Ролики тижня: Comfy, Нова пошта, lifecell, Київстар, Intertop

Ролики тижня: Comfy, Нова пошта, lifecell, Київстар, Intertop

Сьогодні
  26
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Comfy

Маскоти ритейлера електроніки – Comfy Пуш та конячка – у святкових роликах защедрували у відомих українських брендів – защедрувати Київстару, ОККО, Новій пошті та Rozetka.

 

Нова пошта

Нова пошта запустила нову рекламну кампанію «Завтра буде — 2025», над створення якої працювала команда Fedoriv agency.

Як і у двох попередніх відео, у новому ролику розповідаються історії життя українців після початку повномасштабного вторгнення. Попри численні зовнішні зміни, які нам непідвладні, все ж таки, дещо лишається незмінним – упевненість у тому, що “завтра буде”. «Це серія роликів про звичайних українців, які живуть це життя, не втрачають емпатії, любові та будують плани на майбутнє. Для мене ці коротенькі ролики дуже чесні та емоційно глибокі, добрі та обнадійливі, — це не просто реклама…», — розповідає директорка департаменту маркетингових комунікацій Нова пошта Ольга Папроцька-Матусяк.

Креативний лідер Fedoriv agency Андрій Латанський розповів про сюжети історій, показаних у роликах: «Усе це — реальні спостереження нашої команди. Історія з поштоматом — це чоловік Олі, нашої артдиректорки, який не пропускає жодного котика, щоб не погодувати. А жінка з новою сковорідкою — це взагалі реальна історія моєї мами. Привіт, ма!».

Зніманням займався кінорежисер Павло Остріков. Його підхід і бачення здалися команді найкращими для цих історій. «Ідеї від Fedoriv agency — це моментальне попадання в сердечко, бо це були історії про нас, про «вікно в життя», де чесність, щирість і реальність були на першому місці. Моє завдання було зберегти цю ідею і візуалізувати її, хоча це було не так просто, адже завжди хочеться щось додати, здивувати, а тут насправді просто треба поставити камеру і зловити «справжній» момент життя», — розповів Павло Остріков.

У роликах можна побачити реальну військову, що зіграла, фактично, саму себе, реальний термінал Нова пошта, на якому працівники працюють пліч-о-пліч з роботами-асистентами, а також мисочки біля поштомата, що дійсно стоять на одній з київських вулиць.

«Про що нове «Завтра буде»? Про парадоксальну реальність, у якій ми живемо. Масштабна війна і маленькі радості, технології майбутнього і українська людяність, гуркіт генераторів і муркотіння подільських котів. І завжди поруч — Нова пошта, як невіддільна частина життя», — директор з маркетингу та продажів Нова пошта Павло Даніман.

lifecell

Український мобільний оператор lifecell запустив святкову рекламну кампанію, присвячену послузі MNP — зміни оператора з повним збереженням номера. 

Сюжет ролика будується на порівнянні: стосунки з мобільним оператором — ніби стосунки з людиною. Тож коли вони стають обтяжливими чи нестабільними, чи є сенс терпіти?

Особливо це актуально у святковий період, коли люди будують плани на наступний рік, підбивають підсумки та бажають заощадити. Адже у грудні й так чимало витрат — подарунки, розваги, святковий стіл. Тож SMS: «Шановний клієнте, ми вимушені підняти ціну на тариф» може бути дуже недоречне. Саме тому одна з героїнь ролика і питає, чи не піти від нього — теперішнього оператора — й перейти на lifecell зі збереженням номера.

Київстар

Компанія Київстар підготувала для українських підприємців відео про майбутні тренди бізнесу. 

Які тенденції впливатимуть на український бізнес розповіла керівниця департаменту маркетингу на ринку B2B у Київстар Розповідає Тетяна Юрчишина

Intertop

Консультанти одного з магазинів Intertop показали танець, яким передали радісні емоції своїх клієнтів після вдалого шопінгу.

 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от INTERTOP (@intertop.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку