Новини drogerie&health: EVA, Kiko Milano, D.S., АНЦ та інші
Відкриття преміального формату магазинів EVA, нові торговельні точки італійського бренду Kiko Milano, підсумки роботи в 2023 році аптечних мереж D.S. і АНЦ та інші новини сегмента товарів для краси й здоров’я.
Новий преміальний магазин EVA Beauty в ТРЦ Respublika Park
В грудні в ТРЦ Respublika Park відкрився новий преміальний формат провідного drogerie-оператора України EVA – EVA Beauty, площею 700 кв. м. Відмінність від інших форматів в абсолютно новому дизайні та розширеному асортименті більш високого сегменту.
«Дизайн дійсно вражає – сучасне торгове обладнання у чорно-білих кольорах, дуже стильна навігація з градієнтною підсвіткою, креативні брендовані зони та лаконічна, але дуже стильна касова зона. А ще багато інших цікавих елементів декору, промозон та якась зовсім космічна зона MakeUp у центрі торгового залу. У магазині з’явилася навіть невелика зона бренду Dyson, яка привертає до себе увагу більшості покупців. Збереглися майже всі спеціалізовані зони з інших форматів мережі, а деякі, на кшталт «Центру здоровʼя шкіри» навіть значно розширилися», – поділився враженнями керуючий партнер Retail.Pro Артем Ретін в дописі на своїй сторінці в Instagram.
Результати роботи мережі АНЦ в 2023 році
СЕО мережі аптек АНЦ Микола Щербина в інтерв’ю Forbes розповів, що за рік відкрили 149 нових аптек та 13 точок відновили на деокупованих територіях, переважно в Херсоні. Також в грудні кількість щомісячно активних клієнтів повернулася на рівень січня 2022 року – понад 3,5 млн клієнтів на місяць. Частка e-commerce вже досягла 30% в продажах, а до 80% усіх інтернет-замовлень ідуть через Tabletki.ua.
Також мережа АНЦ тогоріч розвивала і продовжить це робити в 2024 році лікомати – автоматизовану систему видачі та оплати онлайн-замовлень. Наразі вони працюють в понад 100 аптеках по всій Україні.
Також мережа аптек АНЦ стала переможцем найпрестижнішої нагороди бізнесу, фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2023. Фестиваль-конкурс обирає серед брендів та компаній України кращих з кращих, а переможець визначається лише один, за результатами досліджень міжнародної компанії IPSOS.
Нові магазини Kiko Milano
На початку січня ТРЦ ПортCity Луцьк вітав нового оператора – магазин італійського косметичного бренду Kiko Milano. Точка розташувалася на першому поверсі та зайняла площу 90 кв. м.
А в березні 2024 року очікується відкриття нового магазину Kiko Milano в ТРЦ Lubava (Черкаси), площею 58,2 кв. м. Відомо, що девелоперська компанія Budhouse Group вже підписала договір.
Нагадаємо, на українському ринку італійський бренд представляє компанія Intertop Ukraine, а магазини також є у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, Одесі та Івано-Франківську.
Колаборація мережі аптек Подорожник та АТБ
Найбільша мережа аптек України Подорожник розпочала співпрацю з лідером продуктового рітейлу – мережею супермаркетів АТБ. Тепер клієнти супермаркету, в яких є картка АТБ, отримують 5% знижки на покупки в аптеках Подорожник по всій Україні. Знижка діє при кожній покупці в аптеці з 15.01.2024 до 05.06.2024 року.
Новий Blisk в Хмельницькому
На початку лютого плюс одна крамничка в мережі Blisk в Хмельницькому за адресою: вул. Зарічанська, 3/2. Нагадаємо, мережа швидко розширюється і наразі представлена в 16 регіонах України.
Підсумки роботи мережі аптек D.S.
Під вивіскою Аптека D.S. працюють без малого 400 закладів у понад 100 містах 16-ти областей України. На своєму сайті мережа аптек D.S. поділилася успіхами роботи в 2023 році. З основного:
- У деяких містах розпочато співпрацю із сервісом доставки Glovo;
- Компанія запустила новий сервіс для клієнтів – чат-бот D.S. у двох популярних месенджерах Telegram і Viber;
- Мережа аптек D.S. налагодила партнерство з онлайн-платформою «Лікар Онлайн». Це український сервіс дистанційних консультацій висококваліфікованих лікарів;
- У 2023 році картку клієнта зареєстрували 175 000 осіб – як у чинних, так і в нових аптеках мережі, що розпочали минулоріч роботу, зокрема, на Львівщині, Закарпатті, Поділлі, Хмельниччині, Тернопільщині, Франківщині, Волині, Київщині, у Миколаївській і Житомирській областях;
- До мережі приєдналися сім нових аптечних закладів франчайзі.
Brocard відновив роботу в ТРЦ Сонячна Галерея
8 січня російські окупаційні війська здійснили чергову ракетну атаку по Україні та влучали в ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі. Але вже на початку лютого після проведення необхідних перевірок щодо стану безпеки об’єкта відбулося відновлення роботи у частині, яка зазнала незначних пошкоджень. А 7 лютого відновив роботу і магазин Brocard. Про це мережа повідомила на своєму сайті.
В Лінії магазинів EVA підбили підсумки роботи в 2023 році
СЕО ТОВ «Руш» (магазини EVA та сайт EVA.UA) Ольга Шевченко розповіла, що з початком війни частина людей змінила регіон проживання та багато поїхали за кордон. Проте з’явилися нові клієнти і загалом в листопаді 2023 року навіть зафіксували 1% приросту, тому в підсумку в 2023 році в транзакціях втратили всього 6,5% в порівнянні з довоєнним 2021 роком.
Також в 2023 році відкрили 59 магазинів. Асортимент інтернет-магазину розширили до 100 000 SKU та тепер це «Гіпермаркет краси», в якому є тематичні простори для зручності вибору клієнтів. Продажі онлайн склавдають понад 10% у загальній виручці мережі.
В мережі також виділяють такі тенденції:
- Клієнти переорієнтуються на товари більш доступного цінового сегмента;
- Наразі не має позитивних прогнозів щодо категорії дитячих товарів;
- Проте попит на косметику та парфумерію не зник.
Мережа «Аптека 9−1−1» приєдналася до Асоціації ритейлерів України
«Аптека 9−1−1» – одна з найбільших аптечних мереж України – стала членом Асоціації ритейлерів України. Нагадаємо, мережа вже 27 років працює задля підтримки та здоров’я українців та нараховує понад 1500 аптек у 490+ населених пунктах.