
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Компанія “Мама, ну купи” розглядає нові можливості для партнерства та запрошує ритейлерів до співпраці.
Компанія спеціалізується на продажу дитячих сюрприз-боксів через вендингові автомати, які швидко набирають популярність на українському ринку.
У 2022 році компанія увійшла до списку перспективних компаній за версією журналу Forbes. Крім того, у 2023 році вона стала членом Асоціації ритейлерів України. Автомати “Мама, ну купи” розташовані у популярних торгових центрах, дитячих кімнатах, супермаркетах та інших місцях. Модель бізнесу змушує компанію постійно шукати доступну оренду, одним з основних підходів у цьому випадку є суборенда.
Компанія вже співпрацювала у форматі суборенди з такими гравцями як Auchan, Сільпо, Fly Kids, Neopolis, Galaxy Park, Дитяча Планета, зоопарк “12 місяців” та іншими.
“Коли до мене звернулася Нова пошта з пропозицією про партнерство, щоб ми ставали у їхніх відділеннях свої автомати на умовах суборенди, я зрозумів, що ми можемо так працювати з будь-яким роздрібним бізнесом, – пояснює засновник компанії “Мама, ну купи” Віктор Оношко. – Наші клієнти — це діти, тому якщо на вашій локації бувають діти, то ви точно підходите для співпраці. Допомагаймо один одному у розвитку українського бізнесу”.
Якщо вас зацікавило наше партнерство — пишіть у Telegram за посиланням або телефонуйте за номером +380967190670 (Яна, операційний директор “Мама, ну купи”).