Володимир Федак, CEO & Founder HURMA System: Наша мета — допомагати компаніям зростати

Володимир Федак, CEO & Founder HURMA System: Наша мета — допомагати компаніям зростати

15.07.2024 09:00
  2259
Іван Зайцев

HURMA System – міжнародна компанія, яка спеціалізується на розробці системи для автоматизації HR-задач та рекрутингу зі штучним інтелектом та найвищим стандартом безпеки. HURMA допомагає компаніям знаходити і розвивати співробітників, досягаючи разом з ними амбітних цілей, надаючи зручний і доступне рішення для автоматизації HR-процесів.

В інтерв’ю RAU заcновник та генеральний директор компанії HURMA System Володимир Федак розповів, як виникла ідея створення система, її основні можливості та переваги для HR-фахівців, особливо в умовах кадрової кризи та військового стану.

– Розкажіть, як виникла ідея створення HRM-системи? Це оригінальна розробка, чи орієнтувалися на досвід інших ринків?

– Першочергово HURMA була розроблена для внутрішнього користування компанією IT Svit. Компанія стрімко зростала, а рекрутинг та HR-процеси були налагоджені не досконало. Усі процеси у нас велися у різних форматах: розклад працівників у табличці, запит відпустки поштою тощо. 

Це заплутувало не лише HR, а й співробітників. Доволі часто траплялися ситуації, коли до менеджера приходили з питаннями про кількість відпускних чи якісь інші організаційні моменти. Тому у нас виникла необхідність автоматизувати внутрішні HR-процеси.

Спочатку ми намагалися знайти вже готові інструменти для автоматизації процесів, але зіткнулися з тим, що відповідного рішення не було. Але що найголовніше, окрім ідеї у нас було тоді були вільні руки декількох розробників. Вони за декілька місяців розробили прототип HRM-системи, завдяки якій dся інформація про співробітників та задачі була в одному рішенні.

– Чи є аналог у вашої системи в Україні та світі? Якщо є – то в чому різниця і в чому конкурентна перевага саме вашого продукту?

– HURMA є першою українською HRIS системою і залишається лідером галузі. Систему виділяє широкий функціонал і безпека даних: HURMA підійде як для HR, так і для рекрутинг-задач. У системі доступна широка аналітика, чеклісти під різні об’ємні завдання та можливість створювати та доповнювати велику базу даних. Крім цього HURMA має інтеграції з усіма популярними українськими job-порталами, що дозволяє розміщувати вакансії за лічені секунди, та парсинг резюме, який спрощує збір даних про кандидатів. Також HURMA має базу знань, яка є найбільш функціональною на ринку. Наші клієнти використовують цей функціонал для безпечного збереження знань компанії й навчання співробітників, що значно підвищує ефективність навчання і економить гроші компаніям.

– На які сфери бізнеса орієнтована HURMA? З ким ви зараз найчастіше співпрацюєте, хто вже серед ваших клієнтів? Є серед них представники ритейлу або сектору комерційної нерухомості?

– HURMA — це універсальний продукт, який підходить для компаній різного розміру та направлення. HURMA налічує понад тисячу клієнтів з різних індустрій, без перебільшення можна сказати, що майже кожний успішний бізнес є нашим клієнтом. До нас звертаються як ритейл, готельні мережі, благодійні фонди, так і IT-компанії. Наприклад, серед наших клієнтів є Аврора, Monobank, ВіЯр, Logity, Symbol, фонд Сергія Притули, GхBar, GoIT. Тож сказати, що якась галузь переважає — важко.

– Розкажіть про головні можливості та функціонал програмного комплексу.

– З початком повномасштабного вторгнення ринок праці переживає суттєві коливання. Викликом став не лише найм, а й утримання співробітників. За даними EY у сфері роздрібної торгівлі спостерігається найбільший рівень плинності кадрів — 35%. А термін закриття вакансій у ритейлера збільшився на 15-20%, адже через специфіку бізнес-процесів у ритейлі переважну більшість співробітників становлять чоловіки середнього віку. В умовах, коли роботодавці вимушені конкурувати за спеціалістів, швидкість та якість виконання HR-завдань відіграє критичну роль. Впоратись з цим дуже допомагає автоматизація.

HURMA складається з двох основних модулів: HR та рекрутинг. Кожен з модулів має окремі інструменти, які закривають більшу частину рутинних задач. Наприклад, облік відпусток, який зазвичай відбувається у чатах, e-mail та табличках можна легко автоматизувати завдяки HURMA, що суттєво зменшує ризик похибок та пришвидшує обробку запитів. Для HR також стануть у пригоді сценарії, які полегшують роботу з масштабними задачами та спрощують комунікацію між відділами. Для їх створення можна використовувати наявні шаблони або ж створити власні.

