Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі
Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні рішення.
Як повідомили RAU в прес-службі маркетплейсу, з 13 листопада на Kasta – найбільшому в країні модному маркетплейсі – можна придбати не лише одяг, взуття чи аксесуари, але й електроніку та побутову техніку від Фокстрот.
Kasta і Фокстрот – це одні з лідерів українського ритейлу. Kasta – найбільший модний маркетплейс одягу, що протягом 14 років відкриває українцям найкращі міжнародні бренди та бренди талановитих українських дизайнерів. Фокстрот – один з найбільших продавців побутової та електронної техніки, який цього року відзначив своє 30-річчя.
Нові виклики, що з’явились під час великої війни, підштовхують гравців ринку обмінюватись досвідом, інструментами та аудиторіями. Колаборація двох різних ніш – це ризик і, водночас, прогресивний ривок. Український ритейл активно еволюціонує, орієнтуючись на перспективні рішення.
«Ми в захваті від потенціалу цієї співпраці. 14-річний досвід Kasta у створенні екосистеми для мільйонів онлайн-покупців та 30-річна експертиза Фокстрот у найбільш конкурентній категорії ритейлу – це саме те обʼєднання зусиль, завдяки якому ми зможемо досягти спільної і головної мети: зробити онлайн-клієнта щасливішим», — розповідає засновник і CEO Kasta Андрій Логвін.
CEO Фокстрот Олексій Зозуля також ділиться своєю оцінкою: «Партнерство з Kasta для нас — логічний крок у розвитку онлайн-напрямку Фокстрот. За нашими роками роботи в сфері торгівлі електронікою стоять глибоке розуміння потреб українських покупців і їхня довіра. Об’єднуючи це з усіма перевагами керованого маркетплейсу Kasta та її великою клієнтською базою, ми бачимо нові горизонти для того, щоб запропонувати клієнтам ще більше вигідних і зручних рішень у світі онлайн-шопінгу».
Колаборація Kasta і Фокстрот, в першу чергу, є перевагою для споживача, адже надає покупцям вдвічі більше вигоди з покупок. Старт продажів відбувся 13 листопада і для клієнтів системи лояльності Kasta Black було запущено безкоштовну доставку та повернення товарів від Фокстрот. Асортимент електроніки та побутової техніки Фокстрот вже представлений на офіційному сайті kasta.ua.
Довідка. Kasta — найбільший модний маркетплейс одягу, взуття та аксесуарів в Україні. Заснована у 2010 році підприємцем Андрієм Логвіним, компанія відкриває українцям найкращі міжнародні бренди та бренди талановитих українських дизайнерів. А також доводить, що купувати товари в інтернеті — це просто, швидко та дешево.
Фокстрот — одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Представлений 123 магазинами в 66 містах України, в тому числі — в прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську. Бренд Фокстрот розвиває група компаній Фокстрот. Співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.