Краща реклама тижня: Mango, DZIDZIO, Люксоптика Україна, Pornhub і панди

Краща реклама тижня: Mango, DZIDZIO, Люксоптика Україна, Pornhub і панди

19.03.2017 09:00
  606
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Tabasco

Поки одні борються з контрабандою, а інші роблять вигляд, що нею не торгують, знайшлися ті, хто придумав спосіб її висміяти. Незалежне рекламне агентство Tabasco спільно з українським виконавцем DZIDZIO зняли життєве, іронічне відео про нелегальний бізнес в Україні на пісню “Банда-Банда”. За три дні анти-реклама контрабанді зібрала 650 тисяч переглядів на Youtube. На словах пісні – “Краник-лавочку прикрили, часи помінялися. Й злапали тих бізнесменів, ну і дали їм п*і” – і правда хочеться повірити, що популярний в 90-ті спосіб торгівлі все-таки відмирає в Україні. Режисером відео виступив постійний кліпмейкер DZIDZIO Володимир Шурубура.

CASTA

Люксоптика Україна в новій рекламній кампанії свого Private label CASTA зняла рейв-паті на VHS-камеру. У 20-секундному ролику показана андеґраундна київська тусовка, немов знято в середині 90-х, але під сучасний саунд. Над відео працювало креативне агентство Madcats agency.

Mango

Іспанська марка Mango представила новий короткометражний фільм, героїнею якого стала правнучка Хемінгуея Ленглі Фокс. За сюжетом, дівчина відправляється в Новий Орлеан на карнавал Марді Гра, де спілкується з чаклункою вуду і Зіггі Стардастом, вигаданим персонажем, створеним Девідом Боуї. Лейтмотивом ролика стають весняні моделі бренду.

Intermarché

Одна з провідних мереж супермаркетів Франції Intermarché спільно з агентством Romance, зняла ролик про користь здорового харчування. За сюжетом хлопець закохується в касира і щоб вразити дівчину, поступово відмовляється від шкідливої їжі. Наприкінці, за законом жанру романтичних історій, хеппі-енд – пара їде в захід на моторолері. Слоган відео говорить: “У кожного з нас є своя причина правильно харчуватися кожен день”.

Pornhub

Відомий благодійними ініціативами Pornhub, закликав знімати відео для дорослих в костюмах панд. За кожен подібний ролик, завантажений на Pornhub, бренд буде перераховувати $100 на рахунок організацій по збереженню панд (плюс 1 цент за кожен перегляд відео). Кращі відео потім будуть показані пандам, аби надихнути їх до розмноження. Як відомо, ці тварини не особливо схильні до контактування одна з одною, але цілком сприймають вуайеризм. Таким чином популярний сайт вирішив подбати про порятунок вимираючого виду. В даний час популяція панд у всьому світі становить всього 1800 особин.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку