Імпортер й виробник молочної продукції Ardis Group на щорічній виставці WorldFood Ukraine
Імпортер сирів та виробник власної торгової марки Ardis Group взяв участь у 26-й міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine, де представив стенд, на якому зібрав як імпортні, так і власні молочні бестселери, а також презентував бронзового чемпіона — копчену моцарелу Lel’, смак якої міг оцінити кожен відвідувач.
Найбільша в Україні продуктова виставка WorldFood Ukraine пройшла 1-3 листопада у Міжнародному виставковому центрі. Метою заходу було допомогти виробникам й імпортерам налагодити важливі ділові зв’язки з потенційними клієнтами, продемонструвати власні продуктові новинки й простежити зміни та новації, які відбулися за рік. У роботі виставки взяли участь 235 експонентів й понад 3000 відвідувачів зі всієї України.
Ardis Group представила один з найбільших стендів за всю виставкову історію компанії, який об‘єднав як материнський бренд, так і власний бренд Lel’, де команда презентувала новинки власного виробництва. Всі відвідувачі змогли ознайомитись з асортиментом продукції, продегустувати копчену моцарелу, яка нещодавно отримала бронзу на міжнародному сирному конкурсі в Норвегії, долучитись до майстер-класу з приготування піци від бренд-шефині, а також дізнатись більше цікавих фактів про рослинну продукцію, яку імпортує компанія.
Невід’ємною частиною перебування на виставці було спілкування з відвідувачами. Хтось цікавився смаком та запитував у яких мережах можна придбати продукцію, а хтось обирав взірці для розширення власного асортименту. Багато відвідувачів питали про лінійку рослинної продукції, що свідчить про підвищення інтересу серед споживачів у цій категорії. Приємним здивуванням було і те, що команда отримала більшу зацікавленість, ніж зазвичай, саме по продукції, що виготовляється на власних потужностях компанії.
За стендом Ardis Group було проведено понад 200 перемовин із потенційними клієнтами: менеджерами рітейлу, рестораторами, дистриб’юторами, власниками мереж піцерій та крафтових виробництв. Спілкування з партнерами дало розуміння, що за час війни підхід до роботи з продуктами та їх споживання суттєво змінився.
Безліч перемовин розпочинались із питань про наявність власного виробництва, що дає компанії суттєву перевагу, адже наявність власних потужностей це не лише про гнучкість та можливість задовольнити всі потреби клієнта, але й про рівень експертизи, вмінь й довіри. Як наслідок — розвиток ринку української продукції й підтримка економіки країни.
У підсумку компанія Ardis Group отримала неоціненний досвід й багато вражень, зустрівшися не тільки із наявними клієнтами, а й з багатьма новими клієнтами, з якими очікують найближчим часом підписати договори про співпрацю.