Мережа ресторанів Lviv Croissants отримала номінацію на Оскар у сфері ліцензування
Мережу ресторанів Lviv Croissants та агенцію Nerd agency (film.ua) номінували на престижну міжнародну нагороду Licensing International Excellence Awards за ліцензійну колаборацію з мультфільмом «Мавка. Лісова пісня».
У Лас-Вегасі (США) відбулося вручення престижної міжнародної премії Licensing International Excellence Awards. Мережа Lviv Croissants та агенція Nerd (film.ua Group) потрапили у фінал номінації Best Licensed Promotion за ліцензійну колаборацію з брендом «Мавка. Лісова пісня».
Це перший випадок в історії, коли українська компанія була номінована на міжнародну премію в індустрії ліцензування за просування саме українського ліцензійного продукту. Нагородження відбулося напередодні найбільшої у світі виставки з ліцензування Licensing Expo. За нагороду в номінації Best Licensed Promotion також змагалися: британська мережа готелів Langham Hotels з ведмедиком Паддінгтоном, мережа супермаркетів 7-Eleven у Таїланді в колаборації з Міньйонами, американський виробник сніданків Kellogg’s в партнерстві з коміксами Peanuts та програма McDonald’s Happy Meal з брендом Squishmallows. Цього року перемогу здобули 7-Eleven.
“Ліцензування – це потужний маркетинговий інструмент, який використовують як великі міжнародні корпорації, так і локальні компанії, – каже Юлія Князик, маркетинг-директорка Lviv Croissants. – Для нас це був новий досвід, і ми пишаємося, що з першої спроби здобули номінацію на “Оскар” у галузі ліцензування. Такого в Україні ще ніхто не робив! Дякую партнерам з агенції Nerd за спільну роботу і багато креативу”.
Колаборація Lviv Croissants з мультфільмом «Мавка. Лісова пісня» тривала із серпня 2023 року до квітня 2024-го. У цей період фасади ресторанів Lviv Croissants в Україні та Польщі були прикрашені персонажами Всесвіту Мавки, у меню з’явилися тематичні круасани та напої, було розроблено дизайн брендованої упаковки, а за QR-кодом на стаканчиках можна було підтримати БФ “Діти Героїв”, який опікується дітьми, які втратили батьків, захищаючи Україну.
Також Lviv Croissants розіграли 10 грантів на здійснення дитячих мрій та провели масштабні сімейні свята в Києві та Львові за участю української акторки Наталки Денисенко (голос Мавки). У прикасовій зоні продавались ліцензійні товари з Мавкою, у соцмережах з’явилися VR-маски з пейзажами з мультфільму, були проведені крос-акції зі Sweet.TV, Bolt Food та телеканалом 1+1, у рамках яких були розіграні тематичні сувеніри “Мавка”.
«Licensing International Excellence Awards – це наче олімпійські ігри у сфері ліцензування. Головна премія, яку найскладніше отримати через величезну конкуренцію. Вперше в історії український кейс номіновано на Excellence Awards. Найприємніше, що всі учасники проєкту українські: і бренд “Мавка”, і пекарні Lviv Croissants, і агенція Nerd. Це важлива сходинка, щоб Україну сприймали як цікавий самостійний ринок в ліцензуванні брендів», – прокоментувала Тетяна Рубан, директорка Nerd agency.
У квітні 2024 року ліцензійний проєкт Lviv Croissants і «Мавка. Лісова пісня» також став фіналістом міжнародної премії Bologna Licensing Awards.
Довідка. Lviv Croissants – міжнародна франчайзингова мережа ресторанів, яка спеціалізується на виготовленні свіжоспечених круасанів із ситними та солодкими начинками. Налічує 168 пекарень в Україні та 11 у Польщі. За результатами 2023 року, №1 у рейтингу Forbes за кількістю закладів в Україні.
Licensing International Excellence Award – найвища світова нагорода, що відзначає найкращі кейси в індустрії ліцензування брендів з усього світу з 1986 року. Нагородження відбувається щороку в Лас-Вегасі (США) та привертає увагу до інновацій та досягнень ліцензійної спільноти.
Nerd agency – ліцензійна агенція в складі film.uaGroup, що управляє міжнародними правами на бренд «Мавка. Лісова пісня», а також ексклюзивно представляє в Україні бренди «Хоробрі Зайці», «Робокар Полі», «Довбуш», Gorjuss, «Конотопська відьма» тощо.
“Мавка. Лісова пісня” – український повнометражний анімаційний фільм студії Animagrad (film.ua Group), що вийшов на екрани у 2023 році та отримав надзвичайну популярність. Мультфільм демонстрували на великих екранах у 148 країнах, загальний світовий касовий збір перевищив $21 млн. Фільм озвучено мовами 32 країн. Бренд “Мавка” на основі мультфільму орієнтується на дітей віком 4-14 років та жінок. З Мавкою випущено майже півтисячі найменувань продуктів, забрендовано тематичні локації, створено театралізоване шоу.