
Фора приєдналася до програми лояльності Yasnoлов


Минулого року агенція креативного маркетингу Айділерс розробила для KFC Ukraine новорічну кампанію, головним елементом якої був різдвяний Сікрет Бакет. Проаналізувавши поведінку українців за останній рік, обробивши зворотній зв’язок після минулої кампанії, команди вирішити “розширити” можливості і додати ще більше зручності та класних фішок.
Минулого року Сікрет Бакет можна було “підвісити” в будь-якому закладі KFC в Україні, а забрати у будь-якому іншому — за отриманим sms. Таким чином, кожен українець міг зробити сюрприз близьким та побути для них таємним Сантою.
В комунікації було використано три мультфільми з головним меседжем – “Стань Сікрет Сантою для своїх близьких”. Головним продуктом акції був один спеціальний – Сікрет Бакет, який було створено виключно для зимової кампанії, його неможливо було придбати в інший період.
В той час, коли українці були за сотні кілометрів від своїх рідних, робити подарунки “на відстані” стало простіше.
Кампанія мала успіх, і в цьому році KFC Ukraine звернулися з повторним запитом. Але… багато чого змінилося за рік, тому просто продовжити кампанію в старому вигляді неможливо.
Головна зміна – аби ще більше відвідувачів змогли привітати своїх близьких та друзів, насолодитися соковитою курочкою і класно розважитись. Тому було запропоновано ряд рішень. А саме:
Після проведеного дослідження виявилось, що актуальний інсайт в настроях споживача: “Я не радію, але якщо когось зроблю щасливим, то мені від цього стане краще.” На основі цього з’явилась ідея нової різдвяної кампанії: “Дарувати – це приємніше, ніж отримувати!”. Істина відома з дитинства, яка за останні два роки відкрилась для українців абсолютно по-новому. Тож креативники запропонували можливість подарувати свято кожному, отримавши Бакет. А KFC в свою чергу подарує свято дітям, адже віддає 10 грн з кожному подарованого бакета у благодійний фонд “savED”.
Мета фонда – повернути дітям доступ до освіти, їхнє право навчатися, соціалізуватися, розвиватися для їхнього успішного майбутнього у вільній та демократичній Україні.
Слоган кампанії: “Даруй Бакет – Ділись святом в один клік!”
Адже подарувати своїм смачну курочку та святковий настрій тепер можна онлайн на сайті.
Реалізація
Реалізовувати кампанію було вирішено через мультик, в який додали не менш відомого фанатам KFC персонажа. Минулорічні герої знову з’явилися в мультику з новою місією.
Також було розроблено радіоролики, в яких детально описувалась механіка акції.
Продовжити та посилити рекламну кампанію було вирішено за рахунок блогерів – друзів бренду. Які запустили KFC Бакет Челендж – своєрідну естафету добра, яку вони передавали підписникам із закликом відправляти бакет у подарунок своїм рідним та друзям.
А вишенькою на торті креативу стало діджитал-рішення, а саме — маска в інстаграмі. За допомогою неї кожен, хто вже подарував бакет KFC або тільки збирається, міг приміряти на себе роль Санти та поділитися результатом з підписниками.
Тож, можна долучитися до акції, обравши один із трьох Бакетів на сайті https://kfc-bucket.com чи в ресторані KFC, вказати номер друга та поділитися святом.