Яна Донченко, Пчілка маркет: Для нашої мережі благодійність є важливою частиною діяльності
Як мережа Пчілка маркет разом з партнером створили благодійний проєкт, не мають окремої команди, проте справляються внутрішніми силами команди. А також про результати його роботи за вісім місяців.
За дослідженням консалтингової компанії Deloitte в Україні, у повномасштабну війну донати для українців стали майже такими ж популярними, як харчові продукти – 92% громадян країни донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій, і третина з них робить це систематично.
Щоб допомогти ЗСУ наблизити перемогу нашої країни, український ритейл створює благодійні ініціативи. Менеджер зі зв’язків з громадськістю Пчілка маркет Яна Донченко в колонці для RAU розповіла, як разом з партнером започаткували проєкт «Бойова Пчілка», допомагають співробітникам, які наразі служать, та іншим підрозділам, які цього потребують.
Про те, як започаткували проєкт та перші результати
Для нашої мережі благодійність є важливою частиною діяльності. До створення проєкту «Бойова Пчілка» ми активно співпрацювали з фондом «Киян» і допомагали дітям. Також надавали гуманітарну допомогу ВПО та займалися точковою допомогою військовим. Але з плином часу ми відчували суттєву потребу у створені чогось більшого. Коли наші партнери – П’ятий канал – запропонували зробити спільну благодійну акцію, ми зрозуміли, що це саме те, що ми шукали.
«Бойова Пчілка» стала для нас вкрай важливим проєктом, в розвиток якого наша команда з радістю вкладає свої сили.
Проєкт стартував 1 вересня 2023 року, тобто вже триває вісім місяців. За цей час ми провели вісім зборів та наразі триває дев’ятий – збираємо на чотири дрони та вже маємо запити від хлопців, які дуже хочемо закрити якнайшвидше.
До нас звертаються всі, хто має потребу. Із наявних запитів формується черга. І в порядку цієї черги ми купуємо та відправляємо нашим бійцям потрібне обладнання.
Загалом ми вже придбали та передали на фронт дрони та акумулятори, пікап для евакуації, старлінки, антидронові рушниці, квадроцикл з причепом, мікроавтобус та обладнання для зв’язку.
Про команду проєкту
Проєкт не має окремої команди, ми справляємося власними силами. Вся наша команда з великим ентузіазмом підхопила ідею акції, і всі з радістю докладають зусилля до її реалізації. «Бойова Пчілка» не є чимось складним для нас, ми пишаємося цим проєктом, він нас надихає. Також велику частину роботи виконують наші партнери – П’ятий канал. Вони займаються пошуком необхідної техніки, придбанням та відправкою її до військових.
Ми купуємо техніку, як збирається потрібна сума. Одна заявка може закриватися кілька тижнів, а може і понад місяць.
Про те, як взяти участь
Стати учасником благодійного проєкту – легко, достатньо купити піцу чи каву в нашій мережі. Піцу можна придбати в 29 магазинах з 36, а каву – в 35 з 36. П’ять гривень з кожної піци та гривня з кожної кави йдуть на проєкт «Бойова Пчілка». Також ми маємо банку для донатів, знайти її можна в наших соціальних мережах, в додатку та на сайті. Вона відкрита для всіх, хто має бажання долучитися.
Чому саме обрали каву та піцу? Ці позиції завжди були популярними в нашій мережі та й з часом ця тенденція не змінюється. До того ж ми зацікавлені у тому, щоб скоріше закривати нагальні потреби наших захисників, тому при виборі позицій для участі в акції обирали найпопулярніші. І можемо точно сказати, що наші покупці з радістю долучаються до благодійної акції.
Про інформування клієнтів
Ми часто нагадуємо нашим покупцям про благодійну акцію. Про ініціативу «Бойова Пчілка» можна прочитати в наших соціальних мережах, на сайті, у додатку, біля кожного кафетерію є плакати з деталями благодійної акції, в магазинах можна почути аудіо із закликами доєднатися, також про ініціативу розповідають наші партнери – П’ятий канал – у телесюжетах, соціальних мережах та YouТube-каналі.
Про співробітників мережі Пчілка маркет, які служать в ЗСУ
У нас є співробітники, які служать в лавах ЗСУ. Звичайно, робочі місця за ними закріплені. Кілька зборів, а саме на пікап та антидронові рушниці, були зроблені для наших колег, які захищають країну в гарячих точках. Також ми збираємо та відправляємо посилки за їхніми запитами (гуманітарна допомога, термоустілки і таке інше). Минулого року у нас проходила акція «Малюнок захиснику», ми пригощали діток морозивом, а вони робили малюнки, які потім ми відправили на фронт, в тому числі нашим колегам, які там знаходяться.
Тож наразі проєкт «Бойова Пчілка» дає прекрасні результати, і ми дуже вдячні кожному, хто долучається. У майбутньому, можливо, будемо переглядати умови проєкту.