Ролики тижня: різдвяний настрій від Aldi, Lidl, Amazon, John Lewis та важливі сенси від мережі супермаркетів Penny
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Aldi
Мережа супермаркетів Aldi у цьогорічній різдвяній кампанії показала як варто цінувати кожну дрібничку, що робить Різдво та різдвяний стіл особливим. У ролику під мелодію пісні «(I’ve had) The Time of My Life» з фільму «Брудні танці» показано різні комічні моменти підготовки героїв відео до святкування Різдва. Головна ідея, яку передає рітейлер, що з Aldi можна досягати великих цілей у маленьких речах. Так мережа натякає своїм клієнтам, що в Aldi можна знайти усі необхідні дрібнички для повноцінного різдвяного святкування.
Директор з маркетингу Aldi Дженні Мелхуіш зазначила: «Від улюблених гарнірів до улюблених святкових страв, таких як шинка чи індичка, покупці можуть святкувати Різдво так, як вони хочуть, роблячи покупки в Aldi, суттєво заощаджуючи при цьому і не жертвуючи якістю».
Lidl
Різдвяна реклама Lidl 2023 року прославляє силу маленьких жестів та розповідає зворушливу історію про єнота. Наповнений різдвяною радістю, він розповідає історію єнота, який робить усе можливе, щоб подарувати одному маленькому хлопчикові додатковий день на Різдво.
https://www.youtube.com/watch?v=L7SpYFZzqlY
Хвилинний рекламний ролик починається з того, що єнот з цікавістю зазирає у вікно, щоб побачити сім’ю, яка захоплено прикрашає свою ялинку. Після того, як домашній собака розбиває улюблену прикрасу хлопчика, його мати підбирає м’яку іграшку під час щотижневого шопінгу в Lidl, але випадково губить її, коли на велосипеді повертається додому. Помітивши іграшку на дорозі, єнот вирішує попри все повернути її хлопчикові. Він перелазить через дорожні знаки, їде в метро поверх вагону, перепливає на колоді річку — і все це для того, щоб дістатися до домівки хлопчика та покласти іграшку під ялинку.
В рекламі Lidl також показав свій святковий асортимент — різдвяну індичку, йоркширський пудинг, ігристе вино та інше.
У рамках реклами Lidl просить покупців приносити нові, нерозпаковані іграшки та ігри до місцевого магазину. Від популярних ігор до наповнювачів для панчіх — все це буде передано дітям, які потребують підтримки в місцевому районі.
Комерційний директор Lidl у Великобританії Пітер де Роос розповідає про кампанію: “На Різдво немає нічого чарівнішого, ніж бачити радість, яку подарунок може принести дитині, і ми хочемо допомогти зробити так, щоб ця радість досягла всіх сімей. Ми сподіваємося, що, повернувши пункти прийому іграшок, ми полегшимо тим покупцям, які мають таку можливість, можливість робити пожертви безпосередньо на місцеві добрі справи, надаючи їм невеликий спосіб зробити реальний внесок і допомогти тим, хто цього найбільше потребує”.
Amazon
Amazon цього року створив ностальгічну рекламу до Різдва, у якій онлайн рітейлер показує, що радісні моменти стають ще більш особливими, якщо ними поділитися.
Зворушлива реклама під назвою “Joy is Shared” розповідає історію трьох подруг, які товаришували усе своє життя і в похилому віці не втратили смак до життя. Вони згадують радість своєї юності, коли одна з подруг кличе їх покататись на санчатах зі снігової гірки, завбачливо придбавши спеціальні подушки, щоб розвага була комфортною та теплою.
“Цьогорічна різдвяна кампанія натхненна нашими клієнтами Amazon, їхніми вдумливими ідеями та традиціями, — каже віце-президент з глобальних питань Amazon Джо Шусміт. — Історії, які ми розповідаємо, слугують нагадуванням про те, що іноді радість, яку ви отримуєте, роблячи щось особливе для тих, кого ви любите, може підняти нас усіх у цю пору року. Ми також хотіли дати цим чудовим жінкам можливість відсвяткувати різні грані себе і те, як вони виражають радість, незалежно від їхнього віку”.
John Lewis
Британська мережа універмагів John Lewis у своїй різдвяній кампанії 2023 оспівує нові та старі традиції, що роблять святкування святкового сезону унікальним.
У центрі кампанії — енергійна та пустотлива рослина Венерина мухоловка, яку характеризують як імітацію різдвяної ялинки на ім’я Снаппер.
У ролику зображено хлопчика, який з любов’ю вирощує рослину з насінини, вірячи, що вирощує ідеальну ялинку. Поступово рослина виростає у справжнє дерево з грайливим характером та непомірним апетитом. У певний момент Снаппер стає занадто великою для вітальні, тому дорослі виносять її на вулицю, щоб всередині поставити справжню ялинку.
Але хлопчик не залишає свого друга на Різдво й віддає Снапперу свій подарунок, щоб підкормити Венерину мухоловку. Розчулені дорослі слідують його прикладу, але на подив усіх Снаппер повертає їм подарунки, а святкове пакування перетворює на конфеті.
Реклама показує, як незвичне та несподіване, на відміну від умовно “ідеального”, може подарувати найрадісніші моменти разом.
Мережа супермаркетів Penny
Мережа супермаркетів Penny презентувала кампанію, у якій дала голос дітям. Саме на них найбільше впливають майбутні наслідки, такі як зміна клімату, інфляція, війна, суспільний поділ і нерівність, зазвичай не питають думки чи побажань.
«The Kids» є вже третім фільмом у новій різдвяній традиції «Penny’s Christmas» – щорічній кампанії з підвищення соціальної обізнаності. Вона слідує за фільмом «The Wish», який отримав Гран-прі Каннських левів у 2022 році, та фільмом «The Rift».
Щоб створити фільм, Penny звернулася до дітей та молоді з клубів, які дисконт-магазин підтримує з 2015 року в рамках благодійної ініціативи Förderpenny, і запитала про їхні сподівання на майбутнє. В опитуванні взяли участь понад 100 молодіжних клубів та соціальних ініціатив з усієї Німеччини.
Історії, показані у фільмі, черпають натхнення з реальних відгуків, які Penny отримала через клуби Förderpenny. Він представляє дітей та молодих людей у різних типових ситуаціях, коли їхні потреби та бажання залишаються непочутими, висвітлюючи їхні справжні конфлікти та занепокоєння.
Операційний директор Penny Штефан Ґьорґенс зазначив: «Діти — це наше майбутнє. Це робить ще більш важливим слухати їх і бачити світ їхніми очима. Завдяки нашій ініціативі Förderpenny ми вже багато років можемо з перших рук бачити, чого їм не вистачає і чого вони хочуть. Ми хотіли б використати наш вплив, щоб створити для цього майданчик».