Ролики тижня: Київстар та фонд “Повернись живим”, SOVA та The Hardkiss, Vodafone Ukraine, Алло, Файно Маркет
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Київстар та фонд “Повернись живим”
Нині Україна є найбільш замінованою країною у світі та випереджає Сирію і Афганістан. Забруднена територія сягає близько 140 000 квадратних кілометрів, це майже половина площі Італії.
Компанія Київстар разом з фондом «Повернись живим» за інформаційної підтримки Міністерства економіки України розпочали новий масштабний збір для розмінування країни «Нам тут жити 2.0». Мета спільної ініціативи — зібрати 100 млн грн на роботизовані комплекси та обладнання для саперів. Це пришвидшить розмінування України й збереже життя саперів, військових та цивільних.
Ролик розповідає історію фотографа, який через свій об’єктив бачить красу України — природу диких полів, далеких річок, покинутих місць. Але людей там немає, і цій красі бракує життя.
Комунікаційну кампанію розробила креативна агенція I AM IDEA, продакшном займалась команда Family Production.
Підтримати збір можна, задонативши на спецрахунок фонду та «банку» проєкту. Абоненти Київстар можуть долучитися до збору, підключивши Суперсилу «Допомога ЗСУ», і до 50 грн із тарифного плану підуть на збір з розмінування країни. Проєкт «Нам тут жити 2.0» триватиме до досягнення повної суми збору.
SOVA та The Hardkiss
Український ювелірний бренд SOVA представив колаборацію з солісткою гурту The Hardkiss Юлією Саніною. В центрі колекції – ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності, як в думках, так і в діях. Як зазначає Юлія, ластівка – це потужність космічного масштабу в маленькому тілі пташки, саме тому вона також стала натхненням однойменного альбому рок-гурту.
В колекцію увійшли прикраси з жовтого золота – моносережки, кольє, персні, браслет, а також 2 брошки, одна з них в сріблі. Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздоблюють технікою родіювання на кінчиках крил.
Колаборація має благодійну мету – 5% з продажів колекції прикрас буде спрямовано до SUPERHUMANS – сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.
Vodafone Ukraine
Компанія Vodafone Ukraine запустила рекламну кампанію для просування своєї послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP — mobile portability number), відеоролик до якої зняв відомий український режисер, володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.
У відео показано зворушливу і водночас смішну історію про чоловічу дружбу. За сюжетом двоє друзів попри плин часу, зміни середовища, обставин і навіть зовнішнього вигляду, залишаються вірними своїй дружбі та вподобанням. А мобільні номери, які не змінювалися в обох друзів ще з дитинства, допомагають їм завжди бути в курсі справ і завжди бути на зв’язку.
Музичним супроводом у рекламному ролику слугує композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів.
Головним меседжем кампанії є слоган «все змінюється, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею ролику, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone.
Алло
Вже в понеділок розпочнеться новий шкільний сезон, до якого напередодні Fedoriv Agency створив рекламну кампанію для мережі Алло. В рекламі пропонували батькам якомога раніше підготувати дітей до школи, щоб мати змогу хоч трохи відпочити самим.
“Вона (рекламна кампанія) про останні тижні літніх канікул, коли діти вже втомилися відпочивати, а дорослі — досі не починали. Щоб малі не бешкетували вдома, ми з Алло пропонуємо батькам придбати техніку й навчальне приладдя трохи раніше, ніж почнеться школа. Адже коли вчиться, тоді не біситься”, – прокоментували в Fedoriv Agency.
Файно маркет
Мережа Файно Маркет зняла ролик-презентацію, у якому розповіла про себе.
Файно маркет – сьома мережа в Україні за кількістю супермаркетів. Перший магазин ритейлера з’явився у 2011 році, а зараз – це майже 200 магазинів загальною площею 40 000 кв. м, які працюють на Кіровоградщині, Черкащині, Одещині. В компанії працює понад 3000 співробітників.
Мережа активно розвиває власні торгові марки “Файна марка”, “Вигідно” та “Luxberry”.