Топ-10 HR-рекомендацій для власників e-commerce проектів
Підсумки обговорення актуальних проблем підбору та управління персоналом на e-meeting #2, організованому Ukrainian E-Commerce Expert.
Не секрет, що у власників та оперативного керівництва інтернет-проектів часто виникають питання до найнятого персоналу, а також проблеми з корпоративною культурою. І не важливо, яку нішу і об’єм ринку займає компанія, основний капітал — кадри. І потрібно вміти в них розбиратися.
«Я іноді чую твердження, що ось у компанії N відсутня корпоративна культура. Не погоджуся – корпоративна культура є завжди. Інша справа, наскільки вона задовольняє менеджмент компанії, наскільки вона ефективна, які завдання виконує. Якщо хоча б по одному з цих пунктів є питання, є відчуття недоробки, потрібно вживати заходів», – каже Вероніка Фасатурова, HR-директор компанії Нова пошта.
Щоб підприємцям, які працюють в e-commerce, було легше зорієнтуватися в сучасній кадровій політиці, фахівці Ukrainian E-Commerce Expert підготували десять HR-рекомендацій:
- Не бійтеся передавати частину завдань іншим компаніям, що спеціалізуються на окремих процесах. Повірте, на аутсорсі багато відмінних фахівців.
- Результати роботи команди не завжди залежать від розмірів зарплат. Хочете мати продуктивний і щасливий колектив? Використовуйте інструменти нефінансової мотивації — впроваджуйте наставництво і допомагайте співробітникові розвиватися в тому напрямку, який його цікавить.
- На початковому етапі стартапу знайдіть собі так звані «3 H»: Hipster, Hacker, Hustler. Перший буде джерелом ідей, другий — втілювати ці ідеї в життя, а третій — відповідати за комерційну сторону проекту та просування на ринку.
- Розвивайте свій бренд роботодавця. Найефективнішими інструментами для цього є повага до своїх працівників і створення такого продукту або сервісу, щоб люди самі захотіли працювати на вас.
- Використовуйте комбінований спосіб заохочення персоналу: індивідуальний бонус, який залежить від результатів роботи співробітника, плюс командний, що залежить від результатів роботи колективу.
- Проведіть аудит своєї репутації роботодавця. Поясніть претендентам, чому саме ваша компанія є привабливим місцем роботи для них.
- Опис вакансії не повинен копіювати посадову інструкцію.
- Не біжіть за кандидатами, які готові віддати вам п’ять років свого життя. Це не в тренді. Один рік — сучасна тенденція ринку.
- 85% кандидатів відправлять резюме в першу чергу тим компаніям, які розповіли про себе як про роботодавця. Не мовчіть про ваші переваги.
- Не намагайтеся утримати працівника, намагайтеся створити культову компанію.
«Ринок електронної комерції один з найбільш динамічних в Україні – зростання становить 35% останні два роки. Тому у власників і керівників Інтернет-проектів часто виникає потреба найму нових співробітників. Але у величезному потоці інформації роботодавцю іноді важко зорієнтуватися і зрозуміти, де шукати, скільки платити, які очікування у претендента, як мотивувати, і як грамотно оформити трудові відносини – розповідає Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert, компанії-організатора E-meeting#2: HR in E-commerce. – Минула бізнес зустріч була присвячена детальному розгляду всіх аспектів управління персоналом. Надалі ми продовжимо піднімати важливі для ринку теми і готувати актуальну практичну інформацію для учасників».
Бізнес-зустріч E-meeting#2: HR in E-commerce на тему «Ефективний персонал для власників E-commerce. Як знайти і утримати?» пройшла в Києві 28 лютого. В ході заходу експерти-практики провідних українських і міжнародних компаній поділилися секретами пошуку, найму та оформлення співробітників інтернет-проектів.
RAU виступила інформаційним партнером заходу.