
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


У 2023 році торговельний центр відвідали понад 6,45 млн гостей, що майже дорівнює рекордному показнику 2019 року.
Якісний tenant-mix, професійна робота маркетингу, відповідальна соціальна позиція, безперервне покращення клієнтського досвіду та сервісу — ключові складові потужних показників роботи і як наслідок – друге місце на RAU Awards 2023 в номінації “Кращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками”.
Комерційний відділ постійно працює над покращенням tenant-mix, залучаючи лідерів у своїх категоріях, але утримує при цьому нульову вакантність. В ТРЦ Злата Плаза відбулося десять ефективних ротацій, зокрема відкрилися нові магазини: Solmar, Stimma, Золота країна, Bessa та інші. Таким чином, ТРЦ свідомо будує історії партнерств з сильними національними брендами, кожна з яких про синергію, довіру, інновації та створення трендів.
Торговельний центр активно комунікує та просувається і в діджиталі — у 2023-му команда ТРЦ використовувала інфлюенс-маркетинг, фільмування відеооглядів та опитувань гостей, впроваджували нові рекламні інструменти. Завдяки цьому сторінки Злата Плаза в соцмережах отримали високі позиції в рейтингу топ-20 серед всіх ТРЦ України за кількістю підписників (Facebook 12 місце, Instagram 8 місце), а охоплення щомісяця складає понад 3 млн контактів.
Щодо офлайн-подій, то ключовий фокус незмінний – заходи з метою збору коштів для ЗСУ. За рік торговельний центр провів понад 50 подій, майже всі вони – в підтримку Захисників. Від початку війни компанія надала допомоги ЗСУ на суму понад 3,4 млн грн і стратегічно співпрацює з Благодійним бондом “Відповідальні Українці”. Частими гостями у Злата Плаза є внутрішньопереміщені діти з Кремінної та Маріуполя, для яких організовуються розважальні заходи з подарунками.
Влітку у ТРЦ провели розіграш iPhone 14 Pro за покупку та поєднали активність зі збором на дрони у Благодійний фонд Сергія Притули. За кожен чек компанія донатила 5 грн у фонд, також до збору долучались клієнти. Всіх учасників акції було понад 10 000, а Захисники на Донецькому напрямку отримали розвідувальне обладнання на суму 300 000 гривень.
У серпні був реалізований ще один важливий проект, який наблизив торговельний центр до енергетичної незалежності – на даху встановили сонячну електростанцію потужністю 200 кВт. Загалом станція забезпечить 7% загального річного споживання ТРЦ, є екологічним джерелом енергії та одним з ключових реалізованих проектів КСВ у 2023-му.
Команда впровадила також низку сервісів, які покращують клієнтський досвід та враховують інклюзивні потреби. У 2023 році було реалізовано реконструкцію інформаційної стійки з пониженням для обслуговування людей з інвалідністю, адміністратор комунікує з людьми з порушенням слуху та мовлення, додали послуги прокату дитячого візка і крісла колісного, парасоль, павербанків. Про домашніх улюбленців теж не забули — біля одного з входів в ТРЦ з’явилась місце для паркування собак.
Злата Плаза лишається улюбленим місцем шопінгу та відпочинку рівнян і гостей міста, акумулює навколо себе спільноту однодумців та не зупиняється в розвитку. Директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук наголошує : «Ми пройшли багато випробувань і стали сильнішими, вистояли та рухаємося вперед. Наразі віра в перемогу та підтримка країни — обов’язок відповідального бізнесу. Тож і завдання незмінне — забезпечення робочими місцями, сплата податків, сприяння українським виробникам та безперервна підтримка Захисників».
Довідка. ТРЦ Злата Плаза — торгово-розважальний центр у місті Рівне, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ — відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.