різдвяно-новорічних свят 85% покупців планували до продуктового кошику додавати алкогольні напої, причому третина опитаних хотіла здійснювати покупки онлайн.
Зазвичай до святкового столу обирають лише найкраще, однак щоб забезпечити надійну доставку елітних напоїв до замовника, треба щоб упаковка не підвела. Досвідчені продавці вже знають, що найліпше з такою місією впорається спеціальна тара для e–commerce від Київського картонно-паперового комбінату, власником якого є австрієць д-р Хайнц Ціннер (Heinz Zinner).
Попри війну Київський картонно-паперовий комбінат не лише працює, але й інвестує у власне майбутнє. Головний акціонер підприємства Pulp Mill Holding з його бенефіціаром д-ром Хайнцом Ціннером (Heinz Zinner) впевнені, що модернізація обладнання, пошуки нових технологій, розширення сегменту та асортименту продукції здатні забезпечити успішні перспективи компанії. Тому після ретельного дослідження потреб вітчизняного ринку на ККПК було встановлено нову лінію з виробництва тари для електронної комерції, адже щорічні показники засвідчують, що кількість товарів, придбаних через інтернет, має сталу тенденцію до збільшення.
Нова лінія на ККПК запрацювала вповні лише 1,5 роки тому
З-поміж інших продуктів на інноваційному обладнанні одними з перших почали виробляти бокси для інтернет-магазинів, які торгують алкогольними напоями. Адже крихкий товар найбільше потребує захисту. Зацікавленість до нової тари виявили і логістичні служби, які спеціалізуються на поштових послугах, оскільки така упаковка має значні переваги перед звичайною картонною коробкою:
Всі вищезазначені аргументи сприяли тому, що wine box швидко здобули репутацію надійної тари для потреб алкомаркетів, що займаються гібридною або онлайн-торгівлею.
Доставка коштовної пляшки у подарунок тепер не проблема
Максимальна клієнтоорієнтованість виробничих процесів Київського картонно-паперового комбінату, яка має всебічну підтримку власника д-ра Ханца Ціннера (Heinz Zinner), спрямована на задоволення індивідуальних потреб клієнта.
У спецупаковці від Київського КПК цілу алкогольну колекцію можна безпечно відправити у одній посилці
Тому для замовлення вже доступний широкий асортимент боксів для транспортування алкогольних напоїв: як для однієї, так і відразу декількох пляшок, навіть якщо вони будуть різного об’єму та форми. До того ж конструктори підприємства завжди готові до нових викликів та пошуку свіжих і нестандартних рішень, які сприятимуть успішному бізнесу партнерів.