Gabar & Multibar: нова мережа закладів починає підкорювати Україну та країни Європи
Перший заклад Gabar запрацював у червні цього року в Луцьку, зазначивши себе як мережа українського фаст-фуду нового покоління.
Розповідає власник бренду Володимир Матвійчук: «Чому в Україні мережа називається Gabar? Я є співзасновником мережі Галя Балувана й прийняв рішення назвати мережу Gabar. Окрім цього символом мережі є український, улюблений дітьми гусак. Томи ми поєднали обидва бренди та представили їх в символіці закладу. У світі ми розвиваємо бренд Multibar, а в Україні – Gabar. Бренд Gabar – це про простоту, доступність та якість».
Вже згодом мережа Gabar значно розширить свою географію. Заклади першого українського фаст-фуду вже відкрились у Тернополі, Хмельницьку та області, згодом будуть у Одесі, Вінниці, Черкасах і Черкаській області, Львові, Рівному, Києві тощо. Частина франчайзі вже завершує ремонтні роботи, але є й ті, хто ще шукає приміщення. Деякі з власників франшизи – це партнери з Галі Балуваної, однак є і чимало нових людей.
«Цей проєкт можна масштабувати, а тому він ідеальний для амбітних людей. До прикладу, побудувавши одну кухню і налагодивши виробництво, можна відкрити не один Gabar. За нашими підрахунками з однієї невеликої кухні, можна відкрити мінімум три, а той чотири Gabar. Зазначу, що ми відкриваємо кухні, не використовуючи на ній жодної сковорідки», – каже Володимир.
Меню Gabar та робота з франчайзі
Меню Gabar налічує понад 100 страв різних кухонь світу, у процесі розробка нових позицій. Це комплексні перші та другі страви з гарніром та м’ясом, салати, супи, бургери, десерти та напої власного виробництва. Мета закладу – видавати замовлення за 5-7 хвилин, а цінова політика доступна для широкого кола споживачів, що робить Gabar популярним закладом харчування для кожного.
«Я поділяю цей бізнес на два окремі процеси. Перший – це виробництво. Другий – це сам Gabar. У цьому унікальність, бо жоден фаст-фуд світу не має такого співвідношення виробництва і фаст-фуду. Це найкраща модель – наш партнер заробляє як виробник та як заклад харчування. Власник франшизи може інвестувати в одну кухню і розширяти мережу у своєму місті. Всупереч ситуації в Україні, наші партнери розпочинають новий бізнес і бачать в ньому перспективу. Ми очікуємо, що кожного місяця цих людей ставатиме більше. Зараз увесь світ рухається до корисної та якісної їжі. Споживачі хочуть прийти в заклад, швидко поїсти та займатися власними справами. Це вимоги ринку – якість та швидкість за демократичною ціною», – додає Володимир Матвійчук.
Усі етапи співпраці з франчайзі протестовані й відпрацьовані. Від моменту купівлі франшизи до запуску закладу з власниками франшизи працює професійна команда, яка підкаже правильність вибору обладнання, технологічні карти виготовлення страв, особливості вибору персоналу та локації розміщення закладу.