Мережа EVA запустила рекламну кампанію до Дня закоханих

Мережа EVA запустила рекламну кампанію до Дня закоханих

13.02.2024 01:35
  1122
rau

В EVA та на EVA.UA стартувала рекламна кампанія до Дня закоханих – Love Season зі слоганом «Подарунки для неї. Для нього. Для себе».

EVA не вперше запускає кампанію, що стартує напередодні Дня закоханих і триває до березня. Цього разу для неї обрали яскраве, максимально лаконічне візуальне оформлення, бо основний акцент зробили не на картинку, а на звук. Родзинкою, душею та голосом кампанії став молодий український акапельний гурт Seasons.

«Ми дуже любимо реклами-маніфести, багаторівневі повідомлення, де під одними сенсами ховаються інші, і все таке. Але, будьмо чесними, складного зараз і так багато. Тож коли тебе переповнює купа питань, так хочеться, щоб хоч на якісь із них знайшлась проста відповідь. Для тих, хто переймається пошуком подарунків та найцікавіших знижок на товари для неї, для нього й для себе, така відповідь є. Я б навіть сказала Є-ВА», – прокоментувала заступниця директора з маркетингу EVA та EVA.UA Василина Петлицька.

Ідею кампанії Love Season для лідера українського дрогері-ритейлу запропонувала та втілила креативна агенція Oversize Agency.

«Нашим завданням було не ускладнювати вже і так складний процес пошуку подарунків, а донести зрозумілий меседж – подарунки в EVA! В хід пішов випробуваний часом, простором, та навіть самим Морганом Фріманом рекламний прийом – пісня. Залучивши акапельний гурт та додавши нотку дитячої ностальгії, ми створили милозвучну кампанію, присвячену всім закоханим по вуха шукачам подарунків», – розповів Тарас Боровик,  креативний директор та співзасновник Oversize Agency.

«Ми зібрали всі механіки на спеціальній тематичній сторінці. А щоб у безлічі варіантів було легше зорієнтуватись, створили там окремі розділи «Для неї», «Для нього», «Ідеальний аромат», «Для романтичного вечора» тощо. Сподіваємось, що в період  Love Season всі отримуватимуть лише бажані подарунки та позитивні емоції», – підсумував керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.

В офлайн-магазинах EVA період Love Season триватиме до 28 лютого. «Проте це – лише перша хвиля. Адже лонч виявився настільки вдалим, що ми вже готуємо продовження і нову пісеньку з нагоди настання весни», – анонсувала Василина Петлицька.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку