Як варто будувати брендинг у соціальних мережах – поради UAmaster

Як варто будувати брендинг у соціальних мережах – поради UAmaster

01.02.2024 08:45
  1633
Костянтин Симоненко

Фахівці Digital-агенції UAmaster в своєму блозі розповіли про важливість брендингу в соціальних мережах як потужного маркетингового інструменту. А також дали поради як краще його використовувати та покращувати соціальний брендинг компанії. RAU пропонує основні тези.

Для сучасного бізнесу присутність у соціальних мережах вже стала необхідною вимогою. Оскільки соціальний профіль компанії часто є першою точкою контакту з клієнтами, він напряму впливає на сприйняття бренду. Тому брендинг у соціальних мережах вимагає ретельного підходу, послідовності та довгострокових зобов’язань.

Основні аспекти брендування у соціальних мережах

Стратегія брендування в соцмережах має функціонувати як компонент загальної стратегії бренду, але з урахуванням факторів, притаманних виключно соціальним мережам. Одними з найважливіших елементів такої стратегії є наступні:

Ідентичність бренду. Власне, це те, як бренд відображається на різних платформах. Візуальні елементи, включають логотипи, кольорову палітру, шрифти та загальний візуальний підхід.

Голос бренду. Tone of voice бренду має відповідати його цінностям та меседжам і промовляти до цільової аудиторії. Його треба адаптувати залежно від соціальної платформи, але в основі має бути послідовність і впізнаваність.

Контент-стратегія. Розробка контент-стратегії має визначити, які типи, формати і теми контенту найбільше відповідають голосу, тону і меседжу бренду.

Залучення аудиторії. Потрібно взаємодіяти з аудиторією, щоб розвивати емоційний зв’язок і робити це в тональності та голосі вашого бренду. Ключовим фактором тут є послідовність. Від візуальної ідентичності, голосу та тону до того, як бренд взаємодіє зі своїми підписниками та історій, які він розповідає. Важливо створити цілісну присутність бренду, яку аудиторія може впізнати та якій довіряє.

Чому брендування має значення

Активність у соцмережах може суттєво впливати на формування сприйняття та ставлення до бренду. Що впливає на залучення та конвертацію нових клієнтів, створення лояльності до бренду, залучення нових співробітників і, зрештою, збільшення прибутку. Вперше натрапивши на сторінку бренду зацікавлений споживач “копає” в його профілях, перш ніж вирішити, чи варто підписатися або відвідати сайт компанії.

Але щоб виділитися в надзвичайно конкурентному середовищі, необхідно правильно розробити свій бренд. Люди повинні зрозуміти, хто є вашим брендом, які у вас цінності, яке ваше послання, і чому вони повинні вам довіряти. Гарний, послідовний брендинг у соцмережах є одним з найефективніших інструментів для формування впізнаваності бренду.

Базові кроки створення бренду в соціальних мережах

Знання своєї аудиторії. Треба прагнути зрозуміти демографічні дані, інтереси, бажання та проблеми своєї аудиторії, оскільки це визначає який контент створювати та як спілкуватися.

Опис бренду. Повинен бути чіткий та послідовний візуальний образ в соцмережах. Він має базуватися на наявних матеріалах бренду, але з коригуваннями там, де це необхідно. Оскільки він повинен відповідати характеристикам конкретних платформ і поведінці та уподобанням користувачів соціальних мереж. Це також визначатиме, який контент ви створюєте та як він набуває життя.

Пошук правильного голосу бренду. Для цього варто визначитися, яким буде спілкування: дружелюбним і неформальним чи більше професійним та формалізованим. А також чи можливо використовувати сарказм та робити жарти. Чи більше бренд акцентується на розвагах споживачів, чи на їхньому інформуванні та навчанні. Після визначення ідеального тону бренду, варто дотримуватися його в усіх аспектах діяльності – від контенту до коментарів.

Розумний вибір платформи. Малоймовірно, що ваша аудиторія буде активною на кожній окремій платформі соціальних мереж. Тому варто вибрати тільки ті, де аудиторія буде найактивніша. Для цього достатньо зрозуміти, чи платформа відповідає цінностям вашого бренду, його історії, ідентичності та тону голосу.

Розробка контент стратегії. Виходячи з інтересів та проблем цільової аудиторії, разом з ідентичністю та голосом бренду, розробіть план для типів контенту, які будуть створюватися. Можна експериментувати з різними типами та форматами контенту, щоб зберегти свіжість і побачити, що резонує з вашою аудиторією.

Моніторинг і коригування. Розбудова бренду в соціальних мережах – це постійний процес. Тому для резонансу з аудиторією треба моніторити продуктивність комунікації та реакцію людей на присутність компанії в соцмережах. Постійного аналізу потребують рівень залученості, разом із більш якісними показниками, такими як коментарі аудиторії. Відповідно коригуйте свій підхід, концентруючись на тому, що працює найкраще. Можливо певний тип сторітелінгу залучає вашу аудиторію найкраще, або навпаки – якийсь із шрифтів бренду недостатньо розбірливий у соціальних мережах.

Вісім порад, як покращити брендинг

  1. Будьте в курсі трендів

Важливо знати про останні зміни в алгоритмах і про те, на чому зосереджені соціальні аудиторії в даний момент часу. Використовуючи тренди в соцмережах, можна показати аудиторії, що ваш бренд заслуговує на довіру, є авторитетним та обізнаним. А зрозумівши, як працює алгоритм, ви переконаєтеся, що люди дійсно бачать ваш контент – і взаємодіють з вашим брендом.

  1. Будьте людиною

Спробуйте гуманізувати свій бренд. Користувачі не зацікавлені в тому, щоб їхній досвід псували бренди, які не заслуговують на довіру і намагаються їм щось продати. Аби показати людську сторону вашого бренду та полегшити автентичне з’єднання з клієнтами, можна, наприклад, коментувати трендові теми, відзначаючи історії співробітників, або показати закулісний контент.

  1. Створіть посібник зі стилю

Послідовність є ключовим фактором –починаючи від візуального ряду і закінчуючи текстами. Одним з методів забезпечення узгодженості дій в команді є створення посібника зі стилю роботи в соцмережах. Де можна викласти всю важливу інформацію про те, що ви робите і чого не робите.

Це можуть бути бажані шрифти бренду, кольорова палітра та її використання, слова або терміни, тощо. Підтримуйте його як живий документ, який оновлюється на основі отриманих вдосконалень і змін у вашій стратегії бренду.

  1. Активно залучайте в свою мережу

Почніть зі своєї аудиторії, клієнтів та потенційних клієнтів. Відповідайте на їхні коментарі та запитання, а також проактивно взаємодійте з їхнім контентом, де це доречно. Аналогічно, визначте впливових осіб у вашій галузі або ніші, які добре узгоджуються з цінностями бренду, і почніть взаємодіяти з ними.

  1. Зосередьтеся на унікальному сторітелінгу

Щоб покращити брендинг у соцмережах, зосередьтеся на розповіді унікальних історій, які може розповісти лише ваш бренд. Спробуйте ділитися контентом, що висвітлює передісторію вашої компанії, її місію та цінності або реальних людей, які стоять за брендом. Саме автентичні історії найбільше резонують із соціальними аудиторіями.

  1. Оптимізуйте платформу

Кожна платформа має свої демографічні показники та очікування аудиторії, типи контенту та інші нюанси. Фокусуючись на тому, що працює на кожній платформі і оптимізуючи свою стратегію відповідно, можна підвищити ефективність. Наприклад, більше уваги розповідям про співробітників або компанії добре приділяти в LinkedIn, ділитись освітніми каруселями або привабливими зображеннями – в Instagram.

  1. Використовуйте UGC

Контент створений користувачами (User-Generated Content) став надзвичайно популярним серед брендів у соцмережах. Оскільки часто він є більш впливовим, ніж власний брендинг. Відгуки реальних клієнтів — це гарний спосіб продемонструвати, що ваш бренд живе своїм життям. Якщо клієнти створюють контент про компанію та її продукти чи послуги, варто розглянути можливість підсилення цього вмісту.

  1. Перегляньте дані

Щоб оцінити своє поточне становище, що працює, і що не працює, треба регулярно відстежувати показники. Наприклад, A/B тестування різних візуальних підходів чи повідомлень, щоб побачити, що дійсно працює. А потім визначитися, чи потрібно переоцінити бренд і тон голосу.

Загальний висновок

Брендування в соцмережах є важливою складовою будь-якої маркетингової стратегії. Як і сам бренд, стратегія брендування в соціальних мережах повинна постійно еволюціонувати, відповідаючи аудиторії та актуальному становищу в вашій галузі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку