Компанія «Мама, ну купи» шукає партнерів
Компанія “Мама, ну купи” розглядає нові можливості для партнерства та запрошує ритейлерів до співпраці.
Компанія спеціалізується на продажу дитячих сюрприз-боксів через вендингові автомати, які швидко набирають популярність на українському ринку.
У 2022 році компанія увійшла до списку перспективних компаній за версією журналу Forbes. Крім того, у 2023 році вона стала членом Асоціації ритейлерів України. Автомати “Мама, ну купи” розташовані у популярних торгових центрах, дитячих кімнатах, супермаркетах та інших місцях. Модель бізнесу змушує компанію постійно шукати доступну оренду, одним з основних підходів у цьому випадку є суборенда.
Компанія вже співпрацювала у форматі суборенди з такими гравцями як Auchan, Сільпо, Fly Kids, Neopolis, Galaxy Park, Дитяча Планета, зоопарк “12 місяців” та іншими.
“Коли до мене звернулася Нова пошта з пропозицією про партнерство, щоб ми ставали у їхніх відділеннях свої автомати на умовах суборенди, я зрозумів, що ми можемо так працювати з будь-яким роздрібним бізнесом, – пояснює засновник компанії “Мама, ну купи” Віктор Оношко. – Наші клієнти — це діти, тому якщо на вашій локації бувають діти, то ви точно підходите для співпраці. Допомагаймо один одному у розвитку українського бізнесу”.
Якщо вас зацікавило наше партнерство — пишіть у Telegram за посиланням або телефонуйте за номером +380967190670 (Яна, операційний директор “Мама, ну купи”).