Ольга Шевченко, EVA: Ми не відмовляємось від мети відкрити 1500-й магазин EVA, але для цього потрібно більше часу

Ольга Шевченко, EVA: Ми не відмовляємось від мети відкрити 1500-й магазин EVA, але для цього потрібно більше часу

11.01.2024 08:15
  1725
Костянтин Симоненко

Виконавчий директор ТОВ «Руш» (Лінія магазинів EVA та EVA.UA) про стратегію розвитку у війну, повернення українців та свою мрію.

Виконавчий директор ТОВ «Руш» (Лінія магазинів EVA та EVA.UA) Ольга Шевченко вже майже два роки вирішує надскладні завдання — як розвивати найбільшу в Україні мережу drogerie, попри масштабну війну та невизначеність. Яку стратегію вона вважає найбільш прийнятною, про мрію збільшити мережу до 1500 торгових точок та якою бачить EVA на кінець 2024 року — вона розповіла в інтерв’ю NV. У свою чергу RAU публікує основні тези цієї бесіди.

Про готовність до роботи в будь-яких умовах

В умовах невизначеності перебуваємо вже майже два роки, і це дійсно важко. Єдина та можлива в поточній ситуації стратегія EVA – це обережний та стриманий розвиток. Намагаємось підтримувати всі свої проекти, роблячи акценти на тих, які не потребують великих інвестицій, але інтелектуально затратні. І це дає гарний результат, бо в майбутньому дозволить економити час і гроші.

Якщо говорити про маркетингову стратегію – це пропонувати людям можливість купити продукцію високої якості та економити гроші та час. Акцентуємо на тому, що в нас найкраща пропозиція на ринку. Добре працює кешбек. Цим інструментом користуємося не тільки ми, однак у EVA привабливіші умови, тому він дуже популярний. Непогано продаємо товари середнього та вищого цінового сегменту, але особливу увагу приділяємо саме товарам першої ціни, тобто з мінімальною вартістю в категорії. Особливою увагою користаються свята. Наприклад, напередодні свята Святого Миколая продажі зросли майже вдвічі.

Про стратегію розвитку

Маємо надію і сподівання, що Україна переможе в цій війні та залишиться самостійною країною, що розвивається. Все, що ми робимо зараз, — на перспективу. Але насправді готові до будь-якої ситуації. Як-от швидко згорнути всі свої інвестиційні програми, евакуювати магазини, хоча сподіваємось, що цього робити не доведеться. У нас немає «рожевих окулярів», хоч ми і сподіваємось, що все погане залишилось позаду.

Наприкінці лютого — на початку березня робили дослідження і виявили, що понад 15% клієнтів не відвідують наші магазини. Багато людей переїхали в інші регіони, наприклад, із сходу в Дніпро чи у Львів. Частина із них повернулась додому. Водночас з’явились нові клієнти. Тому загалом не втратили покупців — їх зараз стільки ж, як і у 2021 році. У листопаді навіть зафіксували приріст у 1%, однак вони стали рідше робити покупки. Звісно, в Україні стало менше людей — і жінок, і дітей, а це одна з основних категорій споживачів.

Про велику мету

Раніше в нас була мета управляти мережею з 1500 магазинів у 2023 році, однак на кінець жовтня мали 1035. До повномасштабного російського вторгнення було 1116 магазинів, багато втратили через війну. Попри це, 2022 року відкрили 26 нових магазинів, а 2023-го — близько 60. Цого року також ставимо перед собою мету прирости на 60 торгових точок. Враховуючи міграційний тренд, більша частина нових магазинів з’являється в центральній та західній частинах України. Звісно, ми не відмовляємось від мети відкрити 1500-й магазин EVA. Для цього нам потрібно більше часу.

Також плануємо збільшити кількість магазинів формату EVA Beauty, які плануємо відкривати цього року. У нас є нові задумки — маємо, чим здивувати наших клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку