SOVA запустила реаліті-шоу на чорну п’ятницю

SOVA запустила реаліті-шоу на чорну п’ятницю

09.12.2024 10:29
  23
rau

Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну Black Sale кампанію для ювелірного бренду SOVA. Кампанія перетворила знижкову комунікацію бренду на реаліті-шоу.

BRND WGN запропонувала ідею “Реаліті-сейл”! Це шоу про людей та знижки. Головними героїнями стали дві подруги-інфлюєнсерки: Чара, яка виступила в ролі хейтера знижок, та Іла, яка була прихильницею (лавером) знижок. Протягом усього сейл-кампанії дівчата ділилися своїм досвідом покупок за знижками. Проте всі їхні суперечності зникали, коли мова заходила про знижки в SOVA.

Щоб остаточно перетворити сейл-комунікацію бренду на реаліті-шоу, агенція розробила айдентику, 3D-заставку та зняла мікровипуски, які виходили протягом усього періоду знижок.

“Реаліті-шоу для багатьох – це guilty pleasure, таке саме як і купити щось зі знижкою! І тут у нас стався метч! А один з ключових атрибутів реаліті-шоу – це звісно учасники, які дають коментарі на фоні лого шоу. Ми не могли пройти повз таке” — розповідає партнерка та креативна директорка BRND WGN Тоня Кондакова.

Учасниці “Реаліті сейлу” ділилися своїми враженнями від знижок, розповідали лайфхаки для уникнення імпульсивних покупок і підбивали підсумки цього Black Sale.

Реаліті-сейл об’єднав собою всю комунікацію бренду SOVA на період Black Sale. 

 

Довідка. BRND WGN – українська агенція з мальтійським корінням. Компанія була заснована ще у 2006 році. Наразі у BRND WGN є офіси на Мальті, у Великобританії та, віднедавна, в Україні. Засновниками української філії стали Дмитро Горбенко та Тоня Кондакова. 

SOVA – український ювелірний бренд-трендсеттер, який колекційно підходить до запуску продуктів і демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку