SOVA запустила реаліті-шоу на чорну п’ятницю
Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну Black Sale кампанію для ювелірного бренду SOVA. Кампанія перетворила знижкову комунікацію бренду на реаліті-шоу.
BRND WGN запропонувала ідею “Реаліті-сейл”! Це шоу про людей та знижки. Головними героїнями стали дві подруги-інфлюєнсерки: Чара, яка виступила в ролі хейтера знижок, та Іла, яка була прихильницею (лавером) знижок. Протягом усього сейл-кампанії дівчата ділилися своїм досвідом покупок за знижками. Проте всі їхні суперечності зникали, коли мова заходила про знижки в SOVA.
Щоб остаточно перетворити сейл-комунікацію бренду на реаліті-шоу, агенція розробила айдентику, 3D-заставку та зняла мікровипуски, які виходили протягом усього періоду знижок.
“Реаліті-шоу для багатьох – це guilty pleasure, таке саме як і купити щось зі знижкою! І тут у нас стався метч! А один з ключових атрибутів реаліті-шоу – це звісно учасники, які дають коментарі на фоні лого шоу. Ми не могли пройти повз таке” — розповідає партнерка та креативна директорка BRND WGN Тоня Кондакова.
Учасниці “Реаліті сейлу” ділилися своїми враженнями від знижок, розповідали лайфхаки для уникнення імпульсивних покупок і підбивали підсумки цього Black Sale.
Реаліті-сейл об’єднав собою всю комунікацію бренду SOVA на період Black Sale.
Довідка. BRND WGN – українська агенція з мальтійським корінням. Компанія була заснована ще у 2006 році. Наразі у BRND WGN є офіси на Мальті, у Великобританії та, віднедавна, в Україні. Засновниками української філії стали Дмитро Горбенко та Тоня Кондакова.
SOVA – український ювелірний бренд-трендсеттер, який колекційно підходить до запуску продуктів і демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.