
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Проєкт ритейлера по запуску сервісу з обслуговування нечуючих відвідувачів здобув «срібло» у номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу».
14 червня відбулася церемонія нагородження переможців Всеукраїнської щорічної премії з клієнтського досвіду UCXE’2024, де серед 50 компаній, які презентували близько 100 кейсів, назвали кращих. Команда Фокстрот отримала друге місце за успішну інтеграцію сервісу для взаємодії компанії з нечуючими та слабочуючими відвідувачами, які спілкуються жестовою мовою.
Головною проблемою людей з порушенням слуху є обмежений доступ до інформації та послуг. Завдяки впровадженню проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» компанії вдається усувати цю проблему та вирішувати такі задачі:
Сьогодні сервіс працює вже у 20 магазинах і на Foxtrot.ua. Скористатися послугою офлайн можна в 14 містах, зокрема в Києві, Чернігові, Дніпрі, Одесі, Львові, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах тощо або ж онлайн – для зв’язку з перекладачем жестової мови необхідно натиснути віджет «Вушко» на головній сторінці сайту.
«Ми щиро раді і вдячні, що журі премії оцінило «Безбар’єрний Фокстрот» як один з кращих інклюзивних проєктів. Для нас це важлива відзнака тієї копіткої і тривалої командної роботи, яка відбувалася на підготовчому етапі – під час адаптації і тестування сервісу. Роботи, яка триває у режимі live в наших магазинах і на сайті під час обслуговування клієнтів з порушенням слуху, – зазначила керівник відділу торгового маркетингу, ініціатор впровадження проєкту Леся Нікуліна. – І ми не зупиняємося: завдяки регулярному зворотному зв’язку від покупців, масштабуємо, удосконалюємо цей сервіс, розбудовуючи еко-систему безбар’єрності і рівності у Фокстрот».
Нагадаємо, на початку 2023 року омніканальний ритейлер Фокстрот як соціально-відповідальна компанія і учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» поставив собі за мету забезпечити покупцям з порушенням слуху рівні й комфортні умови під час вибору і покупки техніки. Ритейлер став першою комерційною компанією в галузі торгівлі електронікою, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих людей.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи Олени Зеленської «Без бар’єрів».