Ближче до клієнтів: Prom.ua провів ребрендинг
У компанії вважають, що новий логотип краще відображає імідж і філософію Prom.ua, допоможе стати ближче і зрозуміліше кінцевому споживачеві.
Про ребрендинг rau.ua повідомила прес-служба групи компаній EVO, куди входить Prom.ua. «До кінця 2016 року Prom став провідним e-commerce-проектом країни, залишаючись при цьому для більшості конструктором сайтів. Цей “непомітний” для більшості імідж нішевого В2В-проекту накладав значні обмеження з точки зору подальшого розвитку. Фактичний стан проекту вже категорично не відповідав зовнішній оболонці. Щодня десятки тисяч людей купували на порталі сукні, а дизайн “кричав” “ми відмінний конструктор сайтів для бізнесу!” Це невідповідність треба було долати”, – пояснює директор з маркетингу EVO.company Олексій Филановский. До того ж споживчі дослідження, які регулярно проводяться різними компаніями, показують, що навіть досвідчені інтернет-покупці роблять покупки “в гуглі” – тобто не схильні запам’ятовувати конкретні сайти або маркетплейси.
У компанії пояснюють, що новий логотип несе певне смислове навантаження: «Квадрат – це модуль, блок з інформацією. Цей запит та опис товару, його ціна, і кнопка “купити”. Це все те, з чим ми постійно взаємодіємо, купуючи в інтернеті. Також ми відмовляємося від холодного блакитного “бізнесового” кольору і капслока на користь сучасного фіолетового градієнта і м’якого рядкового написання”.
Довідка. Група компаній EVO – лідер в сегменті маркетплейсов України. До складу компанії входять шість торгових майданчиків, які працюють на український ринок: prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також сайт для закупівлі товарів і послуг на тендерній основі rialto.ua. Також компанія розвиває портал для продажу активів НБУ, ФГВФО та ФДМУ ProZorro.Продажі.
Микола Палієнко, EVO: Чесність – найкраща стратегія в довгостроковій перспективі