Спільна ініціатива Аврора та Абанк: кешбек 5% від вартості виробів

Спільна ініціатива Аврора та Абанк: кешбек 5% від вартості виробів

08.05.2024 01:00
  1262
rau

Оголошена 26 лютого ініціатива «Зроблено в Україні» стимулювала виробників і ритейлерів до розробки власних стратегій та пропозицій. Та поки хтось починає з маркування українських товарів на полицях, в мережі мультимаркетів Аврора вже з 2 квітня діє партнерський проєкт, корисний і виробникам, і споживачам.

У рамках спільної ініціативи компаній Аврора та Абанк покупцям надана можливість отримувати 5% кешбек від вартості виробів, позначених в мережі дискаунтера спеціальним логотипом на ціннику (за умови оплати карткою Visa від Абанку). 

В мережі Аврора мультимаркет особливу увагу приділяють українській продукції та підтримці вітчизняних підприємців вже давно: їхні товари позначаються у магазинах цінниками та шелфтокерами ще з 2022 року.

Зараз на полицях мережі понад 50% товарів є продукцією від українських виробників і постачальників. А у контексті участі в ініціативі «Зроблено в Україні» компанія робить акцент на цих товарах у своїх соцмережах, інформацію про походження виробів надають цінники, POS-реклама у торгових залах, сканери-аврорчики. Таких пристроїв у мультимаркетах працює 23 000, й щодня вони на запит покупців здійснюють 20 млн сканувань. 

Отже, спільний проєкт Аврора, Абанк та Visa вже реалізується повною мірою й може звітувати про результати першого місяця роботи. За квітень 2024 року: 

  • Кількість чеків з кешбеком за українські товари у мережі Аврора з карткою Visa від Абанку – 107 251 шт.
  • Загальна сума кешбеку, нарахована покупцям, склала — 549 932.42

Промоакція триває до 31.05.2024. Детальні умови можна переглянути на сайті банку a-bank.com.ua/avrorapromo та на сайті avrora.ua

«Аврора завжди активно взаємодіяла з українськими виробниками — від великих підприємств до місцевих виробників. Наразі наша співпраця та підтримка українського бізнесу має ще більше значення. Тому ініціатива з кешбеком — це ще один спосіб взаємопідтримки українців. Пишаємося результатами та продовжуємо працювати у цьому напрямку», — прокоментував результати першого місяця реалізації проєкту генеральний директор мережі мультимаркетів Тарас Панасенко.

«Абанк одразу помітив перспективу ініціативи «Зроблено в Україні», оскільки це можливість розвивати та просувати українське. Саме тому ми перші запустили подібну ініціативу з Аврора. Промоакція з кешбеком відкрила можливість для українців активніше знайомитись з українським виробником, обирати українське, і повертати за це гроші»,  – поділився враженням про результати співпраці заступник голови правління Абанк Євген Зайченко.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку