Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group і мережі MasterZoo, отримала міжнародну нагороду “Людина року в зооіндустрії” від Pet Worldwide
16 жовтня 2024 року, під час International Pet Conference 2024 у Брюсселі, Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради компанії Suziria Group, засновниця всеукраїнської мережі зоомаркетів MasterZoo, отримала нагороду “Людина року” у сфері зооіндустрії.
Нагорода “Людина року” від спеціалізованого міжнародного медіа про зообізнес Pet Worldwide, заснована у 2006 році, є однією з найавторитетніших у сфері зооіндустрії. Кожні два роки її вручають лідерам, які сприяють впровадженню інновацій та підвищенню стандартів індустрії у всьому світі. За час існування премії її лауреатами стали: Торстен Тьоллер, власник та генеральний директор найбільшої європейської мережі зоомагазинів Fressnapf Group; Павел Бушка, засновник і генеральний директор Vafo Group; Ровена Артц, очільниця найбільшої міжнародної зоовиставки InterZoo та інші. Водночас Поліна Кошарна стала першою українкою, що отримала цю нагороду.
“Ця нагорода — своєрідний Оскар для нашої індустрії і те, що мене обрали “Людиною року” від PET Worldwide — стало неочікуваною, але дуже приємною новиною. Це більше ніж особисте визнання, це визнання світом українського зообізнесу, що продовжує попри виклики повномасштабної війни невпинно працювати, розвивати лінійки товарів, впроваджуючи найкращі світові практики. Ця нагорода — ще одне підтвердження того, що Україна стає помітним гравцем на міжнародній арені не лише через військові події. Ми створюємо історії успіху в бізнесі та промисловості, демонструючи світові неймовірну стійкість та здатність розвиватися навіть у найскладніших умовах. І звичайно, ми вдячні за це нашим захисникам, хто дозволяє бізнесу існувати”, — прокоментувала Поліна Кошарна.
Міжнародна конференція International Pet Conference збирає новаторів та лідерів галузі з усього світу для обговорення трендів, проривних рішень та викликів, що формують майбутнє індустрії товарів для домашніх тварин.
Під час свого виступу на конференції, пані Поліна розповіла про трансформації українського бізнесу в умовах воєнного часу. Зокрема, вона поділилася унікальним досвідом того, як вітчизняні компанії адаптуються до безпрецедентних викликів сьогодення, підтримуючи своїх співробітників, зберігаючи операційну діяльність, впроваджують соціальні та благодійні проєкти та знаходячи можливості для розвитку під час повномасштабної війни.
Suziria Group — українська сімейна група компаній, яка понад 30 років є провідним гравцем на ринку товарів для домашніх тварин. До складу групи входять Suziria Brands, Suziria Distribution та омніканальна мережа зоомаркетів MasterZoo. Компанія займається дистрибуцією провідних міжнародних брендів, виробництвом власних торгових марок та успішно експортує їх за межі України, серед яких: Savory, Half&Half, Special One, Pet Fashion, Buddy Boo, Priroda та Puramur.
За період повномасштабної війни Suziria Group продовжила активно розвиватися. Компанія відкрила два виробництва ласощів і кормів для тварин у місті Калуш, що на Івано-Франківщині, а також запустила інноваційні склади у Львові та Києві. Окрім цього, Suziria Group розробила та запустила на ринок два нові бренди — Half&Half та Puramur. Особливо вражаючих результатів досягла мережа зоомаркетів MasterZoo, яка збільшилась вдвічі — від 101 зоомаркету до майже 200 у 36 містах.