Новини drogerie&health: Kiehl’s, АНЦ, Lova Lova, Prostor та інші
Бренд Kiehl’s від L’Oréal повернувся в Україну, мережа Eva активно працює над виходом на міжнародні ринки, AS Watson святкує відкриття 16 800-го магазину у світі, магазин Prostor відкриється в житомирському ТЦ Place та інші новини в сегменті косметики та здоров’я.
Мережа Pinky відкрила магазин-експеримент у харківському ТРЦ Nikolsky
Мережа мультибрендингових магазинів косметики Pinky відкрила нову торгівельну точку в харківському ТРЦ Nikolsky на мінус третьому поверсі. Тут немає класичних вітрин, а периметр магазину визначено зеленою садовою стрічкою.
Проте усього за місяць роботи в магазині зафіксували найвищий виторг серед усіх локацій ритейлера, повідомляє УРТЦ. Наразі NPS магазину складає 98,5%, а понад 96% клієнтів використовують чат-бот Pinky. Рекордними були й терміни відкриття: 1 листопада було підписано договір з ТРЦ, а вже 27 листопада магазин відкрили для клієнтів.
Бутік Lova Lova відкриється в ТРЦ Proskuriv Plaza
Відкриття ТРЦ Proskuriv Plazа у Хмельницькому заплановане на IV квартал 2025 року. Наразі йде активне його заповнення операторами. Уже відомо, що тут буде представлений мультибрендовий магазин косметичної продукції Lova Lova площею 43 кв. м. Це друга точка в місті. Перша працює в ТРЦ Квартал. Договір оренди підписаний ексклюзивним брокером проєкту – компанією UTG. Загалом наразі в мережі Lova Lova вже дев’ять бутиків в п’яти містах України: Києві, Львові, Тернополі, Хмельницькому та Кам’янці-Подільському.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Бренд Kiehl’s від L’Oréal повернувся в Україну
Напередодні Нового року на першому поверсі столичного ТРЦ Gulliver запрацював магазин нью-йоркського бренду доглядової косметики Kiehl’s. «Шукайте нас на 1-му поверсі в ТРЦ Gulliver (м. Київ, Спортивна площа, 1а) або в інтернет-магазині brocard.ua», – йдеться в повідомлені на сайті бренду.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нагадаємо, вперше Kiehl’s з’явився в Україні в 2006 році. А продукція бренду не продається на території рф, проте L’Oréal залишає на ринку росії шість брендів із 36, пояснюючи це тим, що залишилися лише ті, що забезпечують товарами найпершої потреби, повідомляє AIN.
Робота мережі аптек АНЦ у повномасштабну війну
На початку великої війни було вщент знищено 125 аптек мережі АНЦ та ще чимало пошкоджено. Попри воєнні дії та руйнування в одних регіонах, мережа продовжувала розвиватися в інших. Так, вже у квітні 2022 році нові аптеки АНЦ відкрились у Львові, Чернівцях та Черкасах. У 2023 році було відкрито 149 аптек. Загалом за час війни мережа відкрила 369 точки, включно з 45 відновленими після пошкодження аптек. Мережа присутня в 190 містах, повідомляє Liga.net.
За останні три роки було закрито близько 30 локацій. Враховуючи нинішній розмір мережі в 1333 аптек, що вже відповідає частці ринку в 17,6%, це зовсім небагато. За ринковою часткою АНЦ є лідером, але за кількістю аптек програє конкурентам більше ніж на 30%. Це свідома стратегія, яка дозволяє отримувати виторг з однієї точки значно більший за конкурентів. У компанії працює більше 7000 співробітників, які щомісячно обслуговують понад 3,5 млн клієнтів.
Також станом на початок осені 2024 року було близько 200 лікоматів по всій Україні, послугами яких скористалося більше 700 000 разів. І наразі 100% аптек забезпечені генераторами та готові в повному об’ємі надавати послуги своїм клієнтам навіть під час тривалого блекауту.
