Продажі зросли на 150%: як Varus збільшив середній чек та конверсію в інтернет-магазині
У 2023 році мережа Varus почала співпрацювати із платіжною платформою Tranzzo. У результаті в мережі виросла кількість замовлень і розмір середнього чека. Завдяки технологіям Tranzzo зросла конверсія, а платежі відтепер проходять швидше.
До початку співпраці Varus із Tranzzo клієнти мережі вносили оплату за товари в кошику, а після опрацювання замовлення їм повертали «решту» на картку. Цей процес складався з багатьох етапів і був достатньо складним для клієнтів. Тож для комфортного оформлення та зручної оплати замовлень потрібне було рішення, яке б дозволило швидко та без зайвих кроків списувати правильну суму з картки покупця.
«В онлайн-магазинів, що продають харчові продукти, є одна особливість – у 90% випадків фінальна сума оплати змінюється, – розповідає e-commerce директор Varus Олег Спірін. — Це відбувається через перерахунок фінальної вартості вагового товару та заміну позицій, які встигли розкупити».
Команда Tranzzo впровадила два способи оплати для клієнтів varus.ua:
- Клієнт прикріплює картку до свого акаунту в інтернет-магазині — і кошти списуються автоматично. Так ані клієнту, ані магазину не потрібно турбуватися про вчасну оплату замовлення.
- Покупець отримує посилання на оплату в месенджері або SMS, переходить на платіжну сторінку Varus та оплачує замовлення зручним методом. Оплата за посиланням працює тоді, коли клієнт не прикріпив картку для автосписання, або платіж з якоїсь причини не пройшов.
На початку співпраці Tranzzo та Varus головною метою було збільшити кількість замовлень в онлайн-магазині через покращення платіжного досвіду клієнтів. Для цього ритейлер і платіжна платформа разом з Visa реалізували декілька рішень:
- зробили платіжну сторінку зручною і зрозумілою;
- додали можливість прив’язувати картку для автоматичної оплати після збирання замовлення;
- клієнти Varus отримали знижку 5% під час оплати карткою Visa.
«Коли платіж надходив у нашу систему, вона аналізувала певний набір параметрів, “бачила” картку Visa та віднімала 5% від суми замовлення. До банку, що випустив картку, надходила інформація про списання грошей уже з урахуванням знижки. Різницю в сумі для продавця компенсувала Visa», — пояснює СЕО Tranzzo Маргарита Очигава.
Через пів року після початку співпраці із Tranzzo середній чек Varus збільшився на 19%, а кількість оплат на сайті varus.ua зросла на 150%. Прозоріший процес оплати й акція від Visa стали додатковими стимулами для клієнтів мережі купувати більше.
Довідка. Varus— національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 108 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. МережаVarus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.
Tranzzo — це міжнародна платіжна платформа, яка працює на ринку з 2017 року. Компанія під’єднує онлайн-платежі для бізнесу з усього світу, пропонує white-label-рішення та індивідуальну розробку «під ключ» для приймання платежів під власним брендом. З Tranzzo бізнес отримує всі найпопулярніші платіжні методи в одній інтеграції, щоб приймати оплати на сайті, у мобільному застосунку та месенджерах. Щомісяця Tranzzo обробляє більш ніж 10 млн транзакцій для понад 3 тис. онлайн-сервісів і магазинів.