Рекрутерам ж система пропонує інструменти для повного циклу роботи над вакансією. У декілька кліків вони можуть створити кар’єрну сторінку або ж розмістити вакансію на популярних job-сайтах завдяки зручній інтеграції. Крім того, дуже важливо, що система має функції створення посилань для розміщення вакансій в соціальних мережах, а зараз найм в соцмережах працює дуже добре. Далі усі кандидати автоматично потраплятимуть на Kanban-дошку, де рекрутер може наочно бачити хто на якому етапі перебуває. Також у системі є можливість налаштувати автоматичне відправлення листів при переході кандидата на новий етап воронки.

Як рекрутерам, так і HR система пропонує розгорнуту та зручну аналітику, що допомагає приймати рішення на основі даних. Ви легко зможете зрозуміти який саме канал найму працює найкраще і інвестувати свої гроші саме в нього.  Дуже зручно, що вам не потрібно збирати багато даних для аналізу вручну: HURMA формує всі необхідні звіти у вигляді зручних таблиць і графіків, а фахівцям доступно більше 10 звітів.

– Яка економічна ефективність провадження комплексу: чи є у вас аналітика та розрахунки, наскільки пришвидшується робота HR-департаменту, скільки складає економія в грошовому вимірі?

– Згідно з нашими дослідженнями HURMA підвищує ефективності найму вдвічі та допомагає економити понад 50% часу на рутинній роботі. Розрахувати конкретний грошовий еквівалент доволі складно, адже усе доволі відрізняється залежно від компанії, однак автоматизація безумовно допомагає витрачати час співробітників більш ефективно.

– Скільки часу займає впровадження системи та навчання персоналу роботі з нею? Які основні етапи впровадження?

– Переїзд з табличок чи з однієї HRIS на іншу не рідко може викликати труднощі й відштовхнути від нововведень. Однак наша задача надати максимальну підтримку клієнтам. Тож ми допомагаємо з перенесенням усіх даних, навчанням персонал та завжди залишаємось на зв’язку у разі виникнення питань. Послуга не потребує додаткової оплати, однак суттєво спрощує процес впровадження системи. Тож завдяки злагодженій комунікації перехід на HURMA займає в середньому два тижні, проте суттєву роль грає також й розмір компанії.

– Як відбувається ціноутворення для клієнтів? Це фіксована сума, або залежно від розміру компанії, кількості співробітників?

– Ми працюємо за моделлю щомісячної підписки, яка розраховується від кількості рекрутерів і співробітників. Важливо зазначити, що архітектурне рішення це Single Tenant. Тобто кожна компанія має свій власний криптований сервер, що забезпечує стабільність та безпечність використання системи: дані надійно ізольовані й закриптовані. Ми — єдина система, яка пропоную саме таку найбільш безпечну архітектуру за такі доступні гроші.

– У вас виключно готове рішення, чи є можливість адаптації функціоналу під побажання клієнтів? Що саме ви можете запропонувати і як в такому випадку формується вартість робіт?

– Ми можемо зробити доопрацювання системи за побажанням клієнта. Вартість такої послуги та час її виконання залежить від багатьох факторів та обраховується індивідуально для кожного клієнту. Однак система доволі універсальна та потребує доопрацювання лише за рідкісними виключеннями.

– Як здійснюється після-продажна підтримка продукту?

– За кожним клієнтом закріплюється персональний менеджер, який знаходиться на зв’язку для розв’язання усіх питань. Окрім цього ми постійно доповнюємо нашу базу знань та розширюємо можливості для самостійного вивчення системи. Наприклад, проводимо тематичні вебінари та готуємо детальні статті щодо модулів системи та її оновлень. Завдяки цьому користувачі можуть швидко дізнаватися про фішки HURMA та використовувати її на повну.

– Чи є у вас в планах розвиток нових напрямків, створення нових продуктів? Або поки що зосередитеся на доробці HURMA і впровадженні додаткових функцій?

– У HURMA ми прагнемо допомагати компаніям зростати та бути найкращим місцем для своїх співробітників. Тож ми регулярно збираємо фідбек та використовуємо його для покращення системи та розробки нових функцій. Крім постійного вдосконалення системи, у планах є розвиток напрямку LMS. Адже сучасні тенденції ринку показують, що компаніям необхідно постійно займатися навчанням співробітників: як для заповнення позицій на які бракує кваліфікованих кадрів, так і для утримання вже наявних співробітників. Наша мета — допомагати компаніям зростати.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  73
Усі новини ринку