Провідні бізнес-фахівці та СХ-експерти визначать нові стандарти Total Customer Experience, що дають змогу цілісніше подивитися на сукупний досвід і якісно вигравати конкуренцію за лояльність клієнтів та співробітників.
30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Ukrainian CX Excellence’2024 | нетворкінг з CХ-лідерами та нові бізнес-знайомства
Що обговоримо:
- Як досягти балансу між ефективністю бізнесу та комфортом клієнтів?
- Які когнітивні упередження заважають компаніям забезпечувати відмінний клієнтський досвід? Який досвід є дорослим, а який – незрілим?
- Які компанії стають lovemark і чому їх обирають клієнти та платять більше?
- Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний клієнтський сервіс?
- Чому переконання “клієнт завжди правий” може вбити компанію і як цього не допустити?
- Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?
Що на вас чекає:
- Виступи провідних експертів з реальними кейсами, відверті дискусії, практичні поради та нетворкінг;
- Можливість перегляду запису конференції та отримання конспекту з ключовими тезами;
- Нові ідеї, що допоможуть покращити показники клієнтського досвіду та зміцнити ваш бізнес.
Серед спікерів конференції:
- Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
- Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
- Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії
- Оксана Марусич, експертка із сервісу та обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка
- Олена Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій
- Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
- Олексій Волошин, готельєр, CEO керуючої компанії Edem Family, віце-президент Української асоціації готелів та курортів UHRA
- Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ, менторка 4Service Group
- Анна Гришина, маркетинг-директорка Eva та eva.ua
- Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу “Кантар Україна”
- Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
- Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
- Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy
Запрошуємо взяти участь:
- Керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;
- Менеджерів з клієнтського досвіду, CRM та маркетингу;
- Керівників відділів підтримки та кол-центрів;
- Керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток
- Керівників готельно-ресторанного бізнесу;
- Спеціалістів з гостинності та взаємодії з гостями.
Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group!
Для аудиторії RAU – 10% знижки на квитки за промокодом RAU_17СХ
Не пропустіть шанс покращити сервіс вашого бізнесу та отримати перевагу у конкуренції за найкращих клієнтів!