Дизайн та технології: як виглядає оновлений флагманський магазин Bershka у Мілані (+фото)
Нарешті шведський модний рітейлер H&M відновив свою роботу в Україні. Тепер очікуємо повернення магазинів групи Inditex, а поки RAU презентує фотоогляд нового флагманського магазину мережі Bershka, який нещодавно відкрився у Мілані у новій концепції.
Флагманський магазин Bershka відкрився в Мілані на вулиці Корсо Вітторіо Емануеле II – торговій артерії міста, неподалік від магазину Zara, а також великих мережевих магазинів Mango та H&M. Всупереч потужній конкуренції, відкриття флагману мережі викликало справжній ажіотаж, оскільки магазин має абсолютно нову концепцію з оригінальним дизайном та великою кількістю нових технологій.
У вересні навколо відкриття магазину був справжній ажіотаж. Це пояснюється тим, що новий проект бренду, який належить компанії Inditex, готувався понад два роки, а флагманський, єдиний магазин бренду в Мілані, був закритий на реконструкцію з квітня цього року.
“Це один з трьох найважливіших магазинів Bershka на міжнародному рівні, як з точки зору продажів, так і з точки зору місткості”, – розповіли представники бренду про значення флагманського магазину, який вперше відкрився у 2010 році, в інтерв’ю FashionNetwork.com. Крім того, бренд підкреслив важливість Мілану як ключової столиці для бізнесу, з точки зору клієнтського трафіку та іміджевого позиціювання. І це не дивно. З моменту приходу в Італію у 2003 році, компанія розвинула мережу з 70 фізичних магазинів і стала одним з п’яти найбільших ринків за обсягом товарообігу для бренду, що базується в Барселоні.
Над новою концепцією та дизайном магазину працювали архітектори Еллен ван Лун та Джуліо Маргері зі студії OMA, які також працювали над такими престижними будівлями як Fondazione Prada в Мілані, Casa da Música в Порту та Публічна бібліотека Сіетла.
Перед архітекторами стояло завдання перетворити історичну будівлю, що колись була відомим міланським кінотеатром, на один з найсучасніших та найінноваційніших просторів групи Inditex.
Оновлений магазин поєднує в собі простір для фізичного та онлайн-шопінгу площею 1872 кв. м, який розташований на трьох поверхах, об’єднаних гвинтовими сходами.
Естетика мінімалістичного та індустріального стилю поєднує такі матеріали, як бетон, пастельно-рожева смола та перероблений пластик, створюючи матеріал, що нагадує мармур. Редизайн базується на контрастах геометричних структур різних форм і кольорів, що запрошують до різних служб і просторів.
У інноваційному підході до створення нового торгового простору швидкість є ключовим поняттям. Тому реконструкція була розроблена з урахуванням поведінки споживачів навколо двох потреб: швидкість і автономність клієнтів на їх купівельному шляху, що дозволяє регулювати потік покупців і рівні взаємодії з ними всередині магазину.
У оновленому магазині 24 каси розподілені між традиційними та автоматичними в різних зонах простору. Перший поверх магазину присвячений презентації жіночих колекцій бренду, а також має спеціальну зону для повернення онлайн-замовлень та зону для отримання онлайн-замовлень за допомогою демонстрації QR-коду. Тут унікальна роботизована конструкція, де може одночасно знаходитись до 300 пакунків з онлайн-замовленнями.
Третій поверх магазину повністю відведений під 34 індивідуальні примірочні з системою розпізнавання одягу за допомогою радіочастотної ідентифікації. А на другому поверсі, присвяченому переважно чоловічим колекціям, також є доступ до інноваційної гардеробної під назвою “Fitting Lounge”.
Цей перший магазин Bershka, де реалізовано ідею з колективними гардеробними, де може знаходитись до чотирьох осіб, які клієнти можуть зарезервувати на півгодини. “Ми намагалися перетворити магазин на соціальний простір”, – говорять в ОМА про інтерактивну зону, яка покликана заохочувати людей ділитися враженнями від шопінгу в соціальних мережах. Ці примірочні, обладнані системою розпізнавання товарів, мають сенсорні екрани для пошуку розмірів, стилів чи натхнення. Простір також дозволяє здійснювати пряму оплату, а також налаштовувати освітлення та музику.
Одна примірочна кімната магазину повністю присвячена цифровому досвіду за допомогою технології Snapchat. Розроблений у співпраці з DressX, простір використовує доповнену реальність для створення цифрових фільтрів для одягу та різних інновацій. Досі Bershka тестувала цю технологію лише у своїх магазинах у Лісабоні та Валенсії.
У цьому флагманському магазині працює близько 100 співробітників. Тут доступні лімітована колекція “Покоління Bershka”, ексклюзивна капсула на честь 25-річчя бренду, а також інноваційні дизайни взуття, розроблені у співпраці з італійським колективом Ral7000studio.
Як зазначили в мережі, даний концепт магазину не буде поширюватись на інші торгові точки й збереже свою ексклюзивність. “Це не обов’язково концепція, яку ми будемо впроваджувати в усіх магазинах, а радше творче унікальне рішення саме для цього простору”, – пояснили в компанії.