ВТМ LAWA Території мінімальних цін здобула перемогу в PrivateLabel-2024
Мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін здобула нагороду в номінації “Відкриття року” за власну торгову марку LAWA у щорічній національній премії PrivateLabel-2024 серед ВТМ мереж. Це вже друга нагорода за ВТМ компанії за останні два роки.
Минулого року, у рамках міжнародної конференції «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід» мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін перемогла в номінації “Найпопулярніший Private Label мережі” за свою власну торгову марку DEMOS – український бренд, «народжений у полум’ї війни» з метою робити якісний, доступний та яскравий одяг для людей, які цінують волю та комфорт і люблять Україну.
LAWA – це український бренд з запальним характером для людей нового покоління – цілеспрямованих, принципових та гарячих, які міняють своє життя на краще, знають, чого хочуть, яким не все одно, з ким бути, що робити, як жити, що носити.
LAWA – це одяг, який виробляється в Україні, і на власному виробництві Території мінімальних цін, і на інших виробництвах України, оскільки бренд сильно виріс за рік і власних потужностей не вистачає, щоб покрити попит.
LAWA – це вже більш ніж 500 SKU в категоріях жіночий та чоловічий одяг з потенціалом до розвитку асортименту та запитом від цільової аудиторії на розширення. До кінця цього року планується додати також і дитячий одяг.
Секрет успіху LAWA базується на трьох принципах:
- Якість за доступною ціною
- Єдина розмірна сітка на всі категорії
- Швидке оновлення колекцій
Керівник департаменту розвитку ВТМ в Територія мінімальних цін Андрій Черкасов, зазначає: «Навіть недорогі товари повинні бути якісними, тому не сприймаємо ці характеристики окремо, а лише в парі та тримаємо баланс. В поняття якості входить якість тканин, дизайну, пошиття, а також єдина розмірна сітка на всі категорії одягу. Це дуже важливо, оскільки клієнти не переживають, що їм щоразу треба буде вгадувати розмір, а розуміють, що він однаковий для всіх моделей.»