Магазин Prostor відкриється в житомирському ТЦ Place
Згідно із повідомленням компанії UTG, яка підписала договір ексклюзивного брокериджу нового ТЦ Place у Житомирі, його відкриття заплановано на початок 2025 року. Новий об’єкт розташований на проспекті Незалежності – локації з активним автомобільним і пасажирським трафіком. Його загальна площа складе 4144 кв. м, з яких орендна – 3211 кв. м. І вже відомо, що тут відкриється drogerie-оператор – магазин мережі Prostor площею 142 кв. м.
Магазин Жан niche concept відкриється в ТРЦ Темп
П’ятиповерховий торговельний та офісний центр Темп за планом мав відкритися восени 2022 року на місці занедбаного корпусу однойменного заводу. Наразі консалтингова компанія UTG, яка тепер займається брокеріджем БФК Темп, планує відкриття до кінця 2025 року. Уже підписано договір з оператором нішевої парфумерії та косметики Жан niche concept. Магазин розміститься на площі 120 кв. м.
Нагадаємо, Жан niche concept – це одна з найбільших мереж магазинів нішевої парфумерії та косметики, яка була заснована в 1990 році в Одесі й офіційно представляє понад 60 брендів в Україні. Наразі магазини представлені в шести містах: в Києві, Одесі, Дніпрі, Миколаєві, Львові та Харкові.
За 2024 рік мережа аптек 9-1-1 запустила три мобільні аптечні пункти
Проєкт мобільних аптечних пунктів – це соціальна місія компанії 9-1-1, спрямована на забезпечення доступу до життєво важливих ліків у віддалених, прифронтових та постраждалих від війни регіонах. Станом на грудень 2024 року вже три МАП від Аптека 9-1-1 курсують Харківською та Херсонською областями. Маршрут мобільних аптек пролягає населеними пунктами, де традиційна аптечна інфраструктура була зруйнована або припинила своє функціонування. Соціальну значущість проєкту надає обслуговування пацієнтів з хронічними захворюваннями за програмою «Доступні ліки».
Станом на 5 грудня три мобільних аптечних пункти сумарно видали ліки за 2752 рецептам за програмою реімбурсації: 2368 рецепти у Харківській області та 384 у Херсонській.
Розуміючи важливість цієї соціальної ініціативи, Аптека 9-1-1 продовжує розширювати географію проєкту. У найближчих планах – запуск нового мобільного аптечного пункту в Сумській області. Це дозволить забезпечити доступ до ліків мешканцям територій, де через близькість воєнних дій відсутня традиційна аптечна інфраструктура.
Плани мережі Eva на 2025 рік
Мережа Eva планує зростати в e-commerce в 2025 році та проджовжить відкривати магазини в новому форматі – Eva beauty, повідомляє Forbes.
«Не можемо відкривати 200 магазинів на рік, як колись, але наразі відкриваємо 50–60 магазинів на рік. І ми активно працюємо над виходом на міжнародні ринки», – коментує Ольга Шевченко, СЕО мережі.
AS Watson святкує відкриття 16 800-го магазину у світі
Компанія AS Watson відкрила 16 800-й магазин у Роттердамі. Ця подія стала знаковою для мережі, яка продовжує активно розширюватися, відкривати нові магазини та вдосконалювати обслуговування клієнтів завдяки інноваційній моделі O+O (Offline plus Online).
«Відкриття нашого 16 800-го магазину символізує не лише наше зростання як компанії, а й відданість клієнтам по всьому світу. Кожен новий магазин створює робочі місця, зміцнює стосунки з клієнтами та формує довіру, яка залишається надовго» — говорить генеральна директорка AS Watson Group Маліна Нгай.
Нагадаємо, заснована у 1841 році, AS Watson Group є однією з найдовше існуючих і найбільш впізнаваних ритейл-компаній у світі, що має коріння в Азії. Сьогодні компанія керує понад 16 800 магазинами 12 брендів у 29 країнах, де працює 130 000 співробітників. Це робить AS Watson Group найбільшим міжнародним ритейлером у сфері здоров’я та краси. У 2023 фінансовому році AS Watson Group повідомила про дохід у $23 млрд. Технологічно оснащені O+O-платформи компанії щорічно обслуговують понад 5,5 мільярдів покупців, бездоганно інтегруючи фізичний і цифровий ритейл.