Власні торгові марки мережі Eva завоювали міжнародні нагороди

Власні торгові марки мережі Eva завоювали міжнародні нагороди

05.06.2024 11:05
  1286
rau

Наприкінці травня в Амстердамі традиційно відбулось нагородження переможців двох найавторитетніших світових премій в галузі власних торгових марок – Vertex Awards 2024 та Private Label Manufactures Association 2024 International Salute to Excellence Awards. Обидва конкурси принесли перемоги власним торговим маркам лінії магазинів Eva.

На Vertex Awards золото в категорії Holiday or Limited-Edition (Святкові чи лімітовані серії) та золото в категорії Body Care (Догляд за тілом) отримали подарункові набори Vita bella від ТМ Moxa’m.

Набори Moxa’m Vita Bella («Чарівне життя») з’явилися на полицях Eva у листопаді 2023 року на початку сезону подарунків.  До них входять парфумований гель для душу та мочалка. Дизайн наборів поєднує ексцентричну естетику поп-арту і ретро-стиль 60-х. Упаковка виділяє товар серед інших за рахунок насичених контрастних кольорів. У  центрі уваги – яскрава ілюстрація, виконана як комікс, що характерно для поп-арту. Малюнок стильної жінки з об’ємною зачіскою концептуально підкреслює націленість на молодіжну аудиторію, яка прагне самовираження та унікальності. Елементи набору підтримують обрану стилістику, а яскрава мочалка, крім того, ще й ззовні додає дизайну пакування об’єму, текстури й виразності. Це рішення, яке запам’ятовується, робить продукт привабливим для тих, хто цінує оригінальність.

Над проєктом працювала команда департаменту ВТМ Eva: бренд-менеджер Андрій Скляр, керівник напряму Дмитро Потапов, директорка департаменту Галина Ободець, начальниця відділу дизайну Альона Копаєва, дизайнерка Любов Паршутіна.

Vertex Awards – єдиний глобальний конкурс, присвячений дизайну пакування ВТМ. Проєкти-номінанти оцінює високоповажна група експертів галузі з усього світу, яка присуджує нагороди на основі креативності, конкурентоспроможності та інновацій. Журі складається з досвідчених професіоналів у сфері роздрібної торгівлі, брендингу та дизайну.

На міжнародній виставці-конкурсі Private Label Manufactures Association 2024 International Salute to Excellence Awards нагороди отримали одразу 2 продукти від Eva. В категорії Baby & Kids Care (Засоби для догляду за дітьми) перемогло рідке мило Honey Bunny Liquid Soap, яке відзначили не лише за якість, але й за грайливий цікавий дизайн. До команди, що створила продукт входять бренд-менеджерка Олена Марковська, керівниця напряму Валерія Марфут, директорка департаменту Галина Ободець.

В категорії Men’s Toiletries (Чоловічі туалетно-косметичні засоби) першість здобула парфумована вода Fabien Marche Alchimiste AbO9 Amber, яку також відзначили за аромат і концепцію пакування. Над створенням цього проєкту працювали бренд-менеджер Максим Сургай, керівниця напряму Наталія Білько, директорка департаменту Галина Ободець.

У 2024 році на International Salute to Excellence Awards було представлено понад 550 проєктів від 72 ритейлерів з 23 країн світу. До складу журі увійшли авторитетні представники роздрібної торгівлі, виробництва, маркетингу та торгової журналістики. Продукцію вони оцінювали за  співвідношенням ціни та якості, концепцією і дизайном пакування.

«EVA лишається єдиною національною компанією сфери ритейлу, яка вже 7-й рік представляє Україну на цих конкурсах. Пишаюся тим, що професійність нашої команди дозволяє скласти достойну конкуренцію міжнародним ритейлерам і щороку виборювати визнання, представляючи свої проєкти прискіпливим командам міжнародних суддів. Приємно отримувати високі оцінки експертів світового рівня, проте найбільшим визнанням для нас лишається вибір та тривала любов вимогливого українського споживача»,підсумувала директорка департаменту власних торгових марок ТОВ «РУШ» (Eva та Eva.ua) Галина Ободець.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку