Виклики та тенденції для торгових центрів у 2024 році: аналітика Flame Analytics
Які останні тенденції на світовому ринку торгової нерухомості та як галузь трансформується під впливом технологічного процесу, глобальних подій та зміни у поведінці споживачів.
Торговельні центри – серце роздрібної торгівлі, відчувають всі зміни, формують нові тренди та відповіді на виклики. Компанія UTG поділилася дослідженнями міжнародної компанії Flame Analytics, в кому йдеться про основні тенденції та стратегії сьогодення для торгових центрів, а саме про застосування багатоканальної бізнес-моделі, сталий розвиток, масштабну персоналізацію та зосередження на технологічній інтеграції.
Тенденції 2024 року у торговій нерухомості
По-перше, за думкою міжнародних аналітиків, у 2024 році для торговельних центрів багатоканальний підхід, який плавно інтегрує різні канали продажів, більше є не вибором, а необхідністю. Тому у цьому році торговельні центри по усьому світу роблять ставку на застосування багатоканальної бізнес-моделі. Споживачі вимагають узгодженого досвіду, незалежно від того, чи здійснюють вони покупки онлайн, у магазині чи за допомогою мобільних пристроїв. Через що торгові центри повинні стерти межі між фізичними та цифровими просторами, надаючи узгоджену інформацію про продукти, ціни та обслуговування клієнтів на всіх платформах. І, щоб досягти успіху в цьому середовищі, торгові центри повинні інвестувати в надійну технологічну інфраструктуру, впроваджувати системи управління запасами та надавати пріоритет аналітиці даних, щоб зрозуміти поведінку та вподобання споживачів.
По-друге, торговельні центри розвивають омніканальний досвід клієнтів. Уподобання споживачів продовжують змінюватися, керуючись такими факторами, як екологічність, зручність і досвід. А зважаючи на те, що у цьому році клієнтський досвід займає центральне місце, торгові центри повинні надавати пріоритет зручності, доступності та персоналізації. Впровадження таких стратегій, як купівля онлайн-забір у магазині (BOPIS), варіанти доставки в той же день і зручний мобільний додаток задовольнять різноманітні вподобання клієнтів і підвищать задоволеність.
По-третє, ще одним фактором, що впливає на розвиток індустрії торгових центрів у світі є сталий розвиток. На хвилі зростання екологічної свідомості саме це питання стає важливим аспектом для торгових центрів у 2024 році. Споживачі очікують від компаній демонстрації екологічно чистих методів. Торгові центри можуть досягти цього, зменшуючи викиди вуглекислого газу, сприяючи переробці, впроваджуючи відновлювані джерела енергії та співпрацюючи з екологічно свідомими брендами.
Стратегії успіху
Враховуючі новітні тенденції, експерти компанії Flame Analytics визначили основні стратегії успіху для торговельних центрів у 2024 році.
1. Інтеграція технологій. Саме використання технологій є ключовим фактором для торгових центрів у 2024 році. Впровадження досвіду доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR) може збагатити відвідування магазинів, пропонуючи покупцям захоплюючі та інтерактивні зустрічі з продуктами. Також, щоб оцінити успіх і вплив технологічної інтеграції, торгові центри покладатимуться на KPI. Такі показники, як відстеження відвідувачів за допомогою досвіду AR/VR, коефіцієнти конверсії з персоналізованих рекомендацій і показники задоволеності клієнтів від взаємодії з чат-ботами на основі штучного інтелекту будуть мати вирішальне значення. Відстеження цих KPI дасть цінну інформацію про ефективність впроваджених технологій, що дозволить торговим центрам точно налаштувати свої стратегії та інвестиції для оптимальної продуктивності. Ретельно відстежуючи ці показники, торговельні центри можуть постійно вдосконалювати свої технологічні пропозиції, щоб задовольнити зростаючі потреби споживачів у 2024 році та надалі.
2. Масштабна персоналізація. Як вважають аналітики, саме поширення досвіду на основі індивідуальних уподобань і надалі залишатиметься рушійною силою. А саме – торгові центри можуть використовувати дані про клієнтів, щоб пропонувати персоналізовані рекламні акції, підібрані пропозиції щодо продуктів і проводити цільові маркетингові кампанії, сприяючи зміцненню зв’язків із споживачами.
3. Безпроблемна подорож клієнта. Для реалізації цієї стратегії успіху, торговельні центри створюють безперебійні подорожі клієнта через різні точки взаємодії. Від перегляду в інтернеті до опробування продуктів у магазині та здійснення покупок через різні канали, забезпечують плавний перехід к задоволенню очікувань клієнтів. Таким чином торгові центри все більше зосереджуються на створенні незабутніх вражень для відвідувачів, включаючи зони розваг, інтерактивні дисплеї, спливаючі магазини та гастрономічні вишукування, щоб залучити пішохідний потік і подовжити час перебування.
Назустріч майбутньому
За словами аналітиків, 2024 рік представляє як виклики, так і тренди для торгових центрів. Прийняття багатоканальної бізнес-моделі, зосередження на технологічній інтеграції, надання пріоритету багатоканальному досвіду клієнта та прагнення до сталого розвитку визначатимуть успіх у цьому ландшафті, що розвивається. Тому конвергенція цих викликів і тенденцій вимагає проактивного підходу від зацікавлених сторін торгових центрів. Співпраця між орендодавцями, орендарями та технологічними партнерами допоможе успішно провести ці зміни. Коли торгові центри адаптуються до цих тенденцій, вони не тільки відповідатимуть мінливим вимогам споживачів, але й позиціонуватимуть себе як інноваційні, орієнтовані на клієнта та екологічно відповідальні організації в галузі роздрібної торгівлі. Залишаючись гнучкими та сприймаючи ці тенденції, торгові центри зможуть процвітати на динамічному ринку 2024 року та далі.