Технології, які допомагають e-commerce рости
Менеджер з розвитку бізнесу RTB House Олександр Марусяк назвав три ключові тенденції, які дозволять брендам активніше рости в e-commerce.
У 2016 році загальний обсяг роздрібних продажів по всьому світу досяг колосальних $22 млрд, що на 6% більше у порівнянні з минулим роком. Онлайн-продажі досягли $2 млрд і продовжують активно зростати. Для того, щоб отримати перевагу, електронні магазини повинні приділяти більше уваги інноваційним рішенням, які допомагають враховувати потреби клієнтів і оптимізуватися цифровим шляхом. У колонці для delo.ua менеджер з розвитку бізнесу RTB House Олександр Марусяк розповів про тенденції, які допомагають брендам рости в онлайні.
№1 Чат-боти в Facebook
Швидкість відгуку соціальних медіа призвела до прогресу в спілкуванні з клієнтами. На думку багатьох експертів, 2016 рік був роком комунікативної комерції — з допомогою чатів, месенджерів чи інших природно-мовних інтерфейсів, які дозволяли взаємодіяти з людьми, торговими марками або послугами.
Немає жодних сумнівів щодо важливості соціальних медіа у процесі прийняття рішення про покупку. Дослідження Gartner показує, що бренди втратять 15% своїх клієнтів, якщо не будуть відповідати споживачам, які зв’язуються з ними через соціальні мережі. Відповідно до дослідження Bain&Company, відповідаючи клієнтам через ці канали, бренд може розраховувати на збільшення доходу на одного клієнта від 20 до 40%.
Чат-боти у Facebook стали одними з лідерів в просторі клієнт-чатів. При правильній роботі вони можуть зробити вашу взаємодія з клієнтами ефективною, чуйною і ще більш надійною з допомогою функцій автоматизації. Чат-бот може стимулювати комунікації і відстоювати прихильність марці, маючи такий же вплив, як і особистий помічник. Наприклад, він може відповісти на більшу кількість запитань, ніж стандартний FAQ, а використовуючи інформацію про конкретного клієнта в якості контексту, він може надати дані про певну доставку або наявність продуктів.
Автоматизація чат-бота не тільки підвищить рівень задоволеності, але і миттєво знизить експлуатаційні витрати на клієнтську підтримку.
№2 Прогресивні веб-додатки
Мобільний екран збільшився настільки швидко, що сьогодні став провідною цифровою платформою, на якій за допомогою смартфонів і планшетів проводиться дві третини всього часу, витраченого на діджитал-медіа. А відповідно до міжнародного дослідницького агентства ComScore, одні тільки програми для смартфонів захопили приблизно половину цього часу.
Зростаючий потенціал мобільного шопінгу впливає на здійснення покупок. Клієнти, які вирішують тісно взаємодіяти з брендом, є “алергіками” на сайти, не адаптовані для мобільних пристроїв або не мають функції використання в автономному режимі. Дані Localytics показують, що тільки 37% користувачів використовують програми електронної комерції і рітейлу через місяць після завантаження, решта 63% вирішують не користуватися ними вже через місяць.
Низька продуктивність мобільних додатків спонукала бренди звернутися до прогресивних веб-додатків або мобільних веб-сайтів, які можуть дуже швидко працювати і функціонують так само, як і додатки. Ця веб-екосистема поєднує в собі переваги мобільного інтернету і додатків, але позбавлена багатьох недоліків. Вона володіє повною функціональністю веб-сайтів з динамічними даними, доступом до баз даних і в той же час простотою використання мобільних додатків. Така комбінація наділяє її потенціалом, здатним змінити індустрію електронної комерції.
Якщо коротко, це означає, що створення веб-сайту, який реагує на всі мобільні пристрої і дуже швидко працює, дає користувачам можливість працювати в автономному режимі і на будь-якому пристрої, позбавляючи від необхідності завантажувати рідний додаток. Крім того, це означає, що бренди можуть піти від великих інвестицій в додатки, призначені для кожної конкретної платформи, і в той же час відповідати очікуванням клієнтів. А завдяки цьому все більше гравців будуть мати можливість надавати зручні для користувачів програми.
№3 Користувальницький досвід, посилений глибинним навчанням
Глибинне навчання є, по суті, комплексним методом вирішення завдань, використовуваних алгоритмів у інформатиці. У теперішній же час воно є ключовою технологією в багатьох галузях крім чистого програмного забезпечення. Серед них — електронна торгівля, для якої новий підхід надасть можливість змінити існуючі правила гри.
Наприклад, такі алгоритми є основою движка Facebook Deep Text, мета якого — поліпшити роботу чат-ботів електронної комерції. Вони також використовуються в різних системах обробки зображень, починаючи з вибору подібних пропозицій в інтернет-магазині для рекомендацій і закінчуючи розпізнаванням зображень Yahoo. Воно допомагає автоматично ідентифікувати невідповідні або небезпечні для роботи зображення (NSFW). Google також використовує глибинне навчання в своїй системі перекладу, скорочуючи кількість помилок на 60%, а це може допомогти гравцям e-commerce запуску послуг для багатомовної аудиторії.
Алгоритми глибинного навчання також створюють великі можливості для рекламних кампаній в programmatic. Наприклад, технологія ретаргетингу може використовуватися протягом деякого часу, але глибинне навчання швидко змінює спосіб роботи персоналізованого ретаргетингу.
Такі методи можуть поліпшити користувальницький досвід у численних способах прогнозування поведінки і вказівки більш точної ймовірності певних подій. Внутрішні дані RTB House показали, що використання алгоритмів глибинного навчання може швидко привести до збільшення продуктивності медійних кампаній на 13% (клікабельність) і 25% (конверсії).
Комплексний аналіз даних, наданий в результаті глибинного вивчення, може виявити розширене розуміння намірів користувачів сайту. Таким чином, гравці e-commerce зможуть не тільки більш ефективно публікувати рекламу, але і зробити процес онлайн-шопінгу простіше, ніж коли-небудь.
Джерело: delo.ua
Читайте також –
Десять порад для успіху в e-commerce від фахівців ChannelAdvisor’s