Лідерські перегони:  як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець осені 2023 року

Лідерські перегони: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець осені 2023 року

27.11.2023 09:00
  2031
Дарія Осіїк

Помітний прорив Епіцентру, втрата позицій Алло та Kochut та інші зміни рейтингу соціальних мереж: хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю підписників у Facebook та Instagram за підсумками осені 2023 року.

Представляємо щоквартальний рейтинг рітейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Рітейлери в Facebook

Трійка лідерів у Facebook поки що залишається незмінною – Rozetka впевнено очолює рейтинг. Всього за три місяці вона набрала 99 000 нових підписників і таким чином майже впритул наблизилась до свого першого мільйона фоловерів. Впевнено займає друге місце Лінія магазинів EVA, яка продовжує стрімко нарощувати кількість підписників. Стабільно тримається на третьому місці Watsons Україна. Але чи надовго? 

Справжній прорив цього разу зробила мережа Епіцентр, яка піднялась з дев’ятої на четверту позицію, обігнавши Алло, який опустився на п’яту сходинку. 

Ще один прорив цього разу здійснила мережа Фокстрот, піднявшись на дев’яте місце. А от ювелірний рітейлер Kochut не зміг втриматись в першій десятці лідерів й опустився на одинадцяту сходинку, хоча за останні три місяці йому вдалось збільшити кількість підписників до 399 000. 

Загалом уся перша десятка показала стабільне зростання, продовживши позитивну динаміку літнього періоду: усі рітейлери впевнено розвиваються та збільшують кількість своїх фанів у Facebook. Тож, наступний сезон обіцяє бути цікавим та напруженим: цілком можливо, ми побачимо нові зміни серед лідерів рейтенгу і кілька рітейлерів нарешті отримають свій перший мільйон підписників.

Деякі перестановки відбулись і у другій десятці рейтингу. Citrus вдалось збільшити свій клуб на 63 000 й таким чином обігнати JYSK Ukraine та Dnipro-M, який цього разу закриває другу десятку.

Рітейлери в Instagram

Ювелірний рітейлер Kochut відновив свій мільйон підписників і впевнено тримає першість серед рітейлерів за кількістю фанів в Instagram. Друге місце у двадцятці лідерів цього разу посіла мережа Solmar. Десять тисяч нових підписників здобула Лінія магазинів EVA, переконливо утримуючи третє місце у рейтингу.

Rozetka, яка цього разу збільшила кількість своїх фоловерів на 7000, посіла четверте місце. На п’яте місце спустилась мережа “dollar store” Аврора, яка має усі шанси наступного разу потіснити Rozetka. Цей рітейлер послідовно нарощує кількість фанів в Instagram. Тож, уважно слідкуємо за перегонами, які стають все напруженішими.

Неприємна новина для мережі Watsons Україна, яка втратила 2000 підписників та яку обігнала мережа Алло, що навпаки прокачала свою сторінку в “Інсті” і отримала 8000 нових підписників. На цьому зміни в першій десятці завершились. Кожен з учасників збільшив кількість підписників на кілька тисяч, але цього було недостатньо, щоб піднятися в списку, обігнавши конкурента.

Перегони в другій десятці цього разу також не видались видовищними. Єдина зміна — це  просування на одну сходинку вгору модного рітейлера VOVK, який прокачав сторінку з 233 000 до 239 000 підписників, випередивши Фокстрот. На цьому зміни у цій десятці закінчились. 

Закриває двадцятку лідерів в Інстаграм мережа Епіцентр, а от книжковий рітейлер Yakaboo, який минулого разу закривав рейтинг, на жаль, зійшов з дистанції. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку