Вітрини «Сестри Фельдман х ЦУМ Київ» визнано найкращими на міжнародному конкурсі VMSD 2024 (+фото)

Вітрини «Сестри Фельдман х ЦУМ Київ» визнано найкращими на міжнародному конкурсі VMSD 2024 (+фото)

14.08.2024 10:41
  875
rau

Весняні вітрини «Сестри Фельдман х ЦУМ Київ» (2023) були визнані кращим проєктом року на 31-му щорічному міжнародному конкурсі International Visual Competition 2024, організованому впливовим профільним виданням Visual Merchandising + Store Design (VMSD). Вітрини ЦУМ отримали нагороду від американського видання в номінації «Несвяткові вітрини», а осінній арт-сезон «Українська земля» отримав заохочувальну премію Honorable mention.

«Ми хотіли зробити весняний сезон ЦУМ особливо яскравим, живим і життєствердним. Важливо було подарувати перехожим і гостям універмагу позитивні емоції і водночас не забувати, що в країні триває війна. Ніщо не показує весну краще, ніж квіти, але ми вирішили зробити їх максимально сміливими та незвичними — такими, що зачаровують», — коментує директор з маркетингу ЦУМ Київ Костянтин Путиленко. 

Цього року судді конкурсу оцінили інноваційний підхід у створенні дизайнерського оформлення вітрин та поп-апів ЦУМу. На кожній вітрині були розміщені величезні квіти, деякі близько 4 метрів заввишки. Зовнішні та внутрішні елементи були тактильними та динамічними, і цей мотив продовжився і всередині універмагу.

Креативна команда ЦУМ Київ кожного сезону створює неповторні сюжети вітрин та внутрішнього оформлення універмагу. За кожним таким проєктом стоїть праця багатьох людей, застосовуються інноваційні рішення, які гідно оцінюють кияни та гості столиці.

Вітрини ЦУМ Київ вже втретє отримують світове визнання. Зимовий сезон 2018 року із сюжетом «Калейдоскоп», який втілився у вітринах, увійшов до short list міжнародного конкурсу вітриністики — VM & DISPLAY AWARDS, а новорічні вітрини «Фабрика Подарунків» 2020 року були визнані кращим проєктом року за версією журналу VMSD та отримали номінацію Гран-прі (Best in Show) на міжнародному візуальному конкурсі VMSD 2020 International Visual Competition.

ЦУМ Київ продовжує популяризацію сучасного українського мистецтва та підтримку молодих українських художників.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  427
Усі новини ринку