Підсумки 2024 року рівненського ТРЦ Злата Плаза

Підсумки 2024 року рівненського ТРЦ Злата Плаза

Сьогодні
  154
rau

Не зважаючи на всі виклики, 2024 рік став для ТРЦ Злата Плаза роком змін, розвитку та нових досягнень. Завдяки стратегічному підходу до tenant-mix та маркетингу, сильній соціальній позиції та фокусі на покращенні сервісу та доступності, торговельний центр завоював лідерську позицію в галузі.

Ротація орендарів та вдала робота з tenant-mix забезпечує нульову вакантність площ. За рік у ТРЦ відкрилось десять нових магазинів, серед яких популярні бренди Harvest, Kiko Milano, Sister’s Aroma та інші. Шість діючих магазинів оновили формати, зокрема Алло max, Aurum. Завдяки цьому відвідувачі отримали ще більше можливостей для вибору товарів і послуг, а ТРЦ продовжив формувати репутацію місця, де кожен знайде щось для себе.

ТРЦ Злата Плаза продовжує впроваджувати соціальні ініціативи, що підтримують суспільство та зміцнюють позицію відповідального бізнесу. Ефективна робота, сплата податків, забезпечення робочими місцями є підтримкою держави під час війни, а підтримка Сил оборони – пріоритетний напрямок КСВ впродовж останніх років. У 2024 році на підтримку захисників було передано допомоги на понад 2,8 млн грн. Систематично компанія підтримує своїх працівників, які в лавах ЗСУ, долучаючись до придбання техніки, авто та інших необхідних речей. Віднесення компанії до «клубу білого бізнесу» ДПС України є підтвердженням відповідального лідерства, якого потребує держава під час війни.

В заходах і активностях для клієнтів, ТРЦ Злата Плаза тримає незмінний ключовий фокус – соціальні проєкти і заходи з метою збору коштів для захисників. За рік торговельний центр організував понад 60 благодійних подій зі зборами коштів на підтримку Сил оборони України. Частими гостями тут є внутрішньо-переміщені діти з Кремінної і Маріуполя, для яких організовуються розважальні заходи з подарунками.

Команда ТРЦ прагне задавати нові стандарти сервісу та інклюзивності у галузі, бути прикладом і рушійною силою позитивних змін. За рік ТРЦ Злата Плаза запровадив нові безкоштовні сервіси для гостей: прокат павербанків, парасоль, дитячих візків і крісел колісних, велосервіс і підставки для дітей у санвузлах. У вересні здійснене покращення інклюзивності вхідних груп, враховуючи актуальний запит на безбар’єрне середовище. Серед змін, які було впроваджено: контрастні наліпки на скло на всіх вхідних групах, інформація про графік роботи продубльована шрифтом Брайля, а перед входом у ТРЦ укладена тактильна плитка. Компанія регулярно приймає гостей на company visit з садочків, шкіл та ВНЗ, щоб поділитися з молоддю досвідом цих змін і сформувати лояльність у майбутньому.

Одним із важливих напрямків у 2024 році стала стратегічна робота з партнерами, зокрема освітніми та медичними закладами, футбольним клубом «Верес», підрозділами ДСНС та Патрульної поліції, громадськими організаціями та благодійними фондами. У серпні ТРЦ Злата Плаза розпочала колаборацію з Музеєм сучасного мистецтва Корсаків, що у м. Луцьк, та організувала у торговому центрі Галерею однієї картини.

Співпраця з цими установами дозволила ТРЦ Злата Плаза вийти за межі стандартної комерційної діяльності, адже такі партнерства позитивно впливають на суспільство та формують довіру клієнтів.

Дбаючи про довкілля, ТРЦ продовжує розвивати свої екологічні проєкти. Сонячна електростанція на даху за рік виробила 200 000 кВт «зеленої» енергії. За рік ТРЦ Злата Плаза передала на переробку понад 10 700 кг макулатури, 350 кг скла, 175 кг пластику та 380 кг батарейок. Також компанія співпрацює з ГО Power kit – відправляє використані електронні цигарки, які переробляють в павербанки, та донатить на їх комплектуючі. Минулого року зібрали понад 440 використаних Е-цигарок, з яких виробили 22 павербанків для ЗСУ. Такі результати демонструють не лише екологічну свідомість команди, але й залучення гостей до спільних зусиль у захисті довкілля.

У 2024 році торговельний центр значно посилив свої позиції у соцмережах – контент на сторінках ТРЦ у Facebook, Instagram та TikTok отримав 34 млн контактів, а кількість підписників зросла на 26%. Інфлюенс-маркетинг, різноманітний та інтерактивний контент, включаючи відеоогляди, розіграші і трендові формати допомагає завойовувати нових лояльних клієнтів.

Завдяки комплексному підходу і безперервному розвитку, ТРЦ Злата Плаза здобув перше місце на RAU Awards 2024 у номінації «Кращий малий ТРЦ України поза містами-мільйонниками». Ця нагорода стала підтвердженням лідерства в індустрії та його прагнення до постійного вдосконалення.

ТРЦ Злата Плаза продовжує бути не лише місцем для шопінгу, але й простором, де створюється спільнота однодумців, що підтримують одне одного навіть у важкі часи. «Ми пройшли складний, але результативний шлях у 2024 році, – зазначає директор ТРЦ Олександр Оверчук. – Прагнемо бути не просто торговельним центром, а відповідальною частиною бізнесу, що своїми діями наближає перемогу. Попереду нові виклики, і ми готові до них. Ключові завдання незмінні – ефективна робота бізнесу, сплата податків, сприяння українським виробникам та безперервна підтримка захисників».

Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 людей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Estro, ССС, Будинок іграшок, MA, Sova, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку