Найвища відвідуваність за три роки: чим запам’яталася десята річниця ТРК Проспект

Найвища відвідуваність за три роки: чим запам’яталася десята річниця ТРК Проспект

Сьогодні
  53
rau

19 жовтня ТРК Проспект на честь 10-річчя згуртував мешканців Києва на благодійному концерті на підтримку ЗСУ та встановив новий рекорд України.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії Arricano, ТРК Проспект має особливу історію становлення та розвитку, адже його відкриття відбулося в непростому для всієї країни 2014 році. “За десять років роботи разом із відвідувачами та партнерами ми пройшли крізь безліч викликів. Проте за цей час Arricano лише зміцнила свою позицію на ринку, отримала велику кількість нагород, які є гідною оцінкою діяльності компанії, та продовжує інвестувати у розвиток усіх своїх об’єктів в Україні. Саме тому десята річниця ТРК Проспект була особливою та важливою для Arricano, а головне — мала благодійну мету: зібрати кошти на підтримку наших бійців, які щодня захищають Україну та завдяки яким ми маємо можливість щодня працювати”, — зазначила CEO Arricano Анна Чуботіна.

Аби зробити захід цікавим для різних поколінь, у ТРК Проспект створили дві локації: головну сцену та спеціальну дитячу зону з найпопулярнішими іграми для всієї родини від легендарних брендів компанії Hasbro (Beyblade X, Play-Doh та інших) й найбільшого в Україні імпортера товарів для дітей — АТ «Укртойс». Малеча й підлітки впродовж усього заходу були захоплені цікавими іграми та бульбашковим шоу, танцювали з аніматорами, стали героями магічного хімічного дійства, сяяли в тематичному аквагримі, з’їли дуже багато солодкої вати і, звісно, фотографувалися. ТРК Проспект подарував дітям радість, щасливі емоції, створив можливості для розвитку та активного проведення часу, залучив їх до веселих змагань іграшками з нової серії— Beyblade X від Hasbro.

ТРК Проспект дивував відвідувачів під час шоу повітряної гімнастки, яка виконувала акробатичні трюки над атріумом торговельного комплексу. Вражав та надихав благодійним концертом із виступами українських артистів Yaktak та Ivan Navi й автографсесією. Радував розіграшем особливих подарунків від партнерів, зокрема головним призом — стильним смартфоном Samsung Galaxy S24 Ultra від Цитрус.

Arricano щомісяця підтримує українських військових, а до десятиріччя ТРК Проспект спільно з волонтерським штабом «Зграя» організувала благодійний аукціон та зібрала кошти на підтримку ЗСУ.

ТРК Проспект спеціально до ювілею ініціював встановлення рекорду України. Враховуючи, що 19 жовтня виповнилося також десять років Auchan Чернігівська, Arricano запропонувала долучитися до ініціативи команді гіпермаркету, аби створити неймовірно красивий кулінарний шедевр — конусну споруду заввишки 3 м із понад 3000 свіжоспечених заварних тістечок.

Представники «Книги рекордів України» зафіксували нове досягнення — найвищу вежу з профітролів власного виробництва. Спільний рекорд ТРК Проспект й Auchan Чернігівська є символічною згадкою про десять років плідної роботи. Після його встановлення, у знак вдячності, ТРК Проспект пригостив усіх охочих вишуканим французьким десертом.

Благодійний концерт із виступами українських виконавців Yaktak та Ivan Navi не залишив нікого байдужими. Публіка співала разом із артистами улюблені хіти, фотографувалася та не відпускала їх навіть після автографсесії. Найвідданіші шанувальники підготували плакати, аби привернути увагу співака.

Команду Arricano розчулила історія двох дівчаток, які попросили передати лист Yaktak із проханням заспівати пісню «Вродлива» для своєї подруги, яка не могла бути присутня на благодійному концерті, адже наразі перебуває на лікуванні в Німеччині. Arricano передала лист артисту, а Yaktak записав спеціальне відеозвернення до дівчини й, звісно, виконав її улюблену пісню.

«З таких важливих деталей складається наша щоденна робота. Arricano застосовує принципи економіки вражень, аби кожен відвідувач наших торговельних комплексів повертався до нас по нові приємні відчуття та позитивні емоції, які так потрібні у період війни в Україні», — зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Як результат — найвищий показник відвідуваності ТРК з початку повномасштабного вторгнення, що, безумовно, вплинуло на підвищення товарообігу орендарів, лояльність до бренду ТРК Проспект та всіх партнерів, які були залучені в організацію заходу.

Довідка про партнерів. Генеральний партнер — Цитрус. Партнери: adidas, волонтерський штаб «Зграя», Auchan Україна, Hasbro, компанія Укртойс, Будинок Іграшок, Vovk, women’secret, Springfield, Lesia, Tally Weijl, Multiplex, Jysk, Decathlon, Brocard, Сушия, Золотий Вік, Sribna Kraina, Укрзолото, UAmade. Більше про ініціативи Arricano читайте на сайті компанії або на Facebook-сторінці девелопера.

    


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку