Унікальні прикраси, колаборації та розгалуджена мережа: як розвивається компанія Укрзолото

Унікальні прикраси, колаборації та розгалуджена мережа: як розвивається компанія Укрзолото

23.08.2024 12:15
  1140
rau

Укрзолото – один із провідних ювелірних брендів в Україні, який активно розширює свою присутність на ринку. З початку року у мережі відкрилося 17 магазинів і зараз загальна кількість магазинів становить 223.

Всі локації бренду Укрзолото мають світлі та зручні приміщення, із сучасними вітринами та обладнанням, що забезпечує зручність всім відвідувачам. В ювелірній мережі Укрзолото завжди слідкують за трендами ювелірної моди та надають максимальний асортимент прикрас, який задовольнить будь-який смак. Загалом асортимент продукції налічує понад 50 000 видів прикрас. Укрзолото на постійній основі випускає окремі колекції. Зокрема, в цьому році були презентовані нова дитяча колекція «MINI», колекція з діамантами «Diamonds Collection», чоловіча колекція «Мужні».     

Кілька років тому було виявлено запит від покупців та на ринку в цілому на індивідуальність та ексклюзивність прикрас, але щоб вартість прикрас була в межах вартості мас-маркету. Тоді мережа Укрзолото презентувала свої корнер-зони, де розміщуються найтрендовіші лімітовані колекції з прикрасами, які випущені в єдиному екземплярі. Вони створені спеціально для тих, хто шукає унікальні та ексклюзивні вироби. Кожна корнер-зона пропонує обмежену кількість прикрас, що робить їх справжнім скарбом для поціновувачів краси. Спеціальне освітлення, рожевий колір, та обладнання додають стилю, вишуканості та трендовості виробам. Перлиною корнер-зони стала колекція вироблена в колаборації з амбасадором бренду Тіною Кароль «Натхнення». Щороку колекція доповнюється новими прикрасами. Так, в цьому році яскрава та витончена прикраса «Оберіг волі» доповнила колекцію «Натхнення». Ця прикраса поєднує в собі велич і символіку тризуба, як знак могутності та волі. Всього в мережі Укрзолото сім корнер-зон, на які спостерігається попит, тому в планах збільшення кількості таких зон. 

Магазини Укрзолото присутні в 98 містах України та у 99 торгових та торгово-розважальних центрах. У партнерстві з ТРЦ мережа Укрзолото постійно бере участь в маркетингових заходах. В цьому році було проведено великі колаборації з ТРЦ Лавина та Блокбастер, де всі учасники отримали подарунки у вигляді ювелірних прикрас або сертифікати на знижку. Укрзолото завжди відкрито до колаборацій з ТРЦ та бізнесами в будь-якій ніші.

Бренд Укрзолото має максимальну маркетингову активність на ринку ювелірних прикрас, яка включає всі існуючі маркетингові та рекламні інструменти. Бренд постійно проводить акції на різні категорії товару. Кожного сезону формуються актуальні пропозиції та надаються знижки та спеціальні пропозиції для постійних клієнтів. На постійній основі діють пропозиції для військових, також є колекція, яка виготовлена для наших ЗСУ «Незламність».  

Бренд Укрзолото є першопрохідцем з колаборацій. Компанія завжди відкрита до будь-яких колаборацій. За останні роки були колаборації з мережею АТБ, Епіцентр, Eva, в цьому році була запущена колаборація з декількома мережами під назвою «Гусь призолов», де кожен учасник отримав подарунок.

Укрзолото завжди приємно дивує своїх клієнтів новими ідеями та гарними прикрасами, підтверджуючи свій статус одного з найкращих ювелірних брендів України та завжди готові до співпраці з іншими представниками різних бізнесів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  408
Усі новини ринку