Тарас Лисий, Галицька Свіжина: За півроку в програмі лояльності вже понад 240 000 учасників

Тарас Лисий, Галицька Свіжина: За півроку в програмі лояльності вже понад 240 000 учасників

1 день тому
  206
Валерія Байда

Засновник компанії Галицька Свіжина Тарас Лисий у колонці для RAU  розповів про результати роботи програми лояльності за півроку.

 Мережа магазинів Галицька Свіжина налічує 60 торгівельних точок, в яких представлена як власна продукція, продукція власного імпорту, так і товари партнерів. Компанія планує розширення мережі, але це буде не захоплення нових регіонів, а якісне опрацювання територій, де покупці вже добре знають бренд та чекають на відкриття нових локацій. З 2025 року хочуть змістити акценти в роботі в бік кулінарного напрямку – сформувати повноцінний асортимент страв в категорії «Ready to Eat». А 20 травня 2024 року в мережі запустили програму лояльності для покупців. 

Про програму лояльності

Програма лояльності Галицька Свіжина створена для того, щоб зробити кожну покупку вигідною та зручною для наших клієнтів. Реєстрація доволі проста: достатньо завантажити мобільний застосунок та за кілька хвилин зареєструватися, чи це можна зробити за номером телефону на касі. Мобільний застосунок зберігає всі транзакції та бонуси для зручного контролю витрат і покупок.

Переваг програми лояльності чимало:

  •     Накопичення бонусів: за кожну покупку нараховуються бонуси в розмірі 1% від суми покупки. Їх вже можна отримати одразу після реєстрації в програмі лояльності на першу покупку. А використовувати для оплати майбутніх покупок. Тож це реальна економія на улюблених продуктах.
  •     Ексклюзивні пропозиції: акції, знижки та спеціальні пропозиції лише для учасників програми.
  •     Кешбек сягає 30% від суми продукції: за обрану продукцію миттєво повертаємо частину витрачених коштів на бонусний рахунок.

Також програма лояльності має функціонал, який дозволяє зараховувати дрібну решту від суми покупки на бонусний рахунок, за умови згоди на це покупця.

Про купони та персональні пропозиції

За активність у програми лояльності покупцям надаємо купони. Або пропонуємо їх як sorry бонус.

Персональні пропозиції також є. Це індивідуальні знижки підвищеного або подвійного кешбеку та акцій, які ми розробляємо спеціально для наших клієнтів на основі їхніх покупок.

Надаємо і пропозиції постійним покупцям, які мають середньостатистичну частоту покупок або ще вище. Пропозиції залежать від вподобань покупців і найчастіше обираються з категорій продукції, яку вони люблять.

Про користувачів програми лояльності

У нашій програмі лояльності вже понад 240 000 учасників, а щомісяця зареєстрованих покупців стає на 10-15% більше. Це підтверджує, що наша програма лояльності справді відповідає потребам та очікуванням наших клієнтів.

Функція «Запросити друга» в програмі лояльності є дуже популярною серед наших покупців: нею скористався кожен четвертий учасник. Вона дозволяє користувачам запросити друзів через унікальне посилання. За кожного запрошеного можна отримати 50 грн. Тож за допомогою цього інструменту ми отримали якісний приріст нових покупців, які наразі вже є нашими постійними гостями магазинів.

Про заохочення покупців мережі до програми лояльності

Ми активно працюємо з нашими продавцями, щоб забезпечити найкращий рівень обслуговування для кожного клієнта. Для цього розробили спеціальні скрипти взаємодії, які допомагають продавцям ефективно презентувати переваги нашої програми лояльності. Проводимо регулярні навчання та презентації, де вдосконалюємо навички комунікації. Наші продавці з радістю розповідають про всі вигідні умови програми лояльності, роз’яснюють, як легко стати учасником, а також рекомендують завантажити мобільний застосунок. Ми переконані, що завдяки такій персоналізованій увазі, кожен клієнт зможе не лише скористатися перевагами, а й отримати максимум задоволення від покупки.

Про плани і надалі розвивати програму лояльності

Нам дуже важливо покращити та доопрацювати аналітичний блок нашої програми лояльності. Також ми прагнемо отримати максимально точний портрет нашої цільової аудиторії через інформацію від користувачів не лише шляхом заповнення анкетних даних, але й аналізуючи смаки та вподобання покупців на підставі їхніх покупок. Також дуже важливо розуміти потреби наших клієнтів, щоб якісно планувати новинки та оперативно реагувати на зміни вподобань.

До речі ми дуже вдячні нашим покупцям, які після візитів у магазини повідомляють про рівень задоволеності покупкою. До того ж майже кожен третій респондент ставить не лише оцінку у застосунку, а й пише розширений коментар. І саме такий фідбек покупців дає нам дуже хороший матеріал для подальшого розвитку.

Також з наступного року плануємо проводити інтерактиви для користувачів застосунку, розіграші та інші атракції, які заохочуватимуть покупців завантажувати наш застосунок та активно користуватися його перевагам.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку