Аналітика Meest: що на літо українці замовляють з Японії
Експерти поштово-логістичної компанії Meest China розповіли, що українці замовляли у травні, напередодні літнього сезону, з японських магазинів та чи відчувається сезонність у поведінці покупців цього ринку.
Онлайн-шопінг на іноземних маркетплейсах набирає все більшої популярності серед українців. Причина досить проста – за кордоном вибір товарів більший, ціни на деякі групи товарів вигідніші (навіть з урахуванням доставки) та є більша впевненість в оригінальності продукту.
Про найпопулярніші замовлення
За підрахунками експертів компанії, найбільш затребуваною групою товарів, яку замовляли з Японії до України у травні, була косметика (10% від усіх замовлень). Здебільшого, мова про доглядову косметику (патчі, лосьйони, креми, маски для обличчя) та захист від сонця (SPF засоби).
На другому місці – вітаміни, мінерали, харчові добавки (9% замовлень).
Третьою за популярністю категорією є техніка та комплектуючі (швейні машинки та мотори до них, міні-комп’ютери, інгалятори, зволожувачі повітря та інше) з результатом 6% від усіх замовлень. По 5% займають товари для рибалки (воблери, приманки, аксесуари для рибалки) та товари для спорту (тенісні ракетки, накладки та основи для них, товари для занять боксом та для футболу). Майже 4% припадає на одяг та взуття. Решта категорій – іграшки, продукти харчування (чай, спеції, їжа швидкого приготування, солодощі), поліграфічна продукція (книги, листівки, фотоальбоми з зображеннями музичних гуртів, настільні ігри), вінілові платівки та музичні диски, а також аксесуари (годинники, сумки) займають менше 3% кожна.
І поодинокі замовлення надходили у розрізі садових інструментів, засобів для корекції зору (окуляри, лінзи) та запчастин.
Про сезонні покупки
Якщо говорити про сезонність, то відчутно більше замовлень у порівнянні з попередніми місяцями було у категорії товарів для рибалки та для занять з тенісу. В решті – досить стабільні пропорції замовлень в розрізі категорій.
Нагадуємо, в січні 2024 року Meest China розпочала доставку з Японії в Україну. Мова про доставку товарів із популярних японських маркетплейсів у вигляді поштових відправлень вагою до 30 кг та вартістю до 150 євро. Придбати товари можна самостійно з сайту Rakuten або ж скористатись послугою викупу за посиланням, яку здійснюють фахівці компанії з трьох маркетплейсів – Rakuten, Zozotown та Biccamera. Доставка з Японії в Україну триває 14 днів та здійснюється двічі на тиждень.