
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Андрій Жук виступив на головній сцені заходу Workd Retail Congress і розповів про стан українського ритейлу, виклики та особливості роботи бізнесу в умовах повномасштабної війни.
Серед головних тез виступу:
“Порівняно з довоєнною кількістю відкритих торгових точок (було 17 396), нинішня кількість працюючих магазинів на 4% більша (а це 18 134). Ці дані свідчать про те, що ми не тільки вижили, але й адаптували бізнес до нових реалій, український ритейл розвивається та зростає, незважаючи ні на що”, – йдеться у промові Андрія Жука.
Своїм виступом голова Асоціації відкрив сесію під назвою “Як почути голос роздрібної торгівлі: глобальні асоціації роздрібної торгівлі”.
У панельній дискусії також взяли участь світові лідери галузі:
«Під час зустрічі та панельної дискусії, що проходили в закритому форматі, я мав можливість особисто поспілкуватися з керівниками профільних асоціацій найбільших світових економік. Це важливо для подальшого розвитку на всесвітній арені Українського ритейлу та просування товарів вироблених в Україні. Також це налагодження зв’язків для виходу нових міжнародних ритейлерів в Україну, які зараз ретельно розглядають цю можливість», – акцентував Андрій.
Лідери світових асоціацій роздрібної торгівлі говорили про стан глобального клімату для ритейлу та відносини з урядами, про складні умови, зважаючи на цьогорічні виборчі процеси у більшості країн світу, а також про відносини між галуззю та глобальними урядами.
Серед української делегації були присутні Тетяна Бурда, співзасновнця Invogue Fashion Group та Владислав Бурда, СЕО RedHead Family Corporation, а також Тетяна Карлова, CEO Invogue Fashion Group.
Щорічний конгрес збирає ключових лідерів галузі для обміну інноваційними ідеями та стратегіями. Участь Асоціації ритейлерів України у цьому заході підкреслює непохитну стійкість та здатність українського ритейлу розвиватися всупереч усім викликам.