Дмитро Барановський, засновник Fly Kids: Наше найбільше досягнення — що ми продовжуємо працювати

Дмитро Барановський, засновник Fly Kids: Наше найбільше досягнення — що ми продовжуємо працювати

1 день тому
  136
rau

Засновник провідної української мережі сімейних розважальних центрів Fly Kids про підсумки 2024 року, відкриття новіих центрів, нестандартні для компанії проєкти, плани на 2025-й та багато іншого.

— Які ключові досягнення мережі розважальних комплексів за минулий рік ви вважаєте найбільш значущими?

— Відповідь суперпроста, але складна водночас: наше найбільше досягнення — що ми продовжуємо працювати. Попри обстріли, тривоги, відключення світла, ми знаходимо можливості рухатися далі. У першу чергу це про людей, а не про бізнес. У нас величезна команда по всій Україні, і ми усіма силами стараємось зберегти і створити максимум робочих місць. 

Але є ще наддосягнення — ми не просто продовжуємо працювати, ми розвиваємось і ростемо. У 2024 році ми відкрили ще три парки у трьох містах: у Кривому Розі, Одесі та у Дніпрі. Розважальний комплекс у Дніпрі став флагманським — 5000 кв. м. атракціонів, розваг. Разом з найбільшим комплексом ми відкрили фуд-корт — це перший подібний проєкт компанії, але хочу сказати, що відкриття пройшло з ажіотажем. 

— Що знаходиться на фуд-корті?

— Чотири ресторани з різними кухнями: «Базилік» — італійська кухня, «PanAsia» — хто любить роли, азіатські супи — вам сюди, потім «Good burger» — відповідно, бургери та «NEO BAR» — напої на будь-який смак.

Це дійсно наше велике досягнення року, у яке вкладено багато сил та ресурсів. Але не останнє, до речі. Є ще чим похизуватися. У 2024-му ми відкрили декілька аутлетів, і це реально наше ноу-хау в розважальній індустрії, зараз поясню чому.

Парки не відрізняються нічим, окрім ціни. Атракціони, ресторан, анімації – усе як в інших комплексах. Перевага та відмінність аутлетів –знижка 50% на вхідні квитки та 20% на банкети — завжди фіксована ціна.

Зараз, під час війни, не всі мають можливість подарувати дітям розваги. Наша ціль, щоб дитинство українців було щасливим попри все, і тому ми плануємо, щоб аутлети були у кожному місті.

Зараз їх три: у Львові, Києві та Одесі. 

— А які плани щодо 2025-го року? Плануєте будувати нові парки?

— Плани реально масштабні. Наша ціль — збудувати у наступному році ще сім парків: у Чернівцях, Івано-Франківську, Дніпрі, Кривому Розі, Києві та Тернополі. І ще… не буду спойлерити, але ми вже розпочали будівництво нового проєкту у Кривому Розі — нестандартного для нас, але дуже крутого, і плануємо його відкрити в наступному році. Скажу лише, що це буде відпочинок для всіх від 0 до 99 років, і аналогів йому в Україні немає. 

— А щодо існуючих парків FlyKids? Чи зросла кількість відвідувачів?

— Однозначно. Школи повернулися до звичайного режиму, багато людей прийняли рішення залишатися в Україні і продовжують виховувати дітей тут. Намалювалася своєрідна стабільність у клієнтських потоках.

— Які події чи акції стали популярними серед відвідувачів?

— У нас постійно щось відбувається, але в цього року найяскравішою подією став День народження мережі. Нам виповнилося 9 років, і у кожному парку була святкова програма, торт, розіграші та подарунки. Прийшло більше людей, ніж ми очікували. Діти люблять свята, і свята — точно наша фішка. 

Ще ми щомісяця проводимо масштабні розіграші цінних подарунків, що також привертає увагу. Щовихідних — безкоштовні розважальні програми, особливо користуються попитом на канікулах.

— А які події плануються у 2025 році?

— Гарне питання, але не все одразу. Скажу лише, що події будуть і багато. У нас вже готовий маркетинговий календар на наступний рік, у якому багато цікавих заходів, розважальних програм, розіграшів, акцій — усі будуть поступово опубліковані у соціальних мережах Fly Kids, тому слідкуйте за анонсами.

— У вас чималий вибір розваг у парках, можливо, у 2024-му зʼявилося щось нове?

— Тут можна коротко. З нового — VR, призові апарати та розвиваючі зони для наймолодших. Ми постійно в пошуках нових атракціонів, і нам вдається зібрати під одним дахом усе найкраще.

— З якими викликами вам довелося зіткнутися у 2024 році?

— Як і всьому бізнесу зараз. У першу чергу це економіка. Потім ринок праці, відверто, не вистачає кадрів. Далі — повітряні тривоги, відключення світла, обстріли, і тут немає іншого рішення, як адаптуватися. Приміщення з укриттями зараз у пріоритеті. Будівництво під час війни — це також виклик.

Але ми дотримуємося своєї філософії, що дітям потрібна радість, і тому робимо усе, щоб продовжувати працювати. Тож у наступному році чекайте ще більше активностей, відкриттів, нових проєктів!

— Ми всі чекаємо перемоги, які у вас плани на 2025 без війни?

— Як тільки закінчиться війна, ми відновимо роботу всіх парків, які знаходились на окупованих територіях. Вони потребують ребрендингу і реконструкції — роботи буде багато. Але дуже хочеться такої роботи. Дуже хочеться перемоги, миру, щоб діти мали вдома тата й маму. Віримо, що так і буде.

— Чого побажаєте читачам у новому році?

— Від імені Fly Kids бажаю українському бізнесу процвітання, усім читачам особистих перемог і всім українцям однієї спільної Перемоги! 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку