Акція лояльності Гусь Призолов об’єднала коаліцію з понад 2000 магазинів

Акція лояльності Гусь Призолов об’єднала коаліцію з понад 2000 магазинів

04.06.2024 10:30
  1209
rau

Акція лояльності Гусь Призолов стала справжнім феноменом. Вже у перші три тижні було продано 90% накладу “майже золотих” яєць у понад 2000 магазинах коаліції по всій країні. Мобільна гра “Гусь Призолов” очолила топ-чарт завантажень безкоштовних ігор як в iOS, так і в Android.

Фани Гуся відкрили понад 700 000 подарунків у грі. А у реальному житті кілька сотень щасливчиків знайшли золоті прикраси від Укрзолото.

Топ-100 гравців з найвищим рейтингом вже оголошені і зовсім скоро вони отримають цінні суперпризи, а саме: ноутбук, смартфони, телевізори, ігрові консолі, планшети, смарт-годинники та інші. Слідкуйте за оновленням інформації у розділі новини на сторінці організатора акції Art Nation Loyalty. Акція лояльності  Гусь Призолов подарувала не лише години захопливого геймплею, але й шанс виграти цінні подарунки та суперпризи, які назавжди запам’ятаються.

Нагадаємо, що акція тривала у мережах: Varus, Наша Ряба, Українське Курча, М’ясомаркет, Аптека Доброго Дня, 1СА Аптека, Сім23, Сімі, Вдало, Alma, Копійка, Грош, Пан Економ, Їжак, Амбар, Апельмон, Dmart, Ta-Da!, ЛотОК, Україночка, Веселка, Тайстра, Vodafone, Файно Маркет, Полісся продукт. Загалом у кампанії взяло участь понад 2000 магазинів коаліції мереж. 

Мобільна гра, золоті яйця, щирі посмішки та щедрі призи – ось рецепт неймовірної пригоди, яка стала справжнім святом для сотень тисяч українців.  

Тому компанія Art Nation Loyalty разом з партнерами оголошують про продовження призопаду від Гуся – міжсезон 1.1. Цього разу організатори підготували нові призи та розширили рейтинг переможців до топ-300. 

За кожні 100 грн у чеку або за покупку товарів партнерів, які позначені спеціальними цінниками, покупці отримують можливість придбати сашет з карткою за акційною ціною – 3 грн. QR-кодом-ключ з картки відкриває золоті подарунки в мобільній грі “Гусь Призолов”. І саме там заховані привабливі подарункові сертифікати від партнерів: Фокстрот, Лібраріум, Віват, Канцелярія!, ТОМ, Територія мінімальних цін, Englishdom, All Right, Elfa Shop та інших.

І це ще не все. Кожен має шанс потрапити у топ-3 гравців Гусь Призолов та отримати суперпризи: смарт-годинник Apple, зарядну станцію Bluetti та робот-пилосос Ecovacs Deebot. Ще 20 рандомних переможців з топ-300 отримають зарядну станцію Anker.

Акцію продовжує підтримувати EasyPay  — найбільший платіжний сервіс в Україні. Тож шукайте QR-коди під час оплати послуг в акційних категоріях у понад 23 000 терміналах самообслуговування EasyPay, Express і «Добра каса» по всій території країни або отримуйте за оплати на сайті та в застосунку партнера. 

Кампанія триватиме з 4 червня до 30 липня у мережах магазинів: Наша Ряба, Українське Курча, М’ясоМаркет, Аптека Доброго Дня, 1СА Аптека, мережі Сім23, Сімі, Тайстра, Копійка, Апельмон, ЛотОК, Веселка, Ta-Da!, Vodafone та інших.

Увага! Терміни проведення та умови акції можуть відрізнятися в залежності від мережі магазинів.

Детальну інформацію можна отримати на сайті goose.gift  або у магазині конкретної мережі.

Довідка. Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту. Створює унікальні продукти та інтегрує елементи гейміфікації в щоденне життя клієнтів українських та міжнародних ритейлерів.

Art Nation Loyalty – фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку