MВM та Сільпо: інноваційний формат shop-in-shop для комфорту покупців (+фото)

MВM та Сільпо: інноваційний формат shop-in-shop для комфорту покупців (+фото)

31.05.2024 04:34
  1377
rau

МВМ My Home, динамічно розвиваючий український бренд, який пропонує якісні товари для дому, та одна з найуспішніших мереж супермаркетів України Сільпо, розпочали співпрацю в рамках нового формату shop-in-shop.

Формат shop-in-shop є інноваційним та перспективним. Він пропонує багато переваг, як для ритейлерів, так і для клієнтів.

Новий проєкт полягає у тому, що в супермаркетах Сільпо з’являться спеціально обладнані зони МВМ My Home, де покупці зможуть  ознайомитись із широким спектром товарів для дому, не виходячи з супермаркету. Це дозволить економити час та сили, а також зручно поєднувати покупки продуктів харчування з придбанням товарів для облаштування будинку.

Перші зони shop-in-shop МВМ My Home відкрились в супермаркетах Сільпо у столичних ТРЦ Lavina Mall, ТЦ Аркадія за адресою Борщагівська, 154 А, а в ТРЦ РайOn з’явиться вже в найближчий час.

Ця колаборація є прикладом інноваційного підходу до роздрібної торгівлі, який робить покупки більш комфортними та зручними для гостей супермаркету.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  75
Усі новини ринку