Огляд новин дитячих магазинів та ДРЦ: Fly Kids, Papashon Kids, Будинок іграшок та інші
Нові відкриття ДРЦ та магазинів у мережах Fly Kids, Papashon Kids, Будинок іграшок та Чудо Острів, влучання ракети в магазин Антошка, що у Харкові, оновлення магазинів мережі Територія мінімальних цін та інші новини.
Відкриття нових ДРЦ у мережі Fly Kids у 2024 році та плани на 2025-ий
У 2024 році мережа відкрила три парки у Кривому Розі, Одесі та Дніпрі.
Розважальний комплекс у Дніпрі став флагманським, на площі 5000 кв. м розмістилися різноманітні атракціони, розваги та чотири ресторани з різними кухнями: Базилік, PanAsia, Good burger та Neo Bar. Також відомо, що розпочали будівництво нового проєкту у Кривому Розі. Відкриття заплановане цьогоріч.
Також за словами Дмитра Барановського, засновника мережі, в 2025 році планують збудувати сім парків: у Чернівцях, Івано-Франківську, Дніпрі, Кривому Розі, Києві та Тернополі.
Нагадаємо, мережа розвивається в Україні дев’ять років та має 14 ДРЦ.
Відкриття нового магазину Будинок іграшок
На початку листопада 2024 рокув Чернівцях відбулось відкриття нового магазину мережі Будинок іграшок. На площі 254 кв. м розмістилося понад 7000 товарів, серед яких улюблені бренди дітей з усього світу: Lego, L.O.L. Surprise!, Paw Patrol, Hasbro, Barbie, Hot Wheels, а також великий вибір якісних іграшок від українських виробників.
Мережа дитячих магазинів Чудо Острів відкрила новий флагманський магазин у Києві
У листопаді 2024 року мережа дитячих магазинів Чудо Острів відкрила флагманську точку в столичному ТРЦ Retroville на другому поверсі площею близько 1000 кв. м та зросла до 41-го магазину. Нагадаємо, це перше відкриття мережі в Києві за кілька років.
Один з основних акцентів – різноманітний асортимент іграшок від відомих світових брендів, який задовольнить потреби дітей усіх вікових категорій. Є і велика зону великогабаритного товару: електромобілі, біговели, велосипеди та інші популярні моделі дитячого транспорту. А справжньою родзинкою нового флагманського магазину є окрема зона у форматі shop-in-shop, присвячена власній торговій марці конструкторів Sluban.
Оновлення магазинів мережі Територія мінімальних цін в 2024 році та плани на 2025-й
У 2023 році мережа почала процес оновлення магазинів. Загалом у новому форматі працює шість магазинів – по два у Львові, Івано-Франківську та Києві. З них у 2024-му відкрили один магазин у столиці в ТЦ Магелан і один оновили в ТЦ Паралель. У 2024 зросли на 15% у порівнянні з 2023 роком.
За словами Сергія Драгунова, комерційного директора команії, фокус у 2025 році буде на роботі з персоналом і автоматизації процесів, а також розвитку ІТ-інфраструктури. Планують запустити новий інтернет-магазин, який розробляли майже рік, дороблять проєкт впровадження WMS-системи і автоматизацію аналітики. А також відкриють монобрендовий магазин Lawa, де будуть представлені товари ВТМ Lawa.
Нагадаємо, наразі мережа Територія мінімальних цін об’єднує 18 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів.
Магазин мережі Антошка постраждав через ракетний удар росії
На початку листопада 2024 року через ракетні удари росії по Україні постраждав магазин мережі Антошка в Харкові у центрі міста. Про це написав на своїй сторінці у Facebook Павло Овчинников, співзасновник та СЕО Kiddisvit. Магазин потрощено, але обійшлося без жертв.
Відкриття Papashon Kids в ТРЦ Gulliver
14 грудня 2024 року для гостей та мешканців столиці в ТРЦ Gulliver свої двері відкрив дитячо-розважальний центр Papashon Kids площею понад 2500 кв. м. Цей парк суттєво відрізняється від наявних в мережі. Концепція включає зону 4Kids, в якій представлено атракціони для малят віком від 1 до 5 років, є батутна арена, ніндзя-парк, зона тюбінга, ігровий лабіринт з новітньою конусною гіркою, єдиною в Європі, ще є смуга перешкод, зона Play Station та зона аквагриму.
Усі атракціони привезені з-за кордону, а ось більшість меблів в просторі від харківського виробника. ДРЦ так влаштований, що посередині розташована зона кафе. Це доволі зручно, бо батькам відкривається гарний огляд всіх атракціонів. Кольори інтер’єру яскраві та модернові, але при цьому дуже комфортні для сприйняття.
У ТРЦ Proskuriv Plaza відкриється магазин для власників домашніх улюбленців E-Zoo
ТРЦ Proskuriv Plaza, що у Хмельницькому, має відкритися у IV квартал 2025 року. Договір оренди вже підписаний з оператором мережею E-Zoo, повідомляють на сайті UTG. Нова точка розміститься на першому поверсі на площі 87 кв. м. Це буде сучасний зоомагазин, який пропонує широкий асортимент товарів для домашніх улюбленців. Наразі в мережі E-Zoo 20 магазинів, за даними сайту.
Які дитячі іграшки найбільше купували в 2024 році
Понад 50% українців хоча б раз на рік купують дитячі товари в магазинах мережі Будинок іграшок. У трійці лідерів також Антошка (41%) та Епіцентр (31%), йдеться в дослідженні Української асоціації індустрії іграшок, проведеному спільно з Gradus Research. Також 38% українців купують нові іграшки дітям один раз на місяць, 36% – раз на тиждень, 26% – раз на три місяці або рідше. Улюблені свята українців, на які купують нові іграшки: Новий рік і День Святого Миколая – 75% опитаних, Різдво – 59%. Близько третини купують подарунки на День захисту дітей, Великдень або 1 вересня. Найменш популярні дати — 8 березня та останній дзвоник. Інтернет-покупки роблять 63% респондентів, з них 42% вибирають українські інтернет-магазини, 21% – платформи як OLX і Prom. Також 10% обирають закордонні магазини, 8% – шопінг в Instagram, переважно це батьки дітей 7-9 років. Більшість витрачають на іграшки від 100 до 400 грн (50% випадків), 28% – від 600 до 1000 грн, 27% – від 1000 до 2000 грн, і лише 3% не можуть вказати суму. Суми від 2000 грн витрачають переважно на дні народження, без святкового приводу – лише 1%