26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція  – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

Сьогодні
  76
rau

Провідні бізнес-фахівці та СХ-експерти визначать нові стандарти Total Customer Experience, що дають змогу цілісніше подивитися на сукупний досвід і якісно вигравати конкуренцію за лояльність клієнтів та співробітників.

30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Ukrainian CX Excellence’2024 | нетворкінг з CХ-лідерами та нові бізнес-знайомства

Що обговоримо:

  • Як досягти балансу між ефективністю бізнесу та комфортом клієнтів? 
  • Які когнітивні упередження заважають компаніям забезпечувати відмінний клієнтський досвід? Який досвід є дорослим, а який – незрілим? 
  • Які компанії стають lovemark і чому їх обирають клієнти та платять більше? 
  • Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний клієнтський сервіс? 
  • Чому переконання “клієнт завжди правий” може вбити компанію і як цього не допустити?
  • Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?

Що на вас чекає:

  • Виступи провідних експертів з реальними кейсами, відверті дискусії, практичні поради та нетворкінг;
  • Можливість перегляду запису конференції та отримання конспекту з ключовими тезами;
  • Нові ідеї, що допоможуть покращити показники клієнтського досвіду та зміцнити ваш бізнес.

Серед спікерів конференції:

  • Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
  • Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
  • Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії
  • Оксана Марусич, експертка із сервісу та обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка
  • Олена Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій
  • Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
  • Олексій Волошин, готельєр, CEO керуючої компанії Edem Family, віце-президент Української асоціації готелів та курортів UHRA
  • Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ, менторка 4Service Group
  • Анна Гришина, маркетинг-директорка Eva та eva.ua
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу “Кантар Україна”
  • Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
  • Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
  • Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy

Запрошуємо взяти участь:

  • Керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;
  • Менеджерів з клієнтського досвіду, CRM та маркетингу;
  • Керівників відділів підтримки та кол-центрів;
  • Керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток
  • Керівників готельно-ресторанного бізнесу;
  • Спеціалістів з гостинності та взаємодії з гостями.

Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group!

Для аудиторії RAU – 10% знижки на квитки за промокодом RAU_17СХ

Не пропустіть шанс покращити сервіс вашого бізнесу та отримати перевагу у конкуренції за найкращих клієнтів!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку