Ганна Луковкіна, Всі. Свої: Виробники зашивають у вироби більше українських сенсів

Ганна Луковкіна, Всі. Свої: Виробники зашивають у вироби більше українських сенсів

30.01.2024 09:00
  2682
rau

Найбільший ТРЦ України Blockbuster Mall та Асоціація рітейлерів України організовують масштабний спецпроект серію інтерв’ю з топ-гравцями українського рітейлу.

Цього разу представники Blockbuster Mall поспілкувалися з Ганною Луковкіною, засновницею Всі. Свої — маркетплейсу українських брендів. Поговорили про тренд на українське, відкриття нових магазинів та плани на 2024 рік.

Кілька місяців тому ви давали інтерв’ю, де казали, що після початку повномасштабної війни тренд на українське отримав шалений попит. Яким є цей попит зараз, як ви відчуваєте ринок?

– Так, дійсно, попит на українське продовжує набирати обертів, і це неймовірно тішить. Адже наша команда була закохана в українські бренди ще задовго до того, як цей тренд виник. Дизайнери, ювеліри, керамісти, виробники меблів та свічок, фермери та винороби, крафтмейкери та майстри стали для нас цілим світом ще у 2015 році. Нам вдалося сформувати ком’юніті, яке попри будь-які виклики часу продовжує промотувати локальний продукт, вибудовувати новий ринок і викликати гордість за своє.

Сьогодні, навіть в умовах повномасштабної війни, ми можемо спостерігати не тільки підприємницький бум серед локальних виробників, а й величезну зацікавленість українців усім своїм. Війна змусила багатьох виробників переформатувати свої виробництва, шукати нові цікаві техніки, зашивати у свої вироби більше українських сенсів. Тобто, пропозиція на ринку стала значно більшою і різноманітнішою. Ринок продовжує жити і розвиватися. Маленькі крафтові виробництва перетворюються у впевнені великі бренди. Чи не щомісяця з’являються нові виробники, які надихаються Україною та надихають українців підтримувати своє.

Для всіх нас наразі суперважливо усвідомлювати, де ти купуєш, що ти купуєш і у кого ти купуєш. Це більше ніж питання моди. Це — громадянська позиція й демонстрація свідомого внеску в підтримку своєї країни. Певна, це тільки початок. І радію, що можу бути причетна до цього процесу.

А взагалі — українським виробникам наразі складно? В чому основні складнощі?

– Будь-якому бізнесу сьогодні складно. А особливо, малому. Безліч виробників через повномасштабну війну зазнали великих збитків. Є бренди, які фактично втратили все через обстріли чи окупацію.

До всього, багатьом українським виробникам довелося переналаштовувати внутрішні процеси у зв’язку з постійними обстрілами, блекаутами, кадровою плинністю та нестабільною економічною ситуацією. Але, в цілому локальний бізнес уже адаптувався до війни й продовжує роботу, попри всі перепони.

Наскільки важко виробнику розмістити власний товар у Всі.Свої? Який процес відбору та який % комісії ви берете?

– Насправді сама процедура дуже проста. Ми намагалися зробити її максимально комфортною для всіх потенційних партнерів. Кожен запит на співпрацю ми оцінюємо з точки зору потенціалу бренду: його асортименту, виробничих потужностей, а також — цінностей.

Для нас важливо, щоб бренд був не тільки якісним, але й транслював патріотичність, соціальну відповідальність та етичність щодо своїх клієнтів. Тільки після аналізу та знайомства, ми приймаємо рішення про співпрацю. Потім наші спеціалісти допомагають бренду з усіма організаційними процесами: від підписання договорів до допомоги із постачанням на наш склад. Кожен із наших партнерів має можливість оперувати своїми товарами за допомогою створеного нами онлайн-ресурсу — особистого кабінету виробника. Реєстрація та процедура займає лише кілька годин, і надалі забезпечує кожному окремому бренду можливість аналізувати свої результати в проекті.

Щодо комісії. Перед повномасштабним вторгненням вона складала 50%. Відкрившись після паузи уже під час війни, ми запропонували резидентам лояльні умови на три місяці — під 30%. З вересня 2022 року комісія складає 40%. До всього, ми залишили щоденні виплати за реалізовані товари. Також ми пропонуємо особливі умови співпраці тим брендам, які частину свого прибутку віддають на ЗСУ. Сьогодні наша основна місія — розвиток ринку в цілому. Тому намагаємося працювати саме в цьому напрямку.

Розкажіть трохи про розвиток онлайн-платформи — чи активно там йдуть продажі, скільки взагалі зусиль ваша команда віддає онлайн-маркетплейсу?

– Онлайн-платформа наразі знаходиться на завершальній стадії розробки. Працюємо над функціоналом, який дозволить представляти на сайті тих виробників, які не можуть бути фізично присутні у наших офлайн-магазинах.

Також завершуємо формування команди, яка буде займатись цим напрямом. Тож уже найближчим часом, сподіваюся, розпочнемо повноцінну роботу.

Розкажіть про відкриття в Blockbuster Mall? Чому обрали для себе саме цей ТРЦ?

– Ми спостерігаємо великий попит на речі українських виробників, тому відкриття нових магазинів — логічний та важливий крок для локального ринку. А для нас — черговий етап розвитку. Нам хочеться все активніше втілювати концепцію доступної української моди та знайомити українців з класними локальними брендами.

Відтак прийняли рішення відкрити магазин Всі. Свої у Blockbuster Mall. Наша команда вже давно спостерігає за роботою та розвитком цього торговельного центру. Й насправді ми планували це відкриття ще у 2019 році. Але, на жаль, через певні обставини, воно не відбулося. Втім, як бачите, ми не відкинули цієї ідеї.

Усі наші магазини об’єднує єдина бізнес-модель: мультибрендові магазини українських виробників одягу, взуття, аксесуарів та декору. Тож за концепцією, магазин у Всі. Свої у Blockbuster Mall матиме спільні риси з іншими нашими просторами. А саме: розміщення примірочних по центру магазину, як ключового місця, де клієнт приймає рішення про покупку. У торговельному залі лунатиме музика виключно українських виконавців. Тобто, коли гість зайде у магазин, одразу зрозуміє, що потрапив до “своїх”.

Проте, цей магазин не буде виконаний під копірку, а матиме свою характерну особливість в частині дизайнерських рішень та зонування,

Чи вдалося в минулому році досягти тих цілей, які собі ставили? Які плани на 2024?

– Насправді на цей рік ми ставили багато цілей: підтримка та промоція всіх резидентів платформи Всі. Свої, переформатування внутрішніх процесів, доопрацювання онлайн-платформи vsisvoi.ua, розвиток напрямку маркетів, які відбуваються на Десятинній, 12. У 2023 році нам було надважливо відпрацювати максимально продуктивно і якісно. Зібрати команду, готову для нових викликів. А також — партнерів, зі схожими поглядами та цінностями.

Тож план до кінця року — рухатися за планом. Щоб у 2024-му почати масштабування бізнесу й ще активніше підтримувати та промотувати українське.